0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

Marketing internetowy

Łatwy i przyjemny proces zakupowy w sklepie internetowym

Więcej nie znaczy lepiej, o ile ta teoria nie sprawdza się w obrębie samej oferty to idealnie odnosi się do procesu zakupowego. Twój klient częściej będzie do Ciebie wracał, jeżeli zostanie szybko obsłużony. Sprawdź, co wpływa na proces zakupowy.

30 maja 2017

Marketing internetowy

Sklep internetowy sprzymierzeńcem klienta

Sklep internetowy to obecnie najpopularniejszy pomysł na biznes - brak czasu i wygoda takiego rozwiązania powodują, że klienci coraz chętniej dokonują zakupów przez internet. Co musisz wiedzieć, zanim stworzysz własny e-sklep? Odpowiadamy w artykule!

29 września 2016

Marketing internetowy

Jak budować kampanie powitalne w e-sklepie?

Odpowiednio przeprowadzone kampanie powitalne mogą zdziałać cuda, jeśli chodzi o rozpoznawalność marki i poziom sprzedaży w sklepie internetowym. Warto dobrze je przemyśleć i przeprowadzić - przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak to zrobić!

29 września 2016

Marketing internetowy

Czy CMS jest naprawdę niezbędny w e-commerce?

Zarządzanie stroną internetową nie jest tak proste, jakby mogło się wydawać, a podstawowe czynności jak wprowadzanie opisów produktów, czy aktualizacja oferty wymagają dobrego systemu CMS. Sprawdź, co dzięki niemu możesz zyskać i na co zwrócić uwagę.

5 czerwca 2020

Marketing internetowy

Big data - czy to rewolucja w e-commerce?

Każdy, kto zajmuje się sprzedażą internetową, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne są wszelkie informacje dotyczące klientów. Czy można dzięki nim skutecznie planować działania promocyjne i przetwarzać dane w e-commerce? Przeczytaj o Big data.

29 września 2016

Marketing internetowy

Magazynuj i zarabiaj - magazyn w sklepie internetowym

Każdy sklep internetowy potrzebuje innej organizacji przesyłek i przechowywania towarów. Jedni mogą sobie pozwolić na funkcjonowanie z niemal pustym magazynem, inni potrzebują więcej kontroli. Sprawdź, jaki powinien być magazyn w sklepie internetowym.

7 lipca 2019

Marketing internetowy

Wygląd sklepu internetowego ma znaczenie? Sprawdź, jak sprzedawać

Każdego roku przybywa sklepów internetowych - od tych małych z rękodziełem, po multibrandy odzieżowe lub elektroniczne. Czy wygląd sklepu internetowego ma znaczenie? Sprawdź, jak zaprojektować sklep, aby użytkownicy nie przeszli do konkurencji.

24 czerwca 2021

Marketing internetowy

Co przedsiębiorca powinien wiedzieć o cross-channel?

Klienci często kupują w internecie produkty, które oglądali i testowali w sklepach stacjonarnych. Czy wiesz, czym jest to spowodowane? Poznaj efekty cross-channel i zadbaj, by Twoi klienci kupowali u Ciebie.

29 września 2016

Marketing internetowy

Kryzys w mediach społecznościowych - nie daj się zaskoczyć

Kryzys w mediach społecznościowych może spędzić sen z powiek niejednemu przedsiębiorcy. Może przydarzyć się w każdej firmie, bez względu na jej wielkość. Sprawdź, jak nie dać się zaskoczyć i co zrobić, jeśli kryzys jednak wybuchnie.

29 września 2016

Marketing internetowy

3 praktyki w SEO, które przestały być skuteczne

Pozycjonowanie e-sklepu pod kątem SEO to wyzwanie. Trzeba jednocześnie pamiętać o wielu zasadach i dbać o szczegóły. Istnieje wiele teorii, jak skutecznie zaistnieć w wyszukiwarce, jednak wśród nich znajdują się także te nieaktualne. Zobacz, co się zmieni

10 listopada 2018

Marketing internetowy

Jak wypromować bloga w social media?

Oprócz dobrego wypozycjowania bloga warto zadbać o kontakt z czytelnikami - najłatwiej jest to zrobić dzięki social media. Dowiedz się, jak wypromować bloga przez media społecznościowe! Sprawdź, co może Ci w tym pomóc.

18 czerwca 2019

Marketing internetowy

Komunikacja z klientem w sklepie internetowym

W sprzedaży internetowej, komunikacja z klientem różni się znacznie od tej, z którą mamy do czynienia offline. Jednak brak bezpośredniego kontaktu nie znaczy, że nie możemy skutecznie sprzedawać i budować relacji. Poznaj narzędzia komunikacji w e-sklepie.

26 marca 2020

Marketing internetowy

Przetrwaj słabszy okres sprzedaży - wskazówki dla e-przedsiębiorców

W funkcjonowaniu każdego przedsiębiorstwa zdarzają się okresy przestoju. E-commerce nie jest wyjątkiem - także tutaj przedsiębiorcy muszą znieść słabszy okres sprzedaży. Dowiedz się, jak przetrwać słabszy okres sprzedażyi nie ponieść start!

7 sierpnia 2020

Marketing internetowy

Zakupy w internecie wczoraj i dziś

Jak wyglądały początki e-commerce? Kto mógł kupować w pierwszym sklepie internetowym? Czy jeszcze kilka lat temu kupowanie towarów w sieci było bezpieczne? Przeczytaj, jak rozwijał się rynek internetowy! Zobacz, jak zmieniły się zakupy w internecie.

26 lutego 2019

Marketing internetowy

Sprzedaż w modelu subskrypcji - nowość w e-commerce

Rynek e-commerce ciągle się zmienia i ewoluuje, wciąż pojawiają się nowe koncepcje i kierunki. Jednym z najnowszych jest sprzedaż w modelu subskrypcji. Przeczytaj o nowym trendzie w handlu internetowym - sprzedaży w systemie subskrypcji!

16 stycznia 2021

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów