Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Marketing internetowy

Marketing internetowy

Oddaj swój dział IT w ręce fachowców - outsourcing w firmie

Może warto zrezygnować z utrzymywania stanowiska informatyka w przedsiębiorstwie, w miejsce którego wprowadzona zostanie firma zewnętrzna? Czy warto oddać dział IT przedsiębiorstwa w ręce outsourcingowych pracowników? Sprawdź!

29 września 2016

Marketing internetowy

Systemy backupu danych - jak je wykorzystać?

Utrata informacji stanowiłaby katastrofę o strasznych konsekwencjach. Dlatego implementacja dobrego systemu backupu danych jest koniecznością, do której nie trzeba nikogo przekonywać. Na jakie systemy backupu danych należy zwrócić szczególną uwagę?

25 stycznia 2022

Marketing internetowy

Jaki internet wybrać, czyli wybieramy dostawcę sieci

Wybór właściwego dostawcy to jeden z pierwszych czynników decydujących o założeniu internetu. Tak naprawdę trudno jednoznacznie wskazać konkretną firmę - z kilku powodów. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jaki internet wybrać!

7 maja 2020

Marketing internetowy

Jakim firmom dedykowany jest certyfikat SSL?

Jednym z najprostszych sposobów podniesienia bezpieczeństwa danych jest certyfikat SSL. Jak poznać, czy strona, którą odwiedzamy, ma zainstalowany certyfikat SSL? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, jak się tego dowiedzieć!

30 marca 2018

Marketing internetowy

Umowa z agencją marketingową - na co zwrócić uwagę?

Każdy przedsiębiorca chce zaistnieć na rynku, jednak nie każdy wie jak tego dokonać. Jak znaleźć dobrą agencję marketingową? Oto kilka rzeczy, o których nie można zapomnieć przy zawieraniu takiego kontraktu jak umowa z agencją marketingową.

15 lipca 2021

Marketing internetowy

Bezpieczeństwo komputera - 5 najczęstszych błędów

Bezpieczeństwo komputera powinno leżeć na sercu jego użytkownikowi, zwłaszcza, gdy stanowi on narzędzie pracy. Zabezpiecz swój komputer! Przeczytaj, na jakie strony internetowe nie należy wchodzić i jak się chronić przed wirusami.

20 września 2021

Marketing internetowy

Blog firmowy jako skuteczne narzędzie marketingowe

Jeżeli chcesz, by Twoja firma zaistniała w internecie, nie możesz ograniczać się wyłącznie do posiadania witryny WWW. Chociaż jest ważnym narzędziem marketingowym, ale warto poszerzyć ją o blog firmowy.

29 września 2016

Marketing internetowy

Materiały firmowe budują wizerunek firmy

Wizerunek firmy to wyobrażenie o przedsiębiorstwie istniejące w jego otoczeniu, obejmujące zbiór pozytywnych skojarzeń wywołanych logo i nazwą firmy oraz materiały firmowe, które je zawierają. Dowiedz się więcej o tym, jak wpływają na wizerunek firmy!

10 lipca 2018

Marketing internetowy

Windows XP – jak dbać o bezpieczeństwo komputera po zakończeniu wsparcia przez Microsoft?

Dokładnie 8 kwietnia 2014 roku Microsoft kończy oficjalne wsparcie dla systemu Windows XP. Co to oznacza dla przedsiębiorców, którzy używają w swojej firmie Windows XP? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej! 1

20 maja 2019

Marketing internetowy

Firma w social media. Metoda promocji (nie) dla każdego?

Jeśli nie ma cię w social media – nie istniejesz. Powiedzenie dobrze znane i poniekąd prawdziwe, choć dla niektórych amatorów internetu i nowinek technologicznych wciąż niezrozumiałe. Sprawdź, do czego tak naprawdę służą social media!

29 września 2016

Marketing internetowy

Konfiguracja komputera - pułapki przy zakupie

Masz problem z wyborem odpowiedniego sprzętu komputerowego? Sporą trudność sprawia ci konfiguracja komputera, który dopiero odpakowałeś z pudełka? Sprawdź, jakie pułapki można napotkać przed zakupem oraz jak sobie z nimi poradzić.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Szeptem o reklamie, czyli marketing szeptany w praktyce (cz. 1)

Wielokrotnie pisaliśmy już o przesyceniu społeczeństwa reklamami, które doprowadziło do uodpornienia się konsumentów na przekazy marketingowe. Czy marketing szeptany lepiej dociera do odbiorców? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

25 października 2017

Marketing internetowy

TLD - realna szansa dla przedsiębiorstwa?

Z początkiem roku 2014 nastąpiła możliwość wykupienia u części dostawców hostingu nowych domen TLD. Jaki wpływ na biznes mają nowe domeny? Czy warto w nie inwestować? Zapraszamy do lektury artykułu, który odpowie na te pytania.

29 września 2016

Marketing internetowy

Content marketing wprawia w ruch machinę automatyzacji marketingu

Trudno jest znaleźć dyrektora do spraw marketingu, który umiałby w prosty i sensowny sposób wytłumaczyć, co to tak naprawdę jest ta automatyzacja marketingu, co ją łączy z takim pojęciem jak content marketing i na jakiej zasadzie działa.

29 września 2016

Marketing internetowy

Czy przyjęcie reklamacji musi boleć? Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych

Reklamator jest systemem obsługi reklamacji on-line, prostym w obsłudze oraz bogatym w możliwości konfiguracji i personalizacji programu. Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł - jak powinno wyglądać przyjęcie reklamacji?

29 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów