Serwis Biznesu
Gadżety dla biznesmena tylko te najlepsze
Wybierasz smartfon, tablet, ultrabook i laptop do zastosowań biznesowych? Mobilny komputer w firmie - wybierz mądrze! Zobacz, które gadżety w biznesie odgrywają naprawdę znaczącą rolę i dlaczego sprzęt elektroniczny jest taki ważny.
10 lipca 2018
Ekspert w swojej dziedzinie - jak nim zostać?
Sprzedaż online nie opiera się wyłącznie na posiadaniu dostępu do internetu, dobrze wypozycjonowanej i odpowiednio przygotowanej stronie www. W e-commerce nie chodzi o to, by czekać na klientów. Sprawdź, jak ekspert może poprawić wyniki sprzedaży!
14 marca 2021
Dropbox – czym jest? Zalety korzystania z chmury
Czym jest Dropbox? Jakie są zalety korzystania z niego oraz jak stawiać pierwsze kroki w programie? Poniżej odpowiadamy na wszystkie istotne pytania. Dowiedz się, jak działa dysk w chmurze, jakie są jakie możliwości i co można zyskać używając go!
17 stycznia 2022
Facebook - tego wystrzegaj się na swoim profilu
Wielu użytkowników traktuje serwis Facebook i swoje konto jak miejsce całkowicie prywatne. Należy jednak pamiętać, że także inni korzystający z portalu mają do niego dostęp. Sprawdź, co zrobić, by nasz profil był ciekawy i nikogo nie zniechęcił!
20 czerwca 2021
Sprzedaż internetowa - poznaj metody e-handlu
Początkujący przedsiębiorcy często, kiedy wchodzą na rynek e-commerce, zastanawiają się nad sposobem prowadzenia e-sklepu. Chcesz poznać efektywne metody sprzedaży? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak powinna wyglądać sprzedaż internetowa!
7 lipca 2020
Czy marketing szeptany naprawdę jest skuteczny?
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że plotka rozpowszechnia się szybko i dociera do szerokiego grona. Sekret sukcesu wielu przedsiębiorstw tkwi w zaangażowaniu użytkowników oraz stosowaniu takich praktyk jak marketing szeptany. Jak on działa?
9 sierpnia 2021
Ekspert - bądź wszędzie tam, gdzie Twoi klienci
Prowadzenie skutecznej sprzedaży w Internecie wymaga dużych nakładów pracy. Ogromna konkurencja w świecie e-commerce narzuca konieczność reklamy i promocji, które pozwalają budować wizerunek specjalisty w oczach klientów. Zobacz, kim jest ekspert!
29 września 2016
Marka - czym tak naprawdę jest i jaką pełni rolę?
Marka i jej wizerunek to istotne zagadnienia. Wizerunek definiuje markę, ponieważ określa „kim” jest, „co robi” i „jak” to robi. Jest zestawem atrybutów, które komunikują odmienność danej marki od konkurencji. Zobacz, więcej na temat jej roli.
22 kwietnia 2020
Promocja sprzedaży w sklepie internetowym cz. 1
Prowadzisz handel internetowy? Chcesz poprawić swoje wyniki i sprzedawać więcej? Sprawdź, w jaki sposób promocja sprzedaży może zostać zastosowana także w Twoim sklepie internetowym. Dowiedz się więcej o metodach promocji!
19 kwietnia 2021
Content marketing – Geneza powstania i trudne początki (cz. 1)
Content marketing to obecnie jeden z najpopularniejszych terminów omawianych w branży i jedna z najczęściej wykorzystywanych metod promocji usług lub produktów. Nie znaczy to jednak, że marketing treści to nowe pojęcie. Znany był już tysiące lat temu.
16 kwietnia 2022
Content marketing - Jaki wpływ na rozwój Content Marketingu mają algorytmy Panda i Pingwin? (cz. 2)
Liczba stron internetowych nieustannie wzrasta i kreatywność pozycjonerów także. Zobacz, jak Google dba o to, by prezentowane wyniki wyszukiwania były naprawdę trafne. Jak się ma content marketing do algorytmów Panda i Pingwin? Przeczytaj i dowiedz się!
1 października 2020
5 powodów, dla których warto wdrożyć workflow
Workflow jest obecnie jednym z najbardziej popularnych sposobów kierowania pracą w dużych przedsiębiorstwach. Zobacz, czym dokładnie jest i na czym polega. Sprawdź, jakie argumenty przemawiają za jego wdrożeniem w firmie.
29 września 2016
Przepływ informacji w internecie - co można zyskać, a co stracić?
Dynamicznie rozwijający się Internet sprawia, że przepływ informacji staje się coraz szybszy. Obecnie w niezwykle krótkim czasie dowiadujemy się o wydarzeniach z drugiego końca świata. Sprawdź, co zyskujemy dzięki szybkiemu przesyłaniu wiadomości!
10 lipca 2018
Content marketing - Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej w sieci (cz. 3)
Content marketing wpływa na rozwój strony internetowej. Jest motywacją do tworzenia unikalnych i wartościowych treści, a także pozwala na osiągnięcie znacznie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google'a. Dowiedz się o nim więcej!
11 czerwca 2021
Komunikacja z klientem przez Internet - praktyka
Nierozważne korzystanie z możliwości współczesnych technologii może mocno zaszkodzić marce, dlatego publikujemy zbiór praktycznych porad, dzięki którym komunikacja z klientem nie będzie miała przed Twoją firmą tajemnic. Dowiedz się więcej na ten temat!
10 lipca 2018