Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat jak budować wizerunek firmy

Employer branding, czyli jak stworzyć wizerunek pracodawcy

Employer branding Budowanie wizerunku jest ważnym elementem działań, na którym skupia się coraz więcej pracodawców. Employer branding znacznie zwiększa szanse na znalezienie pracowników, na których nam zależy. Buduj swój wizerunek i zatrudniaj najlepszych specjalistów! czytaj dalej

Reputacja firmy - jaki wpływ mają na nią social media?

Reputacja firmy a media społecznościowe Dobra reputacja firmy jest wyjątkowo łatwa do naruszenia, choćby ze względu na wszechobecne media społecznościowe. Jak o nią dbać w dobie social mediów? Czy rzeczywiście musimy być zawsze i wszędzie dostępni dla klienta? Czy może zależy to od branży? czytaj dalej

Budowanie wizerunku w internecie, czyli jak zostać ekspertem

Budowanie wizerunku w internecie Budowanie wizerunku w internecie wymaga od przedsiębiorcy określenia własnego stylu oraz konsekwencji w trzymaniu się go. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, jakich środków użyć, by wykreować się jako ekspert w sieci! Dowiedz się więcej! czytaj dalej

Wizerunek firmy i jej tożsamość – dlaczego są takie ważne?

Wizerunek firmy i jej tożsamość Wizerunek firmy bądź marki oraz jej tożsamość mają duży wpływ na sukces biznesowy przedsiębiorstwa wśród konkurencji. Dlaczego warto wiedzieć, czym różnią się wizerunek i tożsamość firmy? Na co mają wpływ i jak dbać o oba te aspekty? Sprawdź w artykule. czytaj dalej

Wizerunek firmy - co się na niego składa?

Wizerunek firmy - jak go kształtować? Budowanie wizerunku firmy jest procesem, który wymaga stałego i konsekwentnego działania. Jakie elementy składają się na wizerunek firmy? Jak wybrać nazwę dla firmy oraz jej logo? Jaka powinna być domena firmy? W artykule odpowiadamy na wszystkie pytania. czytaj dalej

Budowanie wizerunku firmy poprzez video marketing

Video marketing w budowaniu wizerunku Chcesz zbudować dobry wizerunek swojej firmy i nie wiesz jak to zrobić? Twoja strona internetowa była projektowana przez profesjonalną firmę, a treści tworzył doświadczony copywriter i mimo to, jej skuteczność spada? Sprawdź, czym jest video marketing! czytaj dalej