0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

Marketing internetowy

Przetrwaj słabszy okres sprzedaży - wskazówki dla e-przedsiębiorców

W funkcjonowaniu każdego przedsiębiorstwa zdarzają się okresy przestoju. E-commerce nie jest wyjątkiem - także tutaj przedsiębiorcy muszą znieść słabszy okres sprzedaży. Dowiedz się, jak przetrwać słabszy okres sprzedażyi nie ponieść start!

7 sierpnia 2020

Marketing internetowy

Zakupy w internecie wczoraj i dziś

Jak wyglądały początki e-commerce? Kto mógł kupować w pierwszym sklepie internetowym? Czy jeszcze kilka lat temu kupowanie towarów w sieci było bezpieczne? Przeczytaj, jak rozwijał się rynek internetowy! Zobacz, jak zmieniły się zakupy w internecie.

26 lutego 2019

Marketing internetowy

Sprzedaż w modelu subskrypcji - nowość w e-commerce

Rynek e-commerce ciągle się zmienia i ewoluuje, wciąż pojawiają się nowe koncepcje i kierunki. Jednym z najnowszych jest sprzedaż w modelu subskrypcji. Przeczytaj o nowym trendzie w handlu internetowym - sprzedaży w systemie subskrypcji!

16 stycznia 2021

Marketing internetowy

Efekt wow a dostawy! Sprawdź, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie

Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym? Sprawdź, jak skutecznie poprawić UX i wizerunek sklepu poprzez kreatywne podejście do logistyki w swoim biznesie. Zobacz, co można zrobić aby dostawy wpłynęły na sprzedaż w Twoim sklepie online.

29 września 2016

Marketing internetowy

Twitter - polskie przykłady budowania marki osobistej

Twitter jest jednym z najbardziej niedocenianych portali społecznościowych w sieci. Stopniowo jednak nabiera coraz większej popularności nie tylko wśród młodzieży. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak skutecznie promować markę na Twitterze.

29 września 2016

Marketing internetowy

Czym się różnią content marketer i copywriter

Content marketer i copywriter często są ze sobą myleni - przecież obaj pracują w branży reklamowej! To spory błąd - zajmują się oni zupełnie innymi dziedzinami marketingu. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czym różnią się te dwa pojęcia!

29 września 2016

Marketing internetowy

Mobilna bramka płatności i panel administratora w e-sklepie

Eksperci szacują, że obecnie aż 54% Polaków dokonuje płatności on-line. Dotpay zauważa, że dziś mobilna bramka płatności na stronie e-sklepu to standard. Oferuje także dostęp do panelu administracyjnego obsługi płatności z poziomu takich urządzeń.

29 września 2016

Marketing internetowy

Jak się zmienia sytuacja na rynku e-commerce

Statystyki pokazują, że polski rynek e-commerce, chociaż coraz bardziej dojrzały, stale, dynamicznie się rozwija. w 2014 roku on-line płaciło już 47% Polaków. Eksperci szacują, że w 2015 roku wartość ta wzrośnie co najmniej do 54%. Dowiedz się więcej!

8 lipca 2022

Marketing internetowy

Chmura obliczeniowa w biznesie - jak ją wykorzystać?

Nie wiesz, czym jest chmura obliczeniowa? Koniecznie powinieneś poznać to nowoczesne narzędzie! Daje ono przedsiębiorcom wiele możliwości i zdecydowanie ułatwia prowadzenie firmy! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

13 października 2021

Marketing internetowy

AdBlock - wtyczka, która budzi kontrowersje

Natrętne reklamy na stronach internetowych to zmora ich użytkowników. Istnieją jednak rozwiązania, które mają na celu zapobiegać wyskakującym okienkom i wszechobecnym banerom - należy do nich między innymi AdBlock. Dowiedz się, jak działa ta wtyczka!

2 sierpnia 2022

Marketing internetowy

Na co narzekają e-przedsiębiorcy

Wszytscy prowadzący firmy, także e-przedsiębiorcy, czują na sobie ograniczenia, nałożone przez prawo. Które z nich szczególnie doskwierają e-firmom? Czy warto się im przeciwstawiać? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć w naszym artykule.

29 września 2016

Marketing internetowy

Co powinien wiedzieć klient sklepu internetowego

Klient sklepu internetowego powinien być na pierwszym miejscu dla przedsiębiorcy - branża e-commerce jest pod tym względem najbardziej wymagająca. Dowiedz się, jakie informacje powinieneś przekazać klientowi swojego sklepu internetowego!

29 września 2016

Marketing internetowy

Po co e-przedsiębiorcy Google Maps

Dla każdego przedsiębiorcy ważne jest pomysłowe i różnorodne promowanie swojej firmy. Bilboardy i ulotki to nie wszystko - ważna jest także właściwa reklama w internecie. Sprawdź, w jaki sposób można wykorzystać Google Maps w celach marketingowych!

29 września 2016

Marketing internetowy

Jak sklep internetowy może utrzymać poziom sprzedaży podczas kryzysu

Kryzys w sklepie internetowym jest zjawiskiem naturalnym i dotknąć każdy sklep internetowy. W jaki sposób wykorzystać ten czas i nie stracić klientów i pieniędzy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

11 marca 2021

Marketing internetowy

Funkcja PayPass - argumenty za i przeciw

Coraz większa ilość ludzi ulega modzie na płatności zbliżeniowe. Nie ma powodów do zdumienia - są proste, szybkie i nie wymagają zapamiętywania numeru PIN. Czy płatności PayPass rzeczywiście są takie korzystne? Jakie niebezpieczeństwa ze sobą niosą?

28 stycznia 2020

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów