0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Artykuły z dnia: 2018-01-29

Artykuły:

Wykorzystywanie przez pracownika samochodu służbowego do celów prywatnych

Czy wykorzystywanie przez pracownika samochodu służbowego do celów prywatnych rodzi obowiązek opodatkowania tego świadczenia?

29 stycznia 2018

Potwierdzenie zakupu przez wydruk PayU a koszty uzyskania przychodu

Czy potwierdzenie zakupu przez wydruk PayU jest dowodem dokonanej transakcji zaliczanej do kosztów uzyskania przychodu?

29 stycznia 2018

Prezenty ślubne a podatek od spadków i darowizn

Czy prezenty ślubne a podatek od spadków i darowizn są ze sobą związane? Kiedy należy zapłacić podatek?

29 stycznia 2018

Nieodpłatne przekazanie próbek towaru a WDT

Czy nieodpłatne przekazanie próbek towaru w celu nawiązania współpracy z kontrahentami powinno zostać wykazane jako WDT?

29 stycznia 2018

Adres na fakturze zamieszkania czy firmy - który będzie właściwy?

Jaki adres na fakturze sprzedaży należy wystawić? Właściwy będzie adres firmowy czy zamieszkania?

29 stycznia 2018

Stawka VAT przy usłudze najmu mieszkania dla firmy - warto wiedzieć

Jak kształtuje się stawka VAT przy usłudze najmu mieszkania dla firmy? Czy ten rodzaj najmu podlega zwolnieniu z VAT?

29 stycznia 2018

Metoda 360 stopni w ocenie pracowniczej

Przynajmniej raz w roku wiele firm przeprowadza ocenę pracowniczą. Dla pracowników jest to z pewnością stresująca, ale też pouczająca sytuacja. Na czym polega metoda 360 stopni w ocenie pracowniczej? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

29 stycznia 2018

Umowa przez SMS - czy jej zawarcie jest możliwe?

Przepisy dotyczące zawierania umów przez telefon zostały znacznie zaostrzone. Od 25 grudnia 2014 r. nie jest możliwe zawarcie umowy w trakcie rozmowy telefonicznej, ponieważ wymagana jest forma trwałego nośnika. Sprawdź, czy umowa przez SMS jest możliwa!

29 stycznia 2018

Faktury korygujące koszty roku ubiegłego w KPiR

Czy wiesz, że faktury korygujące koszty należy ująć w Podatkowej Księdze Przychodów i Rozchodów w okresie bieżącym po warunkiem, że korekty nie są wystawione z powodu błędu rachunkowego lub oczywistej pomyłki? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

29 stycznia 2018

Cena produktu – jej znaczenie i rola w marketingu

Ustalenie poziomu cen jest ważnym elementem strategii marketingowej. Wyróżnia się różne skuteczne koncepcje i metody ustalania ich poziomu. Sprawdź, jak powinna być kształtowana cena produktu i jakie są główne metody ustalania jej wysokości.

29 stycznia 2018

Oferta handlowa - czym jest i z czego powinna się składać?

Wydawałoby się, że każdy przedsiębiorca wie, jak powinna wyglądać oferta handlowa, jakie musi zawierać elementy i jakie wywołuje skutki prawne. Nie zawsze jest to jednak takie oczywiste. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak poprawnie skonstruować ofertę!

29 stycznia 2018

Strategia marki a budowanie jej tożsamości

Strategia marki jest bardzo ważnym elementem w prowadzeniu wszystkich działań firmy. Jest to sposób budowy tożsamości marki, a przez to podkreślenia jej unikatowości. W artykule podpowiadamy, jak stworzyć strategię oraz jakie elementy powinna zawierać.

29 stycznia 2018

Opinie o produktach w sklepie internetowym - jak zdobywać wartościowe?

Komentarze i opinie o produktach odgrywają ważną rolę w e-commerce. Zapewne sam niejednokrotnie się nimi sugerowałeś. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, dlaczego te wartościowe są dla sklepu online tak istotne i w jaki sposób można je zdobywać.

29 stycznia 2018

Promowanie produktów w e-sklepie - na czym polega?

Sam pomysł na biznes internetowy to nie wszystko. Wiele zależy od zaprezentowania towaru na wirtualnych półkach. Zobacz, jakie znaczenie ma promowanie produktów w e-sklepie i jak to zrobić, żeby przynosiło pożądane skutki! Dowiedz się więcej!

29 stycznia 2018

Prawo kontroli wspólnika w spółce z o.o.

Co do zasady, prawo kontroli wspólnika w spółce z o.o. jest nieograniczone. Jednak wspólnicy powinni pamiętać, że nie należy go nadużywać. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co w przypadku nadużycia prawa przez wspólnika.

29 stycznia 2018

Marketing internetowy - jak go stosować?

Marketing internetowy jest nieodłącznym elementem prowadzenia działań promocyjnych w każdej firmie. W jego obszarze zawiera się wiele kanałów i sposobów komunikacji. Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak skutecznie zarządzać swoim systemem reklamowym.

29 stycznia 2018

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów