Serwis Biznesu
Spersonalizowana oferta - poznaj swojego klienta
Każdy przedsiębiorca doskonale zdaje sobie sprawę, że w celu zdobycia klienta, należy go dobrze poznać. Taka wiedza jest ważna, żeby oferta w e-sklepie została dostosowana do potrzeb konsumenta. Sprawdź, czym dokładnie jest spersonalizowana oferta!
30 marca 2018
Zakupy grupowe wczoraj i dziś - co się zmieniło?
Zakupy grupowe już nie utrzymują tak silnej pozycji na rynku jak kiedyś. Czy wynika to ze zmian w podejściu do klienta? Dlaczego popularność zakupów grupowych spadła? Poznaj odpowiedzi na te i inne pytania, czytając nasz artykuł!
29 września 2016
Poznaj ciekawe nazwy firm polskich i zagranicznych!
Ciekawe nazwy firm wymagają dużego nakładu pracy. Przede wszystkim decydując się na jakąkolwiek z nich, trzeba dokładnie zbadać kontekst. Niedokładna znajomość języka czy kultury może przyczynić się do ogromnej wpadki, z której trudno będzie się wycofać!
24 kwietnia 2020
Omnichannel wśród marek odzieżowych - trend, a może już rutyna?
Rynkiem rządzi superkonsument. Jest świadomy swoich potrzeb i wyedukowany. To on wymusza nowe ścieżki dotarcia do niego. Przeczytaj artykuł i poznaj wyniki raportu "Omnichannel marek odzieżowych" przygotowanego przez IRCenter razem z firmą LeadR.
10 lipca 2018
Shopper marketing (cz. 1) – definicja i wpływ na pozyskiwanie klientów
O ile marketing sensoryczny ma miejsce w punkcie sprzedaży i działa przede wszystkim na zmysły, tak shopper marketing to różnego rodzaju działania, które rozpoczynają się w środowisku punktu sprzedaży, czyli jeszcze przed podjęciem decyzji o zakupie.
29 września 2016
Tablet, notebook czy smartfon - które urządzenie mobilne wybrać?
Wolno działający i wiecznie zawieszający się komputer zabiera wiele godzin cennego czasu. Wniosek jest jeden - na tego typu urządzeniach nie należy oszczędzać, gdyż w przyszłości może się to bardzo zemścić. Jakie urządzenie mobilne wybrać?
9 października 2020
Internet zmienia nawyki zakupowe Polaków
Internet ułatwia wiele codziennych czynności - od kontaktu z innymi ludźmi, poprzez pracę, aż po robienie zakupów. Dzięki częstemu sięganiu po taką formę nabywania produktów zostały zmienione nawyki zakupowe Polaków! Sprawdź, jak i gdzie kupują Polacy.
29 września 2016
Shopper marketing (cz. 2) – definicja i wpływ na pozyskiwanie klientów
Shopper marketing ma za zadanie uruchomienie wszelkich możliwych kanałów komunikacji z klientami, tak żeby wzbudzić ich zainteresowanie konkretnym sklepem internetowym. Dowiedz się czym kieruje się shopper dokonując zakupów w sieci!
29 września 2016
Strona produktu w sklepie internetowym - co powinna zawierać?
Nie wiesz, czy strona produktu w Twoim sklepie internetowym jest dobrze przygotowana? Sprawdź, co powinna zawierać, żeby pozytywnie wpływać na generowane wyników sprzedaży. Ona także decyduje o sukcesie Twojego sklepu. Przeczytaj i dowiedz się więcej!
29 września 2016
Chmura - aplikacje internetowe w biznesie cz.1. Aplikacje office
W niepamięć odeszły czasy, w których instalacja oprogramowania wiązała się z korzystaniem z dyskietek, płyt CD czy pendrive'ów. Dzisiaj aplikacje office bez problemu odnajdziemy w chmurach danych, co znacznie ułatwia działalność naszego biznesu!
30 maja 2019
Reklamy na Instagramie - jak je tworzyć?
Czy wiesz, że od kilku miesięcy można umieszczać reklamy na Instagramie? Proces jest naprawdę prosty i potrzebujesz do tego celu jedynie konta na Facebooku. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak tworzyć tego rodzaju reklamy!
19 czerwca 2019
Google Analytics narzędziem e-commerce
Budowanie dobrze prosperującego przedsiębiorstwa polega na różnorakich działaniach, mających na celu jak najbardziej efektywne docieranie do klienta z jak najlepszą ofertą firmy. Jednym z elementów takich działań jest system typu Google Analytics.
29 września 2016
Kampania reklamowa z blogerami - najlepsze przykłady
Kampania reklamowa z blogerami - czy warto? Zdecydowanie tak! Prześcigają się oni w niezwykłych pomysłach, a reklamy z ich udziałem są szeroko komentowane. Zanim zdecydujesz się na podjęcie współpracy z blogerami, poznaj ich popularne reklamy!
29 września 2016
Femvertising - sztuka komunikowania się marki ze współczesną kobietą
Czy rzeczywiście większość konsumentów to kobiety? A jeśli tak, to jak stworzyć reklamę, która będzie dostosowana do ich potrzeb i wymagań? Dowiedz się, czym jest femvertising i czego od marek oczekują kobiety.
10 lipca 2018
Księga znaku. Czy moja firma jej potrzebuje?
Księga znaku jest jednym z najważniejszych elementów wizerunku marki. W czym może pomóc księga znaku twojej firmie? Czy warto inwestować w stworzenie profesjonalnej identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa? Dowiedz się więcej na ten temat!
10 lipca 2018