0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

Marketing internetowy

Firma w social media. Metoda promocji (nie) dla każdego?

Jeśli nie ma cię w social media – nie istniejesz. Powiedzenie dobrze znane i poniekąd prawdziwe, choć dla niektórych amatorów internetu i nowinek technologicznych wciąż niezrozumiałe. Sprawdź, do czego tak naprawdę służą social media!

29 września 2016

Marketing internetowy

Konfiguracja komputera - pułapki przy zakupie

Masz problem z wyborem odpowiedniego sprzętu komputerowego? Sporą trudność sprawia ci konfiguracja komputera, który dopiero odpakowałeś z pudełka? Sprawdź, jakie pułapki można napotkać przed zakupem oraz jak sobie z nimi poradzić.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Szeptem o reklamie, czyli marketing szeptany w praktyce (cz. 1)

Wielokrotnie pisaliśmy już o przesyceniu społeczeństwa reklamami, które doprowadziło do uodpornienia się konsumentów na przekazy marketingowe. Czy marketing szeptany lepiej dociera do odbiorców? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

25 października 2017

Marketing internetowy

TLD - realna szansa dla przedsiębiorstwa?

Z początkiem roku 2014 nastąpiła możliwość wykupienia u części dostawców hostingu nowych domen TLD. Jaki wpływ na biznes mają nowe domeny? Czy warto w nie inwestować? Zapraszamy do lektury artykułu, który odpowie na te pytania.

29 września 2016

Marketing internetowy

Content marketing wprawia w ruch machinę automatyzacji marketingu

Trudno jest znaleźć dyrektora do spraw marketingu, który umiałby w prosty i sensowny sposób wytłumaczyć, co to tak naprawdę jest ta automatyzacja marketingu, co ją łączy z takim pojęciem jak content marketing i na jakiej zasadzie działa.

29 września 2016

Marketing internetowy

Czy przyjęcie reklamacji musi boleć? Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych

Reklamator jest systemem obsługi reklamacji on-line, prostym w obsłudze oraz bogatym w możliwości konfiguracji i personalizacji programu. Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł - jak powinno wyglądać przyjęcie reklamacji?

29 września 2016

Marketing internetowy

Amazon - bezpieczne i tanie zakupy online

Amazon to jeden z największych sklepów internetowych na świecie. Dowiedz się wszystkiego na temat robienia tam zakupów! Od rejestracji po czas wysyłki. Zobacz, wszystko co warto wiedzieć o zakupach w Amazon.

1 stycznia 2022

Marketing internetowy

Akcja interakcja, czyli jak zbudować trwałą więź z klientem

Jeśli będziesz zaskakiwał konsumentów, możesz mieć pewność, że z wielką przyjemnością będą wypełniać swoje e-koszyki produktami z Twojego sklepu. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zbudować więź z klientem.

29 września 2016

Marketing internetowy

Mikroblog - historia i kierunek rozwoju (cz. 1)

W najnowszym poradniku wyjaśniamy czym jest mikroblog oraz jak wygląda jego historia i kierunek rozwoju. To narzędzie może Ci się bardzo przydać w procesie promocji przedsiębiorstwa, dlatego przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

23 sierpnia 2018

Marketing internetowy

Peer-to-Peer – definicja, historia i wpływ na rozwój Internetu (cz. 1)

Urządzenie połączone w sieci P2P (peer-to-peer) może być jednocześnie serwerem i klientem, dzięki czemu możliwe jest równoległe pobieranie plików i udostępnianie ich innym komputerom podłączonym do tej samej sieci. Dowiedz się więcej!

15 grudnia 2021

Marketing internetowy

Usługi w chmurze obliczeniowej dla biznesu

Rozwiązania cloud computing dla firm - IaaS, SaaS, PaaS i wirtualne dyski. Sprawdź, jakie aplikacje cloud możesz znaleźć w internecie i czy usługi w chmurze obliczeniowej to rozwiązanie na miarę naszych czasów.

14 grudnia 2020

Marketing internetowy

Sony w dołku finansowym – czy jest szansa na odbudowę marki?

Sony to jeden z największych producentów sprzętu elektronicznego na świecie. Założona w 1946 dziś znajduje się na pozycji lidera w wybranych sektorach IT. Jak wyglądał rozwój Sony w ciągu ostatnich lat i co stało się przyczyną tak słabej kondycji marki?

16 października 2020

Marketing internetowy

Peer-to-peer – definicja, historia powstania i wpływ na rozwój Internetu (cz. 2)

Sieci peer-to-peer powstały z myślą o swobodnym przepływie materiałów cyfrowych pomiędzy użytkownikami. Ich obsługa możliwa jest przez zewnętrzne aplikacje, aby uniknąć ryzyka zamknięcia witryn, a tym samym zwolnić z odpowiedzialności ich twórców.

19 października 2020

Marketing internetowy

Szeptem o reklamie, czyli marketing szeptany w praktyce (cz. 2)

W kolejnej części cyklu kontynuujemy omawianie zagadnień związanych z buzz marketingiem. Nowatorskiej formie promocji, która skrzydła rozwinęła w dobie dynamicznego rozwoju sieci internetowej. Jak dokładnie działa marketing szeptany?

29 września 2016

Marketing internetowy

Marketing w małej firmie – jak wykorzystać media społecznościowe?

Social media dla małych działalności - podstawowe zasady prowadzenia profilów na Facebooku, Twitterze i innych mediach społecznościowych. Czy media społecznościowe to dobry pomysł na dotarcie do klientów przez małe przedsiębiorstwo?

7 września 2020

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów