Poradnik Przedsiębiorcy

E-commerce w praktyce

Klientocentryzm - jak go stosować w świecie wirtualnym?

Jak klientocentryzm wpływa na sukces firmy? Nie jest najważniejsze to, co dana marka chciałaby, aby o niej myśleli konsumenci. Istotniejsze jest to, jak naprawdę klienci ją postrzegają. Dowiedz się, na czym polega klientocentryzm i dlaczego powinien być dzisiaj jedną z głównych strategii firm. czytaj dalej

Jak zbudować bazę adresów e-mail w sklepie internetowym?

Sklep internetowy - jak zbudować bazę adresów e-mail? Wartościowa baza mailingowa w sklepie internetowym może przełożyć się na znaczne zyski. Sprawdź, jak zbudować bazę adresów e-mail w sklepie internetowym i zdobądź wiernych odbiorców! Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Visual w e-sklepie - co powinna zawierać strona produktowa w e-sklepie?

Strona produktowa w sklepie internetowym Co powinna zawierać strona produktowa? Nazwa i cena produktu to tylko wierzchołek dobrej strony opisującej produkt. Prezentuj odpowiednio produkty w swoim e-sklepie i zwiększaj sprzedaż! czytaj dalej

Czy zakaz handlu w niedzielę dotyczy sklepów internetowych?

Zakaz handlu w niedziele a branża e-commerce Czy zakaz handlu w niedzielę dotyczy również sklepów internetowych, branży e-commerce? Czy ustawa o zakazie handlu w niedzielę przewiduje jakieś wyjątki, czy dotyczy wszystkich przedsiębiorców-sprzedawców? Które niedziele będą objęte zakazem? czytaj dalej

Pomysł na e-sklep - nad czym warto się zastanowić?

E-sklep - jak zacząć? W wielu przypadkach sukces sklepu internetowego zależy od dobrego pomysłu. Może on dotyczyć asortymentu, rodzaju oprogramowania czy sposobu dostawy. Jak wyróżnić swój e-sklep z pośród innych? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej

Targowiska online a wpływ na rozwój sklepów internetowych

Targowiska online - czym są? Co roku przybywa zwolenników zakupów online. Wygoda wirtualnych zakupów sprawia, że konkurencja sklepów internetowych rośnie w siłę. Chcąc zabłysnąć w e-handlu, duże targowiska online są dla właścicieli e-commerce furtką do sukcesu. Dowiedz się więcej! czytaj dalej

Dobra obsługa klienta podstawą sukcesu e-sklepu

Obsługa klienta - poznaj najważniejsze zasady Właściwa obsługa klienta to najlepsza droga do zatrzymania go na dłużej. Internauci oczekują zarówno najwyższej jakości oferowanych produktów, jak i szybkiej reakcji na zgłaszane uwagi czy problemy. Dowiedz się jak prawidłowo obsługiwać klienta e-sklepu. czytaj dalej

Wyszukiwanie obrazem w Google Grafika a efektywna sprzedaż e-commerce

Wyszukiwanie obrazem w e-commerce Zakupy online to częsta praktyka internautów. Jak się okazuje, metod znalezienia wymarzonego produktu w sieci jest sporo, a wyszukiwanie obrazem jest jedną z wygodniejszych. O czym trzeba pamiętać, aby produkty były wyświetlane i wybierane jako pierwsze? czytaj dalej

Lojalny klient - jak go pozyskać?

Lojalny klient - jak go zdobyć? Lojalny klient dla e-biznesu to największy skarb. Oprócz stale powracających użytkowników możemy liczyć na rekomendacje i polecenia. Sprawdź w artykule, kim jest lojalny klient, jak go pozyskać i na stałe wzbudzić w nim zaufanie do naszej marki. czytaj dalej

Porzucony koszyk można odzyskać!

Porzucony koszyk - czy można go odzyskać? Porzucone koszyki to powszechnie występujące zjawisko w świecie e-commerce. Jednak czy można im zapobiegać? Co więcej - czy można je odzyskać? Czy porzucony koszyk zawsze oznacza straconego klienta? czytaj dalej

Blog firmowy - kolejne narzędzie sprzedaży

Blog firmowy - wskazówki na jego prowadzenie Czy blog firmowy może sprawdzić się jako narzędzie marketingowe? Jak go dobrze prowadzić? Czy może pomóc spełnić misję firmy. Przeczytaj kilka wskazówek, jak powinien wyglądać Twój blog firmowy. czytaj dalej

Dobry opis produktu może zastąpić sprzedawcę

Opis produktu - co powinien zawierać? Opis produktu może sprzedawać! Konkurencja wśród sklepów internetowych jest duża, a każdy z nich ma równie korzystną ofertę. Jak się odróżnić od innych i stworzyć opis produktu, który przyciągnie zachęci do zakupu? Poznaj niezbędne elementy każdego opisu! czytaj dalej

E-mail żyje, co więcej - sprzedaje!

e-mail w sklepie internetowym Jak prowadzić promocje wśród klientów sklepu internetowego przez e-mail? Jak tworzyć komunikację z klientem, która sprzedaje? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak pisać idealne wiadomości. czytaj dalej

Jak skutecznie prowadzić sklep internetowy?

Sklep internetowy - jak go skutecznie prowadzić Sklepy online cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów. Trudno się temu dziwić, skoro wraz z rozwojem nowych technologii zwiększa się poczucie zaufania do transakcji przez Internet. Dlatego warto wiedzieć, jak skutecznie prowadzić sklep internetowy. czytaj dalej

Ścieżka zakupowa - jak ułatwić ją klientowi?

Ścieżka zakupowa - jak ją polepszyć? Czy ścieżka zakupowa w sklepie internetowym może zniechęcać klientów do transakcji lub przeciwnie, być przyczyną większej sprzedaży? Jak ją zaprojektować, aby była jak najprostsza? Co musi zawierać, a co można pominąć? Dowiedz się więcej! czytaj dalej

Efekt ROPO w e-commerce - czym jest i na czym polega?

Efekt ROPO w segmencie polskiego e-commerce Szeroka dostępność Internetu znacząco wpłynęła na sposób dokonywania zakupów, zarówno w sieci jak i stacjonarnie. Wielu konsumentów kupuje różnego rodzaju produkty po wcześniejszym uzyskaniu informacji na ich temat. Sprawdź, na czym polega efekt ROPO! czytaj dalej

SMS w e-commerce - komunikacja sklepu z klientem

Sms w e-commerce - element strategii marketingowej Czy SMS w e-commerce wraca do łask i staje się na nowo skutecznym kanałem komunikacji z klientem? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie są możliwości wykorzystania wiadomości SMS w sprzedaży internetowej i jakich błędów należy się wystrzegać. czytaj dalej

Cross-selling i up-selling - zwiększaj wartość i lojalność klienta!

Cross-selling i up-selling - metody Cross-selling i up-selling to nie tylko metody pozwalające na zwiększenie lojalności klientów, ale przede wszystkim polegające na skutecznym zwiększaniu zysków. Na jakich zasadach działają? Jakie są możliwości płynące z ich wdrożenia? Przeczytaj artykuł! czytaj dalej

Strategia marketingowa sklepu internetowego jako skuteczny biznesplan

Strategia marketingowa sklepu internetowego - opracowanie biznesplanu Zakładając e-sklep powinieneś wiedzieć, jak ważna jest odpowiednio opracowana strategia marketingowa sklepu internetowego. Strategia ta powinna być oparta na biznesplanie oraz współgrać z wyznaczonymi celami. Sprawdź, jak opracować skuteczną strategię. czytaj dalej

Konwersja w sklepie internetowym - co zrobić, żeby sprzedawać?

Konwersja w sklepie internetowym - zwiększ swoją sprzedaż Jak z wyświetlającego zrobić kupującego? Spraw, aby konwersja w sklepie internetowym była na najwyższym poziomie. Zamień ruch w konkretne działania i zwiększ swoją sprzedaż. Proste? Z naszymi wskazówkami może takie być! Sprawdź. czytaj dalej
Zdaniem eksperta Pytanie
Czy rejestracja w CEIDG-1 jest możliwa zarówno drogą elektroniczną jak i przez telefon? Jak można to zrobić?
Zobacz odpowiedź eksperta