0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

Marketing internetowy

Marketing młodzieżowy i dziecięcy - co należy o nich wiedzieć?

W marketingu grupy docelowe dzieli się ze względu na różne kryteria - jednym z ich jest wiek. W jaki sposób należy formułować strategie promocyjne skierowane do dwóch najmłodszych grup wiekowych? Dowiedz się, jak działa marketing młodzieżowy i dziecięcy.

15 kwietnia 2019

Marketing internetowy

Założenie sklepu internetowego - o czym trzeba pamiętać?

Założenie sklepu internetowego to dobry pomysł na własny biznes. Jednak nie jest to wcale taka prosta sprawa. O czym trzeba pamiętać podczas zakładania sklepu internetowego i na co zwrócić uwagę? Dowiedz się z naszego artykułu!

29 września 2021

Marketing internetowy

Jakie domeny szkodzą? Takich adresów unikaj!

Strona internetowa to obecnie konieczność dla firmy, chcącej zaistnieć na rynku i wśród konsumentów. Żeby zainteresować tych ostatnich, należy dobrać odpowiednią nazwę. Jakie domeny są szczególnie cenione? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

30 grudnia 2017

Marketing internetowy

ZMOT - czy wiesz, co to jest Zero Moment of Truth?

Zero Moment of Truth (ZMOT) to punkt procesu zakupowego u klientów, którzy szukają informacji o produkcie w internecie. Jak dokładnie wykorzystują ZMOT? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co to jest zerowy moment prawdy i jak można go zwyciężyć!

3 lutego 2022

Marketing internetowy

Społeczność internetowa a marketing (cz. 1)

Dążenie do stworzenia własnej społeczności jest w nas zakodowane od urodzenia. Wraz z wiekiem i rosnącym doświadczeniem rozpoczynamy czynnie uczestniczyć w dostępnych społecznościach. Tematem artykułu będzie społeczność internetowa.

22 października 2021

Marketing internetowy

Sprzedaż telefoniczna – jak rozmawiać, żeby sprzedawać?

Dzięki dynamicznemu rozwojowi technologii, sprzedaż może odbywać się różnymi kanałami w zależności od potrzeb firmy. Przedsiębiorcy nadal wybierają tradycyjne metody. Zobacz, dlaczego sprzedaż telefoniczna jest wciąż tak chętnie wykorzystywana!

10 lipca 2018

Marketing internetowy

SEM i SEO – co to jest i na czym polegają?

Często mówiąc o marketingu wymiennie używamy pojęć SEM i SEO. Dodatkowo pojawiające się skróty związane z marketingiem internetowym, np. PPC nie ułatwiają nam poruszania się w tej tematyce. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czym różni się SEM od SEO!

11 kwietnia 2022

Marketing internetowy

Społeczność internetowa a marketing (cz. 2 )

Dowiedz się więcej o tym, w jaki sposób działa społeczność internetowa i jak bardzo jej członkowie są istotni dla marketingu internetowego. W poprzedniej części skończyliśmy na charakterystyce serwisów społecznościowych i ich ewolucji.

21 lipca 2021

Marketing internetowy

Dlaczego warto prowadzić blog internetowy?

Zastanawiasz się, nad dodatkową formą reklamy? Ponadto chcesz nawiązać lepszy kontakt ze swoimi potencjalnymi klientami? Sprawdź, jak blog internetowy może Ci pomóc w skutecznej promocji. Dowiedz się, dlaczego content marketing jest tak ważny!

21 stycznia 2022

Marketing internetowy

Społeczność internetowa a marketing (cz. 3)

Trzecia część cyklu omawiającego pojęcie społeczności internetowej oraz korzyści jakie firmy mogą odnieść z jej wspierania. Dowiedz się czym jest społeczność internetowa oraz w jaki sposób może ona pomóc rozwijać przedsiębiorstwo!

29 września 2016

Marketing internetowy

Google zakupy – kampania w AdWords dla sklepów internetowych

Google zarówno w Polsce, jak i innych krajach jest najpopularniejszą wyszukiwarką internetową, która oferuje szeroki wachlarz możliwości. W branży e-commerce popularna jest możliwość tworzenia reklamy z listą zakupów. Sprawdź, czym są Google zakupy!

22 lutego 2022

Marketing internetowy

Zadbaj o bezpieczny komputer w firmie

Jak dowodzi doświadczenie to, czy twój komputer będzie dobrze chroniony zależy przede wszystkim od Ciebie. Zabezpiecz się przed nieautoryzowanymi odwiedzinami. Bezpieczny komputer to podstawowa kwestia. Dowiedz się jak chronić komputer przed hakerami!

21 lipca 2020

Marketing internetowy

Tworzenie nazwy firmy – od czego zacząć?

Stworzenie dobrej nazwy firmy to często podstawa skutecznej strategii marketingowej. Obiecujące nazwy i przyciągające slogany, sprawiają, że marka staje się rozpoznawalna. Sprawdź, czym jest dobra nazwa oraz od czego zacząć jej tworzenie!

7 września 2018

Marketing internetowy

Wyszukiwarki internetowe – historia rozwoju i przyszłość (cz. 1) - początki

Z wyszukiwarki internetowej korzystał każdy, kto kiedykolwiek używał też internetu. Czy wiesz, kiedy powstały pierwsze wyszukiwarki internetowe, podobne do tych, których używamy obecnie? Przeczytaj nasze opracowanie i poznaj ich historię już dziś!

28 sierpnia 2021

Marketing internetowy

Zakładanie sklepu internetowego - proste zasady e-handlu

Myślisz o pomnożeniu kapitału? Chcesz rozpocząć działalność w internecie i stworzyć kolejny kanał dystrybucji towarów w swoim biznesie? Może szukasz źródła zarobku dla nowo powstałej firmy? Dowiedz się, jak zakładanie sklepu internetowego może pomóc!

18 lutego 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów