Serwis Biznesu
Czy newsletter to skuteczne narzędzie promocji?
Czy newsletter jest skuteczną formą promocji? Jak sprawdza się na tle innych form reklamy internetowej? Czy spełnia swoją informacyjną funkcję, czy raczej traktowany jest jako spam? Dowiedz się dlaczego newsletter nie musi powodować bólu głowy odbiorcy.
26 listopada 2020
Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym cz.3 - powierzenie przetwarzania danych
Ochrona danych osobowych w e-przedsiębiorstwie jest niezwykle ważna. Czy wiesz, w jaki sposób powinno zostać dokonane powierzenie przetwarzania danych w sklepie internetowym? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
9 czerwca 2022
Spersonalizowana oferta - poznaj swojego klienta
Każdy przedsiębiorca doskonale zdaje sobie sprawę, że w celu zdobycia klienta, należy go dobrze poznać. Taka wiedza jest ważna, żeby oferta w e-sklepie została dostosowana do potrzeb konsumenta. Sprawdź, czym dokładnie jest spersonalizowana oferta!
30 marca 2018
Zakupy grupowe wczoraj i dziś - co się zmieniło?
Zakupy grupowe już nie utrzymują tak silnej pozycji na rynku jak kiedyś. Czy wynika to ze zmian w podejściu do klienta? Dlaczego popularność zakupów grupowych spadła? Poznaj odpowiedzi na te i inne pytania, czytając nasz artykuł!
29 września 2016
Poznaj ciekawe nazwy firm polskich i zagranicznych!
Ciekawe nazwy firm wymagają dużego nakładu pracy. Przede wszystkim decydując się na jakąkolwiek z nich, trzeba dokładnie zbadać kontekst. Niedokładna znajomość języka czy kultury może przyczynić się do ogromnej wpadki, z której trudno będzie się wycofać!
24 kwietnia 2020
Omnichannel wśród marek odzieżowych - trend, a może już rutyna?
Rynkiem rządzi superkonsument. Jest świadomy swoich potrzeb i wyedukowany. To on wymusza nowe ścieżki dotarcia do niego. Przeczytaj artykuł i poznaj wyniki raportu "Omnichannel marek odzieżowych" przygotowanego przez IRCenter razem z firmą LeadR.
10 lipca 2018
Shopper marketing (cz. 1) – definicja i wpływ na pozyskiwanie klientów
O ile marketing sensoryczny ma miejsce w punkcie sprzedaży i działa przede wszystkim na zmysły, tak shopper marketing to różnego rodzaju działania, które rozpoczynają się w środowisku punktu sprzedaży, czyli jeszcze przed podjęciem decyzji o zakupie.
29 września 2016
Tablet, notebook czy smartfon - które urządzenie mobilne wybrać?
Wolno działający i wiecznie zawieszający się komputer zabiera wiele godzin cennego czasu. Wniosek jest jeden - na tego typu urządzeniach nie należy oszczędzać, gdyż w przyszłości może się to bardzo zemścić. Jakie urządzenie mobilne wybrać?
9 października 2020
Internet zmienia nawyki zakupowe Polaków
Internet ułatwia wiele codziennych czynności - od kontaktu z innymi ludźmi, poprzez pracę, aż po robienie zakupów. Dzięki częstemu sięganiu po taką formę nabywania produktów zostały zmienione nawyki zakupowe Polaków! Sprawdź, jak i gdzie kupują Polacy.
29 września 2016
Shopper marketing (cz. 2) – definicja i wpływ na pozyskiwanie klientów
Shopper marketing ma za zadanie uruchomienie wszelkich możliwych kanałów komunikacji z klientami, tak żeby wzbudzić ich zainteresowanie konkretnym sklepem internetowym. Dowiedz się czym kieruje się shopper dokonując zakupów w sieci!
29 września 2016
Strona produktu w sklepie internetowym - co powinna zawierać?
Nie wiesz, czy strona produktu w Twoim sklepie internetowym jest dobrze przygotowana? Sprawdź, co powinna zawierać, żeby pozytywnie wpływać na generowane wyników sprzedaży. Ona także decyduje o sukcesie Twojego sklepu. Przeczytaj i dowiedz się więcej!
29 września 2016
Chmura - aplikacje internetowe w biznesie cz.1. Aplikacje office
W niepamięć odeszły czasy, w których instalacja oprogramowania wiązała się z korzystaniem z dyskietek, płyt CD czy pendrive'ów. Dzisiaj aplikacje office bez problemu odnajdziemy w chmurach danych, co znacznie ułatwia działalność naszego biznesu!
30 maja 2019
Reklamy na Instagramie - jak je tworzyć?
Czy wiesz, że od kilku miesięcy można umieszczać reklamy na Instagramie? Proces jest naprawdę prosty i potrzebujesz do tego celu jedynie konta na Facebooku. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak tworzyć tego rodzaju reklamy!
19 czerwca 2019
Google Analytics narzędziem e-commerce
Budowanie dobrze prosperującego przedsiębiorstwa polega na różnorakich działaniach, mających na celu jak najbardziej efektywne docieranie do klienta z jak najlepszą ofertą firmy. Jednym z elementów takich działań jest system typu Google Analytics.
29 września 2016
Kampania reklamowa z blogerami - najlepsze przykłady
Kampania reklamowa z blogerami - czy warto? Zdecydowanie tak! Prześcigają się oni w niezwykłych pomysłach, a reklamy z ich udziałem są szeroko komentowane. Zanim zdecydujesz się na podjęcie współpracy z blogerami, poznaj ich popularne reklamy!
29 września 2016