Serwis Biznesu
Co to jest spam? - prawne regulacje spammingu
We współczesnym świecie niezmówiona przez odbiorców korespondencja, czyli spam, stanowi prawdziwą plagę i jest jednym z przejawów tzw. marketingu bezpośredniego. Jakie regulacje prawne związane są ze spamem? Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł!
19 czerwca 2019
RWD - wady i zalety responsywności stron internetowych
W projektowaniu stron internetowych wykorzystuje się wiele różnych technik, mających na celu poprawienie funkcjonowania witryny. Należy do nich Responsive Web Design. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak działa RWD!
11 sierpnia 2021
Druk cyfrowy a offsetowy - jaki warto wybrać?
Dowiedz się, jakie technologie poligraficzne są najlepsze dla Twojego biznesu! Poznaj różnicę między dostępnymi na rynku rodzajami druku i wybierz najlepszy dla swojego biznesu. Druk cyfrowy a offsetowy - sprawdź, wszystko co warto wiedzieć na ten temat.
17 stycznia 2022
Kobieta w reklamie, czyli jak marketing wykorzystuje ciało
Reklamy to istotna część naszej kultury, w ramach której funkcjonują rozmaite stereotypy i przekonania na temat płci. Są zarówno odzwierciedleniem obecnych przekonań, jak kreatorem nowych. Sprawdź, dlaczego kobieta w reklamie jest tak częstym zjawiskiem!
18 stycznia 2021
Zmiana nazwy firmy - z konieczności czy kaprysu?
Zmiana nazwy firmy - czy to na pewno dobre posunięcie? Czy przekreślenie dotychczasowej pracy nad budowaniem danej marki to konieczność? A może przynosi to również korzyści i warto się nad tym zastanowić? Zobacz, dlaczego inni decydują się na taki zabieg.
15 maja 2020
Gadżety dla biznesmena tylko te najlepsze
Wybierasz smartfon, tablet, ultrabook i laptop do zastosowań biznesowych? Mobilny komputer w firmie - wybierz mądrze! Zobacz, które gadżety w biznesie odgrywają naprawdę znaczącą rolę i dlaczego sprzęt elektroniczny jest taki ważny.
10 lipca 2018
Ekspert w swojej dziedzinie - jak nim zostać?
Sprzedaż online nie opiera się wyłącznie na posiadaniu dostępu do internetu, dobrze wypozycjonowanej i odpowiednio przygotowanej stronie www. W e-commerce nie chodzi o to, by czekać na klientów. Sprawdź, jak ekspert może poprawić wyniki sprzedaży!
14 marca 2021
Dropbox – czym jest? Zalety korzystania z chmury
Czym jest Dropbox? Jakie są zalety korzystania z niego oraz jak stawiać pierwsze kroki w programie? Poniżej odpowiadamy na wszystkie istotne pytania. Dowiedz się, jak działa dysk w chmurze, jakie są jakie możliwości i co można zyskać używając go!
17 stycznia 2022
Facebook - tego wystrzegaj się na swoim profilu
Wielu użytkowników traktuje serwis Facebook i swoje konto jak miejsce całkowicie prywatne. Należy jednak pamiętać, że także inni korzystający z portalu mają do niego dostęp. Sprawdź, co zrobić, by nasz profil był ciekawy i nikogo nie zniechęcił!
20 czerwca 2021
Sprzedaż internetowa - poznaj metody e-handlu
Początkujący przedsiębiorcy często, kiedy wchodzą na rynek e-commerce, zastanawiają się nad sposobem prowadzenia e-sklepu. Chcesz poznać efektywne metody sprzedaży? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak powinna wyglądać sprzedaż internetowa!
7 lipca 2020
Czy marketing szeptany naprawdę jest skuteczny?
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że plotka rozpowszechnia się szybko i dociera do szerokiego grona. Sekret sukcesu wielu przedsiębiorstw tkwi w zaangażowaniu użytkowników oraz stosowaniu takich praktyk jak marketing szeptany. Jak on działa?
9 sierpnia 2021
Ekspert - bądź wszędzie tam, gdzie Twoi klienci
Prowadzenie skutecznej sprzedaży w Internecie wymaga dużych nakładów pracy. Ogromna konkurencja w świecie e-commerce narzuca konieczność reklamy i promocji, które pozwalają budować wizerunek specjalisty w oczach klientów. Zobacz, kim jest ekspert!
29 września 2016
Marka - czym tak naprawdę jest i jaką pełni rolę?
Marka i jej wizerunek to istotne zagadnienia. Wizerunek definiuje markę, ponieważ określa „kim” jest, „co robi” i „jak” to robi. Jest zestawem atrybutów, które komunikują odmienność danej marki od konkurencji. Zobacz, więcej na temat jej roli.
22 kwietnia 2020
Promocja sprzedaży w sklepie internetowym cz. 1
Prowadzisz handel internetowy? Chcesz poprawić swoje wyniki i sprzedawać więcej? Sprawdź, w jaki sposób promocja sprzedaży może zostać zastosowana także w Twoim sklepie internetowym. Dowiedz się więcej o metodach promocji!
19 kwietnia 2021
Content marketing – Geneza powstania i trudne początki (cz. 1)
Content marketing to obecnie jeden z najpopularniejszych terminów omawianych w branży i jedna z najczęściej wykorzystywanych metod promocji usług lub produktów. Nie znaczy to jednak, że marketing treści to nowe pojęcie. Znany był już tysiące lat temu.
16 kwietnia 2022