Serwis Biznesu
Hashtagi jako element komunikacji w mediach społecznościowych
Hashtag to element, który umożliwia zwiększenie zasięgu oraz klikalności wpisu w mediach społecznościowych. Jednak nie wszędzie hashtagi spełniają swoje zadanie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak poprawnie i gdzie należy stosować hashtagi!
4 lutego 2021
Dysk twardy - jak wybrać żeby nie żałować?
Kiedyś dane zapisywano na specjalnych taśmach perforowanych albo na nośnikach zewnętrznych. Obecnie dyski twarde goszczą w zdecydowanej większości elektronicznych gadżetów. Przyjrzyjmy się ich najpopularniejszym modelom. Sprawdź, jak wybrać dysk twardy.
18 listopada 2020
Remarketing - czym jest i na czym polega?
Dynamiczny postęp technologiczny sprawił, że w e-commerce powstają nieograniczone możliwości dla przedsiębiorców. Kontakt z klientami jest kluczowym czynnikiem sukcesu ale którą metodę dotarcia do nich wybrać? Sprawdź, czym jest remarketing i jak działa!
8 czerwca 2022
Smartfon, tablet, a może notebook - co wybrać?
Smartfon, notebook, tablet - współczesna technologia daje użytkownikom wiele możliwości. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, które narzędzie będzie dla Ciebie najlepsze zarówno w pracy jak i na co dzień.
24 stycznia 2021
E-commerce - jak zadbać o bezpieczeństwo sklepu internetowego?
Popularność e-commerce stale rośnie, a wraz z nią możliwość występowania oszustw. Nie chcesz paść ofiarą wykradania danych osobowych oraz finansowych klientów? Sprawdź, jak zadbać o bezpieczeństwo sklepu internetowego!
8 listopada 2020
Reklamacja i zwrot towaru w sklepie internetowym
Klienci sklepów internetowych mogą zwrócić nabyty towar bez podania przyczyny. Spotkała Cię taka sytuacja? Sprawdź, jak należy zaksięgować reklamację lub zwrot towaru w sprzedaży przez internet! Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł!
17 stycznia 2022
Język internautów - poznaj popularne zwroty
Twoje stanowisko pracy bądź hobby wymaga kontaktu z internautami? Znasz wszystkie trendy i popularne zwroty tego specyficznego języka? Jeśli nie, z pomocą przychodzą internetowe słowniki! Sprawdź, czym jest język internautów i jak działa!
27 maja 2019
Content marketing – jak tworzyć unikalne treści
Pisanie tekstów jest coraz popularniejsze. Często osoby, które lubią pisać chcą związać się z tym zawodowo. Znacznym problemem może okazać się jednak trudniejsza tematyka. Sprawdź, czym jest content marketing i jak go tworzyć dobrze!
10 stycznia 2018
Przesyłanie informacji handlowej – jak uzyskać zgodę?
Zmiany w prawie konsumenckim mają znaczący wpływ na promocję towaru i usług. Zanim konsument otrzyma za pomocą e-maila ofertę handlową, musi wyrazić zgodę na otrzymywanie tego typu wiadomości. Sprawdź, jak zdobyć zgodę na przesyłanie informacji handlowej!
23 stycznia 2020
Call To Action - skuteczne wezwanie do działania
Podstawą udanego działania marketingowego jest sprowokowanie odbiorców komunikatu do zaangażowania się w akcje promocyjne. Zobacz, jak można to osiągnąć dzięki zamieszczeniu na stronie odpowiednio opracowanemu wezwaniu do działania tzw. call to action.
10 września 2021
Darmowa platforma e-commerce - czy jest dla ciebie lepsza?
Założenie własnego sklepu internetowego wiąże się z wyborem odpowiedniej platformy, na której witryna powstanie. Uważa się, że płatne strony są lepsze, ze względu na duże możliwości. Sprawdź, czy darmowa platforma e-commerce jest odpowiednia dla Ciebie!
28 kwietnia 2022
Apple czy PC - na który komputer się zdecydować?
Szukasz komputera i zależy Ci, żeby wybrać taki, który możliwie najlepiej będzie odpowiadał Twoim potrzebom? Wahasz się, czy wybrać Apple czy PC? Poznaj ich wady oraz zalety i zdecyduj, który z nich jest lepszy dla Ciebie.
10 lipca 2018
Copywriting - jakich trików psychologicznych używać?
Copywriting, mimo że odrobinę niedoceniany, jest niezwykle przydatnym narzędziem, jeśli chodzi o nakłanianie odbiorców do określonych działań. Jak to się dzieje? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj psychologiczne triki, jakich używają corywriterzy!
31 sierpnia 2021
Optymalizacja usability może pomóc e-sklepowi
Ulepszanie strony internetowej e-sklepu i dopasowywanie jej do wymagań i oczekiwań klientów jest koniecznością, jeżeli e-przedsiębiorca chce utrzymać, a nawet zwiększyć poziom sprzedaży. Dowiedz się, jak optymalizacja usability może pomóc e-sklepowi!
10 lipca 2018
Odstąpienie od umowy zawartej w ramach aukcji internetowej
Zawarcie umowy kupna-sprzedaży na aukcjach internetowych wiąże się z niejasnym stanem prawnym. Odstąpienie od umowy możliwe jest w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru. Sprawdź, jakie przepisy regulują te kwestię i jak to wygląda w praktyce.
7 marca 2021