Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat peer-to-peer

Mikrotrendy w marketingu internetowym cz. II

Mikrotrendy w marketingu - jakie są jego odmiany? Wraz z rozwojem technologii, tworzą się nowe trendy, które umożliwiają poszerzenie kanałów dystrybucji, poszerzenie posiadanej wiedzy. Czy wiesz jakie obecnie mikrotrendy występują w marketingu internetowym? Przeczytaj artykuł i dowiedz się! czytaj dalej

Peer-to-Peer – definicja, historia i wpływ na rozwój Internetu (cz. 1)

peer-to-peer Urządzenie połączone w sieci P2P (peer-to-peer) może być jednocześnie serwerem i klientem, dzięki czemu możliwe jest równoległe pobieranie plików i udostępnianie ich innym komputerom podłączonym do tej samej sieci. Dowiedz się więcej! czytaj dalej

Peer-to-peer – definicja, historia powstania i wpływ na rozwój Internetu (cz. 2)

peer-to-peer Sieci peer-to-peer powstały z myślą o swobodnym przepływie materiałów cyfrowych pomiędzy użytkownikami. Ich obsługa możliwa jest przez zewnętrzne aplikacje, aby uniknąć ryzyka zamknięcia witryn, a tym samym zwolnić z odpowiedzialności ich twórców. czytaj dalej