Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat specjalizacja rynkowa

Strategia STP – na czym polega i od czego zacząć?

Strategia STP - na czym polega? Dostosowanie działań marketingowych i zrozumienie docelowego rynku to kluczowa kwestia w działaniach firmy. Strategia STP może pomóc w przeprowadzeniu segmentacji rynku i lepszym poznaniu naszego klienta. Poznaj więcej korzyści i możliwości tej strategii. czytaj dalej

Segmentacja rynku - wzorce i procedury cz. II

Segmentacja rynku w oparciu o badania marketingowe W poprzednich częściach cyklu koncentrowaliśmy się na kwestiach teoretycznych procesu segmentacji. W tej części zostanie omówiona segmentacja w odniesieniu do właściwej strategii marketingowej. Dowiedz się, jak w praktyce dokonać segmentacji! czytaj dalej