0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

Marketing internetowy

Co to jest spam? - prawne regulacje spammingu

We współczesnym świecie niezmówiona przez odbiorców korespondencja, czyli spam, stanowi prawdziwą plagę i jest jednym z przejawów tzw. marketingu bezpośredniego. Jakie regulacje prawne związane są ze spamem? Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł!

19 czerwca 2019

Marketing internetowy

RWD - wady i zalety responsywności stron internetowych

W projektowaniu stron internetowych wykorzystuje się wiele różnych technik, mających na celu poprawienie funkcjonowania witryny. Należy do nich Responsive Web Design. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak działa RWD!

11 sierpnia 2021

Marketing internetowy

Druk cyfrowy a offsetowy - jaki warto wybrać?

Dowiedz się, jakie technologie poligraficzne są najlepsze dla Twojego biznesu! Poznaj różnicę między dostępnymi na rynku rodzajami druku i wybierz najlepszy dla swojego biznesu. Druk cyfrowy a offsetowy - sprawdź, wszystko co warto wiedzieć na ten temat.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Kobieta w reklamie, czyli jak marketing wykorzystuje ciało

Reklamy to istotna część naszej kultury, w ramach której funkcjonują rozmaite stereotypy i przekonania na temat płci. Są zarówno odzwierciedleniem obecnych przekonań, jak kreatorem nowych. Sprawdź, dlaczego kobieta w reklamie jest tak częstym zjawiskiem!

18 stycznia 2021

Marketing internetowy

Zmiana nazwy firmy - z konieczności czy kaprysu?

Zmiana nazwy firmy - czy to na pewno dobre posunięcie? Czy przekreślenie dotychczasowej pracy nad budowaniem danej marki to konieczność? A może przynosi to również korzyści i warto się nad tym zastanowić? Zobacz, dlaczego inni decydują się na taki zabieg.

15 maja 2020

Marketing internetowy

Gadżety dla biznesmena tylko te najlepsze

Wybierasz smartfon, tablet, ultrabook i laptop do zastosowań biznesowych? Mobilny komputer w firmie - wybierz mądrze! Zobacz, które gadżety w biznesie odgrywają naprawdę znaczącą rolę i dlaczego sprzęt elektroniczny jest taki ważny.

10 lipca 2018

Marketing internetowy

Ekspert w swojej dziedzinie - jak nim zostać?

Sprzedaż online nie opiera się wyłącznie na posiadaniu dostępu do internetu, dobrze wypozycjonowanej i odpowiednio przygotowanej stronie www. W e-commerce nie chodzi o to, by czekać na klientów. Sprawdź, jak ekspert może poprawić wyniki sprzedaży!

14 marca 2021

Marketing internetowy

Dropbox – czym jest? Zalety korzystania z chmury

Czym jest Dropbox? Jakie są zalety korzystania z niego oraz jak stawiać pierwsze kroki w programie? Poniżej odpowiadamy na wszystkie istotne pytania. Dowiedz się, jak działa dysk w chmurze, jakie są jakie możliwości i co można zyskać używając go!

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Facebook - tego wystrzegaj się na swoim profilu

Wielu użytkowników traktuje serwis Facebook i swoje konto jak miejsce całkowicie prywatne. Należy jednak pamiętać, że także inni korzystający z portalu mają do niego dostęp. Sprawdź, co zrobić, by nasz profil był ciekawy i nikogo nie zniechęcił!

20 czerwca 2021

Marketing internetowy

Sprzedaż internetowa - poznaj metody e-handlu

Początkujący przedsiębiorcy często, kiedy wchodzą na rynek e-commerce, zastanawiają się nad sposobem prowadzenia e-sklepu. Chcesz poznać efektywne metody sprzedaży? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak powinna wyglądać sprzedaż internetowa!

7 lipca 2020

Marketing internetowy

Czy marketing szeptany naprawdę jest skuteczny?

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że plotka rozpowszechnia się szybko i dociera do szerokiego grona. Sekret sukcesu wielu przedsiębiorstw tkwi w zaangażowaniu użytkowników oraz stosowaniu takich praktyk jak marketing szeptany. Jak on działa?

9 sierpnia 2021

Marketing internetowy

Ekspert - bądź wszędzie tam, gdzie Twoi klienci

Prowadzenie skutecznej sprzedaży w Internecie wymaga dużych nakładów pracy. Ogromna konkurencja w świecie e-commerce narzuca konieczność reklamy i promocji, które pozwalają budować wizerunek specjalisty w oczach klientów. Zobacz, kim jest ekspert!

29 września 2016

Marketing internetowy

Marka - czym tak naprawdę jest i jaką pełni rolę?

Marka i jej wizerunek to istotne zagadnienia. Wizerunek definiuje markę, ponieważ określa „kim” jest, „co robi” i „jak” to robi. Jest zestawem atrybutów, które komunikują odmienność danej marki od konkurencji. Zobacz, więcej na temat jej roli.

22 kwietnia 2020

Marketing internetowy

Promocja sprzedaży w sklepie internetowym cz. 1

Prowadzisz handel internetowy? Chcesz poprawić swoje wyniki i sprzedawać więcej? Sprawdź, w jaki sposób promocja sprzedaży może zostać zastosowana także w Twoim sklepie internetowym. Dowiedz się więcej o metodach promocji!

19 kwietnia 2021

Marketing internetowy

Content marketing – Geneza powstania i trudne początki (cz. 1)

Content marketing to obecnie jeden z najpopularniejszych terminów omawianych w branży i jedna z najczęściej wykorzystywanych metod promocji usług lub produktów. Nie znaczy to jednak, że marketing treści to nowe pojęcie. Znany był już tysiące lat temu.

16 kwietnia 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów