Serwis Biznesu
Netykieta - zasady dobrego zachowania w internecie (cz. 2)
Netykieta jest swoistym zbiorem zasad, jakimi powinien kierować się użytkownik internetu zarówno w kontaktach z innymi internautami, jak i przy okazji samodzielnych działań w Internecie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
19 grudnia 2020
Regionalne i Subregionalne Fundusze Pożyczkowe (cz. 1) - Informacje ogólne
Czy znasz regionalne i subregionalne fundusze pożyczkowe? Dla kogo przeznaczona jest regionalna pomoc?
18 czerwca 2019
Komputer w firmie - jak bezpiecznie z niego korzystać? (cz. 2)
Czy wiesz, jak w bezpieczny sposób należy korzystać z komputera? Sprawdź, jak można chronić komputer w firmie i archiwizować skutecznie dane! Przeczytaj nasz artykuł gdzie znajdziesz odpowiedzi na te i inne pytania!
3 listopada 2016
Marketing wielopoziomowy – zalety i kierunek rozwoju (cz. 2)
Marketing wielopoziomowy umożliwia zdobycie nowych klientów, dzięki udzielaniu atrakcyjnych rabatów i prowizji. Jakie zalety ma marketing wielopoziomowy, z punktu widzenia klientów oraz z punktu widzenia firm? Sprawdź, odpowiedź w artykule!
28 czerwca 2019
Netykieta - zbiór zachowań dotyczący Internetu? (cz. 1)
Każdy człowiek od urodzenia uczy się właściwego zachowania. Zbiór zasad postępowania to etykieta, natomiast zbiór postępowania w Internecie to netykieta. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na czym polega netykieta i dlaczego jest tak ważna.
27 marca 2020
Komputer w firmie - jak z niego bezpiecznie korzystać? (cz. 1)
Komputer w firmie i korzystanie z niego w sposób bezpieczny wydają się oczywistymi kwestiami, ale jak uczy praktyka, nie zawsze tak jest. Dlatego przedstawiamy wskazówki i porady na temat tego, w jaki sposób bezpiecznie używać komputera firmowego!
2 listopada 2016
Marketing wielopoziomowy – definicja, zalety i kierunek rozwoju (cz.1)
W dzisiejszych czasach sprzedaż bezpośrednia nie cieszy się dużą popularnością. Głównym powodem jest brak zaufania klientów i kojarzenie się takiej formy sprzedaży z oszustwem. Sprawdź, czym jest marketing wielopoziomowy i jakie może przynieść korzyści!
6 lutego 2021
Jak oszuści wyłudzają pieniądze od nowych przedsiębiorstw
Nowe firmy szczególnie są narażone na oszustów którzy chcą wyłudzić opłaty za rejestrację firmy. Czy wiesz, jakie są najczęstsze metody działania oszustów w tym zakresie? Sprawdź! Przeczytaj nasz artykuł i nie daj się oszukać!
7 lipca 2022
Planowanie własnej kariery zawodowej - Zakładanie własnej firmy (cz.8)
Zakładanie własnej firmy to nic trudnego. Jeśli widzisz niszę na rynku, którą byłbyś w stanie wypełnić to do dzieła. Bowiem najważniejszy jest dobry pomysł na biznes. Przeczytaj artykuł i poznaj czynniki wpływające na pomyślne założenie własnej firmy!
15 listopada 2019
Marketing bankowy a formy komunikacji z klientem
Ze względu na sporą konkurencję, to klient dyktuje warunki, którym banki starają się sprostać. Zobacz, jak tworzy się marketing bankowy za pośrednictwem bankowości elektronicznej, ten właśnie kanał daje najwięcej możliwości dotarcia do nowych klientów.
6 grudnia 2020
Wideo marketing - poznaj jego wszystkie cechy (cz. 2)
Wideo marketing wpływa pozytywnie na relacja z klientami oraz ugruntowuje markę firmy. Sprawdź, jakie cechy powinien mieć skuteczny wideo marketing i w jaki sposób można go wdrożyć a następnie wykorzystać w swojej działalności!
3 lipca 2020
Usprawnij kontakt z klientem - CRM
CRM, czyli odpowiednio dobrany system zarządzania relacjami z klientami, może pozytywnie wpłynąć na relacje z odbiorcami towarów lub usług konkretnej firmy. Jak dokładnie działa tego typu system? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej!
6 grudnia 2016
Grupy docelowe w e-commerce - warto wiedzieć (cz.2)
Określenie odbiorców naszych działań promocyjnych jest niezwykle ważne w skutecznym marketingu. Jak należy wybrać grupy docelowe, by reklama naszej marki przekonała do niej jak największą liczbę osób? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
24 października 2016
Współpraca z blogerami a błędy popełniane przez reklamodawców (cz.2)
Współpraca z blogerami to nie tylko ciekawe, ale i opłacalne doświadczenie dla firm. Marki liczą na kreatywność, wyłączność, nietuzinkowość, jednak reklamodawcy sami także popełniają błędy. Sprawdź, czego należy unikać podczas współpracy z blogerami!
25 października 2016
Seksizm w reklamie, czyli jak marketing wykorzystuje ciało
Reklama odgrywa pewną rolę w naszej kulturze, jej rola nie kończy się tylko na przedstawieniu produktu. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się jak reklama może utrwalać stereotypy oraz, że seksizm w reklamie jest także problemem Polaków.
28 września 2019