0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Jubileuszowy Kongres Public Relations już w przyszłym miesiącu. Poznaj tajniki komunikacji w czasach geopolitycznej niepewności

Wielkość tekstu:

Geopolityka, kryzysy, komunikacja – na tych zagadnieniach skupili się organizatorzy XXV edycji Kongresu Public Relations. Podczas wydarzenia nie zabraknie dyskusji o wyzwaniach związanych z dezinformacją, erozją zaufania społecznego oraz rosnącą rolą technologii w kształtowaniu wizerunku. Eksperci z branży PR, mediów i świata nauki podzielą się swoimi doświadczeniami i strategiami działania podczas Kongresu, który odbędzie się w dniach 25-26 września w Rzeszowie.

Kongres Public Relations

Temat komunikacji w czasach zmian geopolitycznych jest niezwykle aktualny. Sami odczuliśmy to w sposób szczególny w 2022 roku, kiedy w związku z atakiem Rosji na Ukrainę, oczy całego świata były skierowane na Rzeszówmówi Konrad Fijołek, prezydent Rzeszowa.Tym bardziej cieszę się, że to właśnie u nas, w Rzeszowie, poruszane będą tak ważne kwestie związane z odpowiedzialną komunikacją, budowaniem relacji oraz wizerunku w czasach geopolitycznej niepewności. Kongres PR w stolicy innowacji to już tradycja, z której jesteśmy dumni.

W programie tegorocznej edycji nie zabraknie prelekcji oraz paneli dyskusyjnych poświęconych m.in. zarządzaniu informacją, postępującej polaryzacji w mediach społecznościowych oraz wyzwaniom związanym z komunikacją regionalną w czasach kryzysu zaufania. Szczególna uwaga poświęcona będzie również wpływowi sztucznej inteligencji na praktyki PR i strategię budowania wiarygodności w cyfrowym świecie.

Kongres PR łączy wymiar praktyczny z refleksją naukową – dlatego wydarzeniu towarzyszyć będzie konferencja „Cyfrowe Horyzonty 2025”. Podczas sesji naukowcy zaprezentują najnowsze badania dotyczące transformacji komunikacji i digitalizacji, tworząc przestrzeń do dialogu między praktykami a środowiskiem akademickim.

Kongres Public Relations

PR w świecie kryzysów i zmian geopolitycznych

– To nie jest kolejna konferencja o teorii PR. To spotkanie ludzi, którzy na co dzień mierzą się z niepewnością, dezinformacją i kryzysem zaufania. Kongres to okazja do wymiany wiedzy, ale też do zastanowienia się nad tym, jaką rolę mamy do odegrania w świecie, który przestał być przewidywalny mówi Karolina Łuczak, prezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że wyzwania, przed którymi dziś stoimy, wykraczają daleko poza klasyczne schematy działania. Napięcia geopolityczne, nowe technologie, zmieniające się oczekiwania społeczne sprawiają, że nie wystarczy już działać „zgodnie z planem”. Trzeba myśleć szybciej, analizować głębiej i mieć odwagę podejmować decyzje w warunkach ciągłej niepewnościdodaje.

Na tle innych wydarzeń branżowych, Kongres wyróżnia się interdyscyplinarnym podejściem i silnym osadzeniem w praktyce. Spotykają się tu przedstawiciele różnych sektorów – od administracji publicznej, przez biznes i media, po środowisko akademickie – co sprzyja wymianie doświadczeń i spojrzeniu z wielu perspektyw. Taka formuła pozwala nie tylko śledzić aktualne trendy, ale też lepiej rozumieć, jak różne branże radzą sobie z podobnymi wyzwaniami komunikacyjnymi. To miejsce, gdzie teoria spotyka się z codzienną praktyką, a dialog prowadzi do konkretnych wniosków i rozwiązań. - podsumowuje prof. dr hab. Dariusz Tworzydło. 

Program wydarzenia został opracowany przez grono ekspertów, którzy czuwają nad jego kierunkiem merytorycznym. Radę programową Kongresu tworzą: prof. dr hab. Dariusz Tworzydło – organizator wydarzenia, Karolina Łuczak – dyrektorka komunikacji, rzeczniczka prasowa Provident Polska, prezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Damian Ziąber – rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. 

Pełen program na: www.kongrespr.pl

 

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów