Serwis Biznesu
Przesyłanie informacji handlowej - nieuczciwe praktyki
Niezamówiona korespondencja jest coraz częściej spotykanym zjawiskiem. W wielu krajach stworzono regulacje prawne chroniące internautów przed spamem. Sprawdź, jak uzyskać zgodę na przesyłanie informacji handlowej, by robić to zgodnie z przepisami!
6 września 2021
Reklama graficzna - co robić, by była skuteczna?
Reklama graficzna jest zazwyczaj jednym z elementów całości promocji marki. Jest niezwykle popularna, ale czy w stu procentach skuteczna? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak ją stosować, by dobrze spełniała swoje zadanie!
4 grudnia 2020
Pomysł na e-sklep - tego nie sprzedawaj
Handel internetowy stał się niezwykle popularny, przez co konkurencja na rynku e-commerce znacznie wzrosła. Coraz więcej przedsiębiorców sprzedaje w Internecie. Jeśli chcesz założyć własny e-sklep, dowiedz się, czego lepiej nie sprzedawać w sieci!
7 września 2020
Spam a informacja handlowa - jaka jest między nimi różnica?
Spam określany jest najczęściej jako niechciana bądź niezamówiona informacja handlowa. Czym w świetle prawa jest spam, a czym informacja handlowa? Jakie przepisy regulują te dwa pojęcia? Sprawdź, jakie są między nimi różnice i co je charakteryzuje!
29 września 2020
Bitcoin a e-commerce - czy wirtualna waluta ma szansę w e-handlu?
Czarny Piątek. Dziesiątki sklepów zorganizowały akcję wyprzedażową, podczas której można było płacić wirtualną walutą. Wygląda więc na to, że Bitcoin w e-handlu staje się powoli alternatywą dla elektronicznych przelewów prawdziwymi pieniędzmi.
28 stycznia 2021
Outsourcing marketingu - jak wybrać odpowiedni?
Usługi outsourcingowe to wielkie wsparcie dla firm ze wszystkich branż. Wydaje się, że polskie działalności najchętniej zlecają zewnętrznym podmiotom działania związane z promowaniem marki. Czy outsourcing marketingu ma rację bytu?
24 czerwca 2019
Remarketing - jak sprawić by klient powrócił?
Jak dotrzeć ponownie do potencjalnego klienta i przekonać go do zakupu? Zainteresowanym Google podsuwa swoje narzędzia reklamowe. Sprawdź, czym jest remarketing, jak działa i dlaczego warto z niego korzystać. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
29 września 2016
Inbound marketing - co to jest i jak go wykorzystać?
Inbound Marketing to jedna z koncepcji, która narodziła się i rozwinęła wraz z upowszechnieniem dostępu do sieci internetowej. Polega ona na tym, że celem przestaje być bezpośrednie oddziaływanie na potencjalnych klientów.
30 października 2019
Responsywność w e-mail marketingu - czym jest?
Przygotowujesz e-maile reklamowe? A może zlecasz to innym? Sprawdź, co zrobić, żeby e-mail wyświetlał się prawidłowo bez względu na to, czy użytkownik korzysta z komputera, tabletu czy telefonu. Zobacz, czym jest responsywność w e-mail marketingu!
19 września 2017
E-mail marketing skutecznym narzędziem sklepów internetowych
Promocja sklepu internetowego to wyzwanie dla specjalistów od marketingu. W tym przypadku nieskuteczne będą reklamy tradycyjne, za to działania marketingu internetowego będą strzałem w dziesiątkę. Czy e-mail marketing sprawdzi się w takiej sytuacji?
10 lipca 2018
Social media dla firm - czy są niezbędne?
Skokowo rosnąca popularność social media nie pozostawia wyboru - korzystanie z nich to dla biznesu rzecz obowiązkowa. Serwisy tego typu odwiedzają miliony Polaków, którzy są potencjalnymi klientami firm z większości gałęzi gospodarki. Dowiedz się więcej!
26 września 2020
Advertainment - najlepsze przykłady reklamy i rozrywki
Advertainment to mieszanka treści rozrywkowych z reklamą. Można wskazać wiele odmian tego działania, które różnią się przede wszystkim wymiarem czasu, jaki jest poświęcany marce w konkretnym przekazie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
7 września 2017
Co to jest spam? - prawne regulacje spammingu
We współczesnym świecie niezmówiona przez odbiorców korespondencja, czyli spam, stanowi prawdziwą plagę i jest jednym z przejawów tzw. marketingu bezpośredniego. Jakie regulacje prawne związane są ze spamem? Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł!
19 czerwca 2019
RWD - wady i zalety responsywności stron internetowych
W projektowaniu stron internetowych wykorzystuje się wiele różnych technik, mających na celu poprawienie funkcjonowania witryny. Należy do nich Responsive Web Design. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak działa RWD!
11 sierpnia 2021
Druk cyfrowy a offsetowy - jaki warto wybrać?
Dowiedz się, jakie technologie poligraficzne są najlepsze dla Twojego biznesu! Poznaj różnicę między dostępnymi na rynku rodzajami druku i wybierz najlepszy dla swojego biznesu. Druk cyfrowy a offsetowy - sprawdź, wszystko co warto wiedzieć na ten temat.
17 stycznia 2022