0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

Marketing internetowy

Geomarketing - skuteczne wsparcie planowanych działań

Wprowadzając nowy towar na rynek niepodważalnie cenną informacją jest to, czy na danym terenie istnieje na niego zapotrzebowanie. Odpowiedź na to pytanie może przynieść geomarketing. Czym jest i jak skutecznie go wykorzystać w biznesie? Podpowiadamy!

19 kwietnia 2021

Marketing internetowy

Pisanie tekstu reklamowego. Jak dobrze przygotować pierwszy akapit?

Pisanie tekstu reklamowego rządzi się swoimi regułami, które należy poznać, by przyciągnąć uwagę czytelnika. Szczególne znaczenie ma pierwszy akapit tekstu. Chcesz wiedzieć, jak dobrze napisać tekst reklamowy? Przeczytaj ten artykuł!

29 września 2016

Marketing internetowy

Jak nazwać firmę? Przydatne wskazówki dla każdego!

Nazwa firmy ma znaczący wpływ na jej wizerunek oraz rozpoznawalność marki. Decyzja o nazwie firmy może decydować o "być albo nie być" przedsiębiorstwa. Poznaj wskazówki, które pomogą Ci w wyborze właściwej nazwy i dowiedz się jak nazwać firmę!

17 lutego 2021

Marketing internetowy

Facebook - jak skutecznie bronić się przed spamem?

Spam zadomowił się w sieci i przybiera coraz to nowsze formy. Od niedawna w internecie krążą nowe odmiany spamu, wysyłane za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook. Dowiedz się, jak uchronić się przed niechcianymi treściami!

29 września 2016

Marketing internetowy

Reklama mobilna - opracuj strategię udanej kampanii!

Wraz ze wzrostem popularności urządzeń mobilnych na znaczeniu zyskała reklama mobilna. Czy się charakteryzuje i na co zwracać uwagę przy tworzeniu strategii reklamowej w kampaniach mobilnych? W jakich wersjach występuje reklama mobilna? Sprawdź!

29 września 2016

Marketing internetowy

Prawo do zapomnienia - jak usunąć swoje ślady z internetu?

Wzmianki o nas czasem pojawiają się w serwisach informacyjnych czy na blogach. Jak tego uniknąć? Najlepszym sposobem jest oczywiście prewencja, ale co zrobić, jeśli niewygodne dane już są w cyberprzestrzeni? Przysługuje Ci prawo do zapomnienia!

12 czerwca 2018

Marketing internetowy

Mała firma - jak ją skutecznie wypromować?

Między małą a dużą firmą można zauważyć różnicę nie tylko w rozmiarze zatrudnienia oraz obrotach. Inny jest cały system ich funkcjonowania. W jaki sposób może się promować mała firma? Jakie techniki może podpatrzeć u większych przedsiębiorstw? Sprawdź!

12 sierpnia 2020

Marketing internetowy

Tania reklama przedsiębiorstwa - 4 sposoby

Rozreklamowanie firmy jeśli w kasie nie ma wielu pieniędzy, to bardzo trudne zadanie. Nie należy jednak załamywać rąk - z pomocą przychodzi internet. Poznajcie cztery praktyczne wskazówki, dzięki którym tania reklama nie będzie miała przed wami tajemnic!

11 listopada 2019

Marketing internetowy

Konkursy a marketing produktu i promocja marki

W jakim celu organizowane są konkursy z nagrodami? Konkursy to jeden z najskuteczniejszych sposobów przekonania klientów do wybranej marki. Sprawdź, jak możesz wykorzystać konkurs do promocji swojej marki.

20 lipca 2021

Marketing internetowy

Sezonowość w sprzedaży internetowej. Dowiedz się, jak ją wykorzystywać!

Wielu przedsiębiorców uważa, że sprzedaż sezonowa nie dotyczy ich branży. Jednak prawie w każdej branży ma miejsce sezonowość w sprzedaży internetowej. Dlatego też warto przygotować się do niej, by móc z niej czerpać większe zyski. Jak? Podpowiadamy.

29 września 2016

Marketing internetowy

Porównywarki cenowe - nieuczciwe zagrania na rynku e-commerce

Zakupy w internecie to w dzisiejszych czasach długi proces - klienci sklepów internetowych zaczynają często od oglądania towaru na różnych stronach internetowych i korzystają z takich narzędzi, jak porównywarki cenowe. Stwarza to pole do sporych nadużyć.

1 października 2019

Marketing internetowy

Czy newsletter to skuteczne narzędzie promocji?

Czy newsletter jest skuteczną formą promocji? Jak sprawdza się na tle innych form reklamy internetowej? Czy spełnia swoją informacyjną funkcję, czy raczej traktowany jest jako spam? Dowiedz się dlaczego newsletter nie musi powodować bólu głowy odbiorcy.

26 listopada 2020

Marketing internetowy

Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym cz.3 - powierzenie przetwarzania danych

Ochrona danych osobowych w e-przedsiębiorstwie jest niezwykle ważna. Czy wiesz, w jaki sposób powinno zostać dokonane powierzenie przetwarzania danych w sklepie internetowym? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!

9 czerwca 2022

Marketing internetowy

Spersonalizowana oferta - poznaj swojego klienta

Każdy przedsiębiorca doskonale zdaje sobie sprawę, że w celu zdobycia klienta, należy go dobrze poznać. Taka wiedza jest ważna, żeby oferta w e-sklepie została dostosowana do potrzeb konsumenta. Sprawdź, czym dokładnie jest spersonalizowana oferta!

30 marca 2018

Marketing internetowy

Zakupy grupowe wczoraj i dziś - co się zmieniło?

Zakupy grupowe już nie utrzymują tak silnej pozycji na rynku jak kiedyś. Czy wynika to ze zmian w podejściu do klienta? Dlaczego popularność zakupów grupowych spadła? Poznaj odpowiedzi na te i inne pytania, czytając nasz artykuł!

29 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów