Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

E-commerce w praktyce

E-commerce w praktyce

Sklep internetowy a kasa fiskalna – co warto wiedzieć?

Prowadząc sklep internetowy trzeba wziąć pod uwagę konieczność posiadania kasy fiskalnej w celu ewidencjonowania sprzedaży. Dotyczy to również sklepów internetowych. Sklep internetowy a kasa fiskalna - kto powinien ją prowadzić? Przeczytaj!

10 marca 2023

E-commerce w praktyce

Płatności B2B w e-commerce. Sprawdź, w jaki sposób dopasować rozwiązania płatnicze do swojego biznesu

Dynamiczny rozwój e-commerce sprawia, że płatności online coraz częściej wykorzystywane są również w relacjach rozliczeniowych B2B. Przeczytaj artykuł i sprawdź, w jaki sposób dopasować rozwiązania płatnicze do swojego biznesu

1 czerwca 2022

E-commerce w praktyce

E-commerce: Robota dla robota

Prowadzenie sklepu internetowego nierozerwalnie wiąże się z potrzebą wdrażania najnowszych technologii. Elementów, które mają wpływ na sukces e-commerce jest naprawę sporo, a narzędzia automatyzujące ty tylko niektóre z nich. Jak je wdrożyć do sklepu?

1 lipca 2022

E-commerce w praktyce

Sklep internetowy z Zyro – jak założyć sklep online dla MŚP

Zamierzasz prowadzisz działalność e-commerce i założyć sklep internetowy? Sprawdź, jak łatwo i szybko możesz stworzyć sklep online z kreatorem Zyro

15 czerwca 2022

E-commerce w praktyce

Porzucone koszyki – skąd się biorą? Jak je wykorzystać?

Niemal 70% koszyków internetowych zostaje porzuconych przez klientów. To zmora dla wielu właścicieli e-sklepów. Wyróżniamy kilka głównych powodów, których wyeliminowanie może znacząco pomóc. Porzucone koszyki - jak zachęcić klienta do powrotu do sklepu?

10 marca 2022

E-commerce w praktyce

Social commerce – czym jest i jakie są jego zalety i wady?

Użytkownicy Internetu coraz więcej czasu poświęcają na scrollowanie social mediów, dlatego właściciele e-sklepów zauważają potencjał marketingowy w social commerce. Na czym polega social commerce oraz dlaczego jest tak istotny dla biznesu? Sprawdź!

10 marca 2022

E-commerce w praktyce

Jak UX wpływa na SEO – co ma największe znaczenie?

Z biegiem czasu doświadczenia użytkownika związane z korzystaniem z naszej strony odgrywają coraz większą rolę w zdobywaniu znaczących pozycji w wynikach wyszukiwania. Jak UX wpływa na SEO – co ma największe znaczenie? Przeczytaj więcej w artykule!

5 kwietnia 2022

E-commerce w praktyce

Tworzenie kampanii Google Ads w e-commerce

Choć pozycjonowanie strony internetowej pod wyszukiwarkę Google ma ogromny wpływ na sprzedaż w sklepie internetowym, to jednak czasem warto postawić także na płatną reklamę w tej wyszukiwarce. Tworzenie kampanii Google Ads - jak robić to skutecznie?

15 lipca 2022

E-commerce w praktyce

Jak zmiany wprowadził unijny pakiet VAT dla e-commerce – VAT OSS

Pakiet VAT dla e-commerce ma na celu ułatwić rozliczanie VAT od sprzedaży towarów i usług na rzecz konsumentów w innych państwach członkowskich UE. W ramach pakietu, powstała procedura VAT OSS będąca jednym z uproszczeń. Czym jest VAT OSS? Sprawdź!

10 marca 2022

E-commerce w praktyce

Optymalizacja strony w e-commerce

Optymalizacja strony w e-commerce ma za zadanie sprawić, że nasz sklep internetowy stanie się lepiej widoczny w wyszukiwarkach - zarówno dla nowych użytkowników, jak i dla stałych. Dobre pozycjonowanie zwiększy więc sprzedaż i podniesie konwersje.

15 lipca 2022

E-commerce w praktyce

Opis produktu z wykorzystaniem słów kluczowych

Opis produktu ma na celu nie tylko przekonać klienta do zakupu, ale również powinien wypozycjonować stronę w wyszukiwarce Google. Jak pogodzić te dwa cele, tak aby tekst zawierał słowa kluczowe, a jednocześnie był przyjazny dla użytkownika? Sprawdź!

15 lipca 2022

E-commerce w praktyce

Opisy kategorii - jak je przygotować w sklepie internetowym

Tworząc opisy kategorii w sklepie internetowym należy wziąć pod uwagę dwa aspekty - potrzeby użytkownika oraz algorytmy Google. Opisy te powinny być wartościowe dla potencjalnego klienta oraz dobrze zoptymalizowane pod wyszukiwarkę. Przeczytaj więcej!

18 lipca 2022

E-commerce w praktyce

Jak przygotować opis produktu w sklepie internetowym?

Opis produktu jest kluczowy przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Powinien opisywać produkt w atrakcyjny sposób dla klienta oraz dla algorytmów Google. Język korzyści oraz odpowiednia optymalizacja to tylko część z tego, o czym należy pamiętać. Sprawdź!

10 marca 2022

E-commerce w praktyce

Jak struktura kategorii w sklepie internetowym wpływa na generowanie ruchu?

Dobrze zaprojektowana struktura kategorii w sklepie internetowym ułatwia poruszanie się użytkownikowi po witrynie oraz ewentualne dokonanie zakupów poprzez szybkie znalezienie tego, czego potrzebuje. O czym pamiętać tworząc strukturę kategorii? Sprawdź!

1 lutego 2022

E-commerce w praktyce

Jak w sklepie internetowym robić promocje na Black Friday i nie tylko

Black Friday to wielkie święto sprzedaży, które co roku przynosi sprzedawcom coraz większe dochody. Zobacz jak się do tego przygotować oraz poznaj najpopularniejsze formy promocji stosowane przez sklepy internetowe oraz w jaki sposób zdobyć klienta.

25 czerwca 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów