Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat jakość obsługi klienta

Wyróżnij się jakością obsługi klienta w e-commerce

Obsługa klienta w e-commerce - jak ją ulepszyć? Dobrze zarządzasz sklepem internetowym, ale mimo to Twoja sprzedaż wciąż maleje? Przyjrzyj się obsłudze klienta w swoim sklepie. Poznaj techniki, dzięki którym możesz wyróżnić się jakością obsługi klienta w e-commerce na tle konkurencji! czytaj dalej

Jak sprawić, żeby klient odszedł? 10 efektywnych metod

Klient - jak go stracić? Żeby klient został dobrze obsłużony, bardzo często zostaje zaangażowanych bardzo wiele zasobów firmy. Czy takie działanie jest naprawdę konieczne? Odpowiadamy na to przewrotnie, przedstawiając swego rodzaju antyporadnik właściwej obsługi klienta. czytaj dalej