0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Kongres For Social Media 2025

Wielkość tekstu:

Już 19 listopada odbędzie się wydarzenie, które od lat łączy marketerów, strategów i twórców odpowiedzialnych za codzienny sukces marek w social mediach. 

Kongres For Social Media to intensywny dzień pełen wiedzy, trendów i inspiracji - dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, co naprawdę działa w social mediach. W programie znajdziesz tematy od AI i algorytmów, przez strategie komunikacji, aż po kreatywność i influencer marketing. 

To przestrzeń wymiany doświadczeń, rozmów i praktycznych wskazówek - bez marketingowego bełkotu, za to z solidną porcją konkretów od osób, które na co dzień kształtują komunikację największych marek. 

Kongres For Social Media 

  • Warszawa, Kino Luna & Online 
  • 19 listopada 2025 
  • www.forsm.pl 

Kongres For Social Media- jakie tematy zostaną poruszone podczas wydarzenia?

W programie: 

  • Advantage+ i sztuczna inteligencja bez czarów: co oddać algorytmom, a co zostawić człowiekowi w kampaniach w Mecie? / Szymon Lisowski, Founder Freeborn Advisory 
  • AI w Social Media: Nowy Wymiar Strategii / Magdalena Popielewicz, Digital Project Manager w GroupM & liderka AI LABS 
  • Czas na update! Od zmian w feedzie po nowe formaty video, czyli co działa na IG, FB i TikToku w 2025? / Anna Jędrzyńska, Social Media Leader w agencji Performance Group
  • Jak zrobić strategię komunikacji w 1h? / Daniel Kotliński, konsultant strategiczno-kreatywny 
  • “TikTok made me buy it – od FYP do sklepowej półki” – mikroinsighty konsumenckie vs makro trendy / Edyta Maciejewska, Strategy Director w WebTalk 
  • Roadmapa influencer marketingu. Trendy, dane, efektywność. / Agata Chojnowska-Postek, Insights Expert w Choreograph (WPP Media) 
  • Autentyczny Algorytm: Jak Zbalansować AI, Zaufanie i Zasięg Organiczny. / Marta Gilbas, MBCS Business Director 
  • Kreatywność oparta na danych - jak przygotowywać treści dopasowane do Twoich odbiorców. / Małgorzata Janiak, Social Media Manager 
  • Anatomia powtarzalności - jak serie treści budują trwałe zaangażowanie w social media / Paulina Moryc - Digital Strategic Planner, Ogilvy Polska 

Zarezerwuj miejsce: www.forsm.pl

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów