0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

Marketing internetowy

Przesyłanie informacji handlowej - nieuczciwe praktyki

Niezamówiona korespondencja jest coraz częściej spotykanym zjawiskiem. W wielu krajach stworzono regulacje prawne chroniące internautów przed spamem. Sprawdź, jak uzyskać zgodę na przesyłanie informacji handlowej, by robić to zgodnie z przepisami!

6 września 2021

Marketing internetowy

Reklama graficzna - co robić, by była skuteczna?

Reklama graficzna jest zazwyczaj jednym z elementów całości promocji marki. Jest niezwykle popularna, ale czy w stu procentach skuteczna? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak ją stosować, by dobrze spełniała swoje zadanie!

4 grudnia 2020

Marketing internetowy

Pomysł na e-sklep - tego nie sprzedawaj

Handel internetowy stał się niezwykle popularny, przez co konkurencja na rynku e-commerce znacznie wzrosła. Coraz więcej przedsiębiorców sprzedaje w Internecie. Jeśli chcesz założyć własny e-sklep, dowiedz się, czego lepiej nie sprzedawać w sieci!

7 września 2020

Marketing internetowy

Spam a informacja handlowa - jaka jest między nimi różnica?

Spam określany jest najczęściej jako niechciana bądź niezamówiona informacja handlowa. Czym w świetle prawa jest spam, a czym informacja handlowa? Jakie przepisy regulują te dwa pojęcia? Sprawdź, jakie są między nimi różnice i co je charakteryzuje!

29 września 2020

Marketing internetowy

Bitcoin a e-commerce - czy wirtualna waluta ma szansę w e-handlu?

Czarny Piątek. Dziesiątki sklepów zorganizowały akcję wyprzedażową, podczas której można było płacić wirtualną walutą. Wygląda więc na to, że Bitcoin w e-handlu staje się powoli alternatywą dla elektronicznych przelewów prawdziwymi pieniędzmi.

28 stycznia 2021

Marketing internetowy

Outsourcing marketingu - jak wybrać odpowiedni?

Usługi outsourcingowe to wielkie wsparcie dla firm ze wszystkich branż. Wydaje się, że polskie działalności najchętniej zlecają zewnętrznym podmiotom działania związane z promowaniem marki. Czy outsourcing marketingu ma rację bytu?

24 czerwca 2019

Marketing internetowy

Remarketing - jak sprawić by klient powrócił?

Jak dotrzeć ponownie do potencjalnego klienta i przekonać go do zakupu? Zainteresowanym Google podsuwa swoje narzędzia reklamowe. Sprawdź, czym jest remarketing, jak działa i dlaczego warto z niego korzystać. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

29 września 2016

Marketing internetowy

Inbound marketing - co to jest i jak go wykorzystać?

Inbound Marketing to jedna z koncepcji, która narodziła się i rozwinęła wraz z upowszechnieniem dostępu do sieci internetowej. Polega ona na tym, że celem przestaje być bezpośrednie oddziaływanie na potencjalnych klientów.

30 października 2019

Marketing internetowy

Responsywność w e-mail marketingu - czym jest?

Przygotowujesz e-maile reklamowe? A może zlecasz to innym? Sprawdź, co zrobić, żeby e-mail wyświetlał się prawidłowo bez względu na to, czy użytkownik korzysta z komputera, tabletu czy telefonu. Zobacz, czym jest responsywność w e-mail marketingu!

19 września 2017

Marketing internetowy

E-mail marketing skutecznym narzędziem sklepów internetowych

Promocja sklepu internetowego to wyzwanie dla specjalistów od marketingu. W tym przypadku nieskuteczne będą reklamy tradycyjne, za to działania marketingu internetowego będą strzałem w dziesiątkę. Czy e-mail marketing sprawdzi się w takiej sytuacji?

10 lipca 2018

Marketing internetowy

Social media dla firm - czy są niezbędne?

Skokowo rosnąca popularność social media nie pozostawia wyboru - korzystanie z nich to dla biznesu rzecz obowiązkowa. Serwisy tego typu odwiedzają miliony Polaków, którzy są potencjalnymi klientami firm z większości gałęzi gospodarki. Dowiedz się więcej!

26 września 2020

Marketing internetowy

Advertainment - najlepsze przykłady reklamy i rozrywki

Advertainment to mieszanka treści rozrywkowych z reklamą. Można wskazać wiele odmian tego działania, które różnią się przede wszystkim wymiarem czasu, jaki jest poświęcany marce w konkretnym przekazie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

7 września 2017

Marketing internetowy

Co to jest spam? - prawne regulacje spammingu

We współczesnym świecie niezmówiona przez odbiorców korespondencja, czyli spam, stanowi prawdziwą plagę i jest jednym z przejawów tzw. marketingu bezpośredniego. Jakie regulacje prawne związane są ze spamem? Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł!

19 czerwca 2019

Marketing internetowy

RWD - wady i zalety responsywności stron internetowych

W projektowaniu stron internetowych wykorzystuje się wiele różnych technik, mających na celu poprawienie funkcjonowania witryny. Należy do nich Responsive Web Design. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak działa RWD!

11 sierpnia 2021

Marketing internetowy

Druk cyfrowy a offsetowy - jaki warto wybrać?

Dowiedz się, jakie technologie poligraficzne są najlepsze dla Twojego biznesu! Poznaj różnicę między dostępnymi na rynku rodzajami druku i wybierz najlepszy dla swojego biznesu. Druk cyfrowy a offsetowy - sprawdź, wszystko co warto wiedzieć na ten temat.

17 stycznia 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów