Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat peer-to-peer

Marketing internetowy - mikrotrendy w marketingu cz. II

Mikrotrendy w marketingu - jakie są jego odmiany? Black Swan i Fad to odmienne zjawiska, które określają charakter trendu. Znajomość tych pojęć może ułatwić rozpoznanie czy mikrotrend to chwilowa fascynacja, czy szansa na długofalową tendencję. Sprawdź, które mikrotrendy stały się prawdziwym hitem. czytaj dalej

Peer-to-Peer – definicja, historia i wpływ na rozwój Internetu (cz. 1)

peer-to-peer Urządzenie połączone w sieci P2P (peer-to-peer) może być jednocześnie serwerem i klientem, dzięki czemu możliwe jest równoległe pobieranie plików i udostępnianie ich innym komputerom podłączonym do tej samej sieci. Dowiedz się więcej! czytaj dalej

Peer-to-peer – definicja, historia powstania i wpływ na rozwój Internetu (cz. 2)

peer-to-peer Sieci peer-to-peer powstały z myślą o swobodnym przepływie materiałów cyfrowych pomiędzy użytkownikami. Ich obsługa możliwa jest przez zewnętrzne aplikacje, aby uniknąć ryzyka zamknięcia witryn, a tym samym zwolnić z odpowiedzialności ich twórców. czytaj dalej