0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

4 wyniki dla tematu: kryteria-segmentacji-rynku

Artykuły:

Strategia STP - na czym polega i jakie są jej etapy wdrażania?

Dostosowanie działań marketingowych i zrozumienie docelowego rynku to kluczowa kwestia w działaniach firmy. Strategia STP może pomóc w przeprowadzeniu segmentacji rynku i poznaniu naszego klienta. Sprawdź, jakie są korzyści i możliwości tej strategii.

7 lipca 2017

Segmentacja rynku - wzorce i procedury cz. II

W poprzednich częściach cyklu koncentrowaliśmy się na kwestiach teoretycznych procesu segmentacji. W tej części zostanie omówiona segmentacja w odniesieniu do właściwej strategii marketingowej. Dowiedz się, jak w praktyce dokonać segmentacji!

23 marca 2017

Segmentacja rynku - wzorce i procedury cz. I

Segmentacja rynku pozwala spośród grupy wszystkich potencjalnych klientów firmy wybrać takie segmenty, do których można kierować precyzyjnie dopasowane komunikaty reklamowe. Dowiedz się, na czym polegają wzorce i procedury segmentacji rynku.

21 marca 2017

Segmentacja rynku dla e-biznesu - kryteria (cz.1)

W czasach kiedy marketing nie opiera się już na intensywnej emisji reklamy, bez selekcji odbiorców, ważną rolę w dążeniu do sukcesu pełni segmentacja rynku. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na czym polega segmentacja rynku dla e-bieznesu!

11 października 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów