0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

E-commerce w praktyce

E-commerce w praktyce

Opis produktu z wykorzystaniem słów kluczowych

Opis produktu ma na celu nie tylko przekonać klienta do zakupu, ale również powinien wypozycjonować stronę w wyszukiwarce Google. Jak pogodzić te dwa cele, tak aby tekst zawierał słowa kluczowe, a jednocześnie był przyjazny dla użytkownika? Sprawdź!

26 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Opisy kategorii - jak je przygotować w sklepie internetowym

Tworząc opisy kategorii w sklepie internetowym należy wziąć pod uwagę dwa aspekty - potrzeby użytkownika oraz algorytmy Google. Opisy te powinny być wartościowe dla potencjalnego klienta oraz dobrze zoptymalizowane pod wyszukiwarkę. Przeczytaj więcej!

25 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Jak przygotować opis produktu w sklepie internetowym?

Opis produktu jest kluczowy przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Powinien opisywać produkt w atrakcyjny sposób dla klienta oraz dla algorytmów Google. Język korzyści oraz odpowiednia optymalizacja to tylko część z tego, o czym należy pamiętać. Sprawdź!

24 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Jak struktura kategorii w sklepie internetowym wpływa na generowanie ruchu?

Dobrze zaprojektowana struktura kategorii w sklepie internetowym ułatwia poruszanie się użytkownikowi po witrynie oraz ewentualne dokonanie zakupów poprzez szybkie znalezienie tego, czego potrzebuje. O czym pamiętać tworząc strukturę kategorii? Sprawdź!

23 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Jak w sklepie internetowym robić promocje na Black Friday i nie tylko

Black Friday to wielkie święto sprzedaży, które co roku przynosi sprzedawcom coraz większe dochody. Zobacz jak się do tego przygotować oraz poznaj najpopularniejsze formy promocji stosowane przez sklepy internetowe oraz w jaki sposób zdobyć klienta.

19 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Treści do sklepu internetowego - jak stworzyć opis produktu?

Opis produktu ma dwa główne cele - przede wszystkim powinien on wyjaśniać funkcje przedmiotu oraz zachęcać potencjalnych klientów do zakupu. Podstawą takiego opisu jest język korzyści, jednak to nie wszystko. Jak stworzyć opis produktu? Sprawdź!

15 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Dlaczego open source sprawdza się w e-commerce?

Budując swój własny sklep internetowy trzeba liczyć się z dużą ilością decyzji, które trzeba będzie podjąć odnośnie jego funkcjonowania. Jedną z nich jest wybór platformy, na której zostanie zbudowany. Czy warto w tym celu wybrać rozwiązanie open source?

12 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Sztuczna inteligencja w obsłudze klientów w e-commerce

Sztuczna inteligencja daje możliwość szybkiej analizy każdego użytkownika. Chodzi zarówno o zachowania, jak i zainteresowania klientów sklepów internetowych. Czy przyszłością sklepów internetowych jest sztuczna inteligencja? Dowiedz się więcej!

11 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Jak dobrać słowa kluczowe dla karty produktu?

Słowa kluczowe pełnią istotną rolę w pozycjonowaniu strony w wyszukiwarce Google. Ważne jest to także w przypadku sklepów internetowych i pozycjonowania produktów sklepu. Jak przygotować konwertującą kartę produktu? Poznaj kilka zasad i zarabiaj więcej!

10 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Optymalizacja obrazków w sklepie internetowym

Zdjęcia w sklepie internetowym odgrywają niezmiernie ważną rolę, mogą poprawić wyniki wyszukiwania witryny, zatrzymać uwagę odbiorcy oraz przekonać konsumenta do podjęcia decyzji o zakupie produktu. Jak przebiega optymalizacja obrazków? Przeczytaj

9 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Darmowy sklep internetowy – czy to możliwe?

Darmowy sklep internetowy - choć brzmi zachęcająco, warto zastanowić się, czy to jest możliwe oraz w jaki sposób optymalizować ewentualne koszty. Jest kilka sposobów na to, jak zminimalizować wydatki, nie tracąc tym samym szansy na rozwijający się biznes.

8 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Google Analytics dla e-commerce

Możliwości Google Analytics dla e-commerce dostarczają bardzo przydatne informacje dla biznesu, które pomogą rozbudować stronę internetową i podjąć działania mające zwiększyć sprzedaż. Jak działa narzędzie google analytics i jakich informacji dostarcza?

5 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Nowe atrybuty linków rel="ugc" i rel="sponsored" - znaczenie i zastosowanie

Nowe atrybuty wprowadzone przez Google rel="sponsored oraz rel="ugc", powodują zmiany i zamęt w e-commerce oraz SEO i optymalizacji stron. Nowe oznaczenia to między innymi walka z wszechobecnym w Internecie SPAMem. Czym charakteryzują się nowe atrybuty?

4 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Co to jest marketing automation?

Marketing Automation to inaczej automatyzacja marketingu za pomocą różnych narzędzi. Rozwiązanie to monitoruje zachowania użytkowników i na podstawie uzyskanych danych umożliwia personalizację komunikacji. Stosowanie Marketing Automation - sprawdź!

2 listopada 2021

E-commerce w praktyce

Jak sprawdzać postępy w indeksacji domeny?

Posiadanie strony internetowej nie oznacza, że ktoś ją znajdzie w sieci. Jeśli chcemy, aby znaleziono naszą witrynę, należy ją zaindeksować. Indeksacja strony to po prostu dodanie naszej witryny do Google. Jak sprawdzać postępy w indeksacji domeny?

28 października 2021

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów