Serwis Biznesu
Znaczenie zdjęć w marketingu - jakie obrazy najłatwiej zwracają uwagę?
Fotografie są tą częścią działań promocyjnych, która najbardziej zwraca uwagę odbiorców. Czy wiesz, jakie jest znaczenie zdjęć w marketingu? W naszym artykule podpowiadamy, jakich obrazów użyć, by zainteresować konsumentów. Dowiedz się więcej!
2 marca 2021
Eyetracking, czyli na co zwracamy uwagę?
Czy to, na czym skupiamy naszą uwagę, kiedy patrzymy na tekst, może być przydatne w marketingu i reklamie? Sprawdź, czym jest eyetracking i jak wykorzystać go w tworzeniu strony internetowej. Przeczytaj nasz artykuł, by dowiedzieć się więcej!
10 czerwca 2018
Google Chrome – jak zmniejszyć zużycie pamięci RAM?
Istnieje prosty sposób na zaoszczędzenie cennych zasobów RAM. W tym celu należy z poziomu przeglądarki Google Chrome zainstalować specjalną wtyczkę, która czasowo zamrozi nieużywane karty. Wyjaśniamy krok po kroku, jak zmniejszyć zużycie pamięci.
27 marca 2021
Meta tagi - jaką rolę odgrywają w pozycjonowaniu?
Choć może się wydawać, że meta tagi nie są ważnym elementem procesu pozycjonowania strony internetowej. Nic bardziej mylnego! W naszym artykule wskazujemy, jak istotną rolę pełnią. Przeczytaj nasze opracowanie i dowiedz się na ten temat więcej!
20 listopada 2019
Ad reklama – czym jest i w jaki sposób działa?
Dzięki personalizowanej reklamie, potencjalni klienci otrzymują dopasowany do swoich potrzeb i zainteresowań komunikat. Czym właściwie jest Ad reklama, jak wygląda na Facebooku i w jaki sposób powstaje? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
29 września 2016
Reklama sklepu internetowego - jak powinna wyglądać?
Aby Twój sklep internetowy odniósł sukces, musisz odpowiednio go zareklamować. Reklama sklepu internetowego pomoże Ci zyskać klientów, bez których nie możesz odnieść sukcesu. Jak ją stworzyć? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
20 września 2018
Test-driven marketing - metoda testów i wniosków
Każdy nowy pomysł powinien zostać przetestowany. Wszystkie programy, projekty, idee muszą przejść przez fazę testów, by upewnić się, że wszystko idzie dobrze. Czym jest więc test-driven marketing? Jak sprawdzają się testy w tej dziedzinie? Przeczytaj!
29 września 2016
Ankieta marketingowa – jak ją przeprowadzić, aby była skuteczna?
Ankieta marketingowa może być świetnym narzędziem w procesie poznawania odbiorców naszych działań promocyjnych. W naszym artykule przedstawiamy jej zalety i sposoby, na jakie można ją przeprowadzić. Przeczytaj i dowiedz się na ten temat więcej!
11 sierpnia 2022
Budowanie długotrwałych relacji z klientem w e-commerce
Czy budowanie długotrwałych relacji z klientem w e-handlu wygląda tak samo, jak w przypadku sprzedaży tradycyjnej? Jak tworzyć relacje, kiedy sprzedaż odbywa się online? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania!
29 września 2016
Growth hacking - co to jest i na czym polega?
Hacking i hakerzy nie kojarzą się nam z legalną działalnością. Co jednak, kiedy w marketingu stosowany jest growth hacking? Czym jest, na czym polega i czy jest potrzebny? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedzi na te pytania.
24 kwietnia 2020
Google Plus - czym jest i jak z niego korzystać
Media społecznościowe to jedne z najczęściej odwiedzanych stron internetowych. Każdy zna Facebooka, wielu ludzi ma również konto na Twitterze czy Instagramie. Google Plus nie jest tak znany, warto jednak dowiedzieć się na ten temat nieco więcej!
5 października 2020
Mobilny advergaming. Jak gry mobilne wykorzystywane są w marketingu?
Wiele osób w wolnych chwilach gra na swoich smartfonach. Dlaczego więc nie połączyć przyjemnego z pożytecznym i nie wykorzystać gier mobilnych w marketingu? Sprawdź, czym jest mobilny advergaming. Przeczytaj nasz artykuł, by dowiedzieć się więcej!
29 września 2016
Dodanie strony do wyszukiwarki Google - jak to zrobić?
Jak wygląda dodanie strony do wyszukiwarki Google? Jakie metody można zastosować? Czy odnajdziemy potrzebne do tego narzędzia? Przede wszystkim, czy proces ten jest prosty i intuicyjny? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania!
15 maja 2020
Baner internetowy - plusy i minusy popularnej formy reklamy sieciowej
Baner internetowy jest bezsprzecznie jedną z najbardziej powszechnych form reklamy w internecie. Coraz częściej jednak przez ich nadmiar ludzi dopada zjawisko ślepoty banerowej. Jakie są wady i zalety tej formy reklamy? Przeczytaj w artykule!
29 września 2016
Database marketing - działania promocyjne na podstawie baz danych
Nie da się odnieść sukcesu bez klientów. Dlatego tak ważne jest zbieranie danych o nich. Dobrze jest je zautomatyzować, ponieważ są one istotne dla każdego marketingowca, a brak bazy danych może okazać się nieskuteczny. Na czym polega database marketing?
20 października 2018