Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Najlepsze i najgorsze reklamy w 2016 roku - kto jest na podium?

Wiele z firm już dawno zrozumiało, że konsumenci oczekują wartościowych treści, dlatego zwykłe reklamy, stricte sprzedażowe, oddziałują coraz mniej. Dzisiejsza reklama musi angażować odbiorcę i zachęcać go do zapoznania się historią marki, ale przede wszystkim musi odwoływać się do emocji. Jednak jak to zwykle bywa, jednym firmom wychodzi to bardzo dobrze, inne dalej zaliczają wpadki i tworzą reklamy, do których trudno się później przyznać. Zatem jakie reklamy zachwyciły nas w 2016 roku, a które okazały się wielką katastrofą? W artykule przedstawiamy subiektywnie wybrane najlepsze i najgorsze reklamy w 2016 roku.

Najlepsze i najgorsze reklamy w 2016 roku

Najlepsze reklamy

Cała kampania “Chce się Ż” to sukces grupy Żywiec. Wszystko zaczęło się od 60-sekundowego spotu z dobrą piosenką, która wpada w ucho. Ciekawy i łatwy do zapamiętania slogan, w którym oczywiście “Ż” oznacza ŻYCIE, powoduje, że jest to jeszcze ciekawszy projekt.

Po materiałach video przyszedł czas na reklamy na billboardach, w których pojawiła się zabawa słowem, przez co zdecydowanie zapadały w pamięć.

Najlepsze i najgorsze reklamy w 2016 - sprawdź
Najlepsze i najgorsze reklamy w 2016 - Żywiec