0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: kiedy-regulamin-pracy

Artykuły:

Regulamin pracy - kiedy należy go utworzyć?

Pracodawca zatrudniający co najmniej 50 pracowników i więcej, ma obowiązek utworzyć i wprowadzić regulamin pracy. To wewnątrzzakładowy dokument, określający organizację i porządek w firmie. Dowiedz się, co dokładnie powinien zawierać taki dokument.

26 maja 2023

Regulamin pracy - sprawdź, co powinien zawierać

Czy regulamin pracy może stanowić podstawę roszczeń pracowniczych czy też rękojmię do egzekwowania konsekwencji niestosowania się przez pracowników do wspomnianych regulacji? Kiedy regulamin powinien zostać stworzony oraz co powinien zawierać? Sprawdź!

4 września 2017

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów