0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

Marketing internetowy

Księga znaku. Czy moja firma jej potrzebuje?

Księga znaku jest jednym z najważniejszych elementów wizerunku marki. W czym może pomóc księga znaku twojej firmie? Czy warto inwestować w stworzenie profesjonalnej identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa? Dowiedz się więcej na ten temat!

10 lipca 2018

Marketing internetowy

Sklep internetowy - skutki zbyt wolnej strony

Internauci nie są zwolennikami stron internetowych, które ładują się zdecydowanie zbyt długo. Obecnie wszystko dzieje się bardzo szybko, dlatego nikt nie będzie czekać na otwarcie się serwisu. Tym bardziej sklep internetowy musi nadążać za klientami.

6 maja 2021

Marketing internetowy

Prawo do zapomnienia – metoda walki z inwigilacją Google? (cz. 2)

Czy wiesz, że kiedy korzystasz z wyszukiwarki, Google gromadzi coraz więcej Twoich danych osobowych? Uważaj na inwigilację działań w internecie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czym jest prawo do zapomnienia!

16 grudnia 2020

Marketing internetowy

Czy wiesz, ile warta jest Twoja strona? Wycena stron internetowych

Każda strona internetowa ma swoją wartość. Wiele czynników może spowodować jej zwiększenie lub obniżenie. Jak wygląda wycena stron internetowych i jakie narzędzia do tego służą? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedź na to i inne pytania!

31 stycznia 2021

Marketing internetowy

Jak zaprojektować profesjonalne logo firmy?

Zakładasz firmę lub organizujesz jakieś przedsięwzięcie? Myślisz o budowie pozytywnego wizerunku wśród odbiorców? Zadbaj przede wszystkim o dobre logo! Jak je zaprojektować i skąd wziąć pomysł? Od czego zacząć? Sprawdź!

10 lipca 2018

Marketing internetowy

Jak wygenerować własny kod QR i na tym skorzystać?

Urządzenia mobilne opanowały rynek, a wraz z nimi dużą popularność zyskały kody QR . Poniżej w kilku prostych krokach wyjaśniamy, jak wygenerować własny kod QR. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej!

11 sierpnia 2021

Marketing internetowy

SEO copywriting, czyli skuteczne treści stron internetowych

Zawartość strony internetowej ma olbrzymie znaczenie dla jej skutecznego pozycjonowania. Jak zatem przygotować właściwą dla serwisu www treść - zarówno dla odbiorców, jak i robotów Google? Sprawdź, czym jest naprawdę skuteczny SEO copywriting.

18 lutego 2022

Marketing internetowy

Logistyka w e-commerce - jaki model logistyczny wybrać?

Przywykliśmy, że w sklepie internetowym najważniejszy jest jego wygląd i działania marketingowe. Jednak także takie kwestie jak logistyka w e-commerce są niezwykle istotne. Sprawdź, jaki model logistyczny jest dla Ciebie najlepszy.

30 listopada 2020

Marketing internetowy

Facebook - o czym musisz wiedzieć, promując firmę?

Facebook coraz częściej stanowi jedno z głównych narzędzi wizerunkowych i promocyjnych w przedsiębiorstwie. Jest darmowy, intuicyjny w obsłudze i przede wszystkim popularny. Jednak kryje on w sobie także wiele pułapek. Sprawdź, jak się przed nimi ustrzec.

22 października 2020

Marketing internetowy

Audyt SEO - czym jest i jakie korzyści z niego płyną?

Czy wiesz, czym jest audyt SEO i na czym dokładnie polega? Jeśli zależy Ci na polepszeniu widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwarki, sprawdź, czym jest, co bada oraz jakie korzyści daje Ci tak kompleksowa analiza strony.

4 lutego 2022

Marketing internetowy

Platforma sklepowa Magento - wady i zalety

Wybór odpowiedniej platformy sklepowej to problem dla wielu posiadaczy sklepów internetowych. Zanim zdecydujesz się ostatecznie, warto wypróbować kilka z nich. Zacznij od Magento! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jakie są jego wady i zalety.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Techniki NLP w sprzedaży - czy są skuteczne?

Techniki NLP są używane w wielu dziedzinach życia, także w marketingu, reklamie i sprzedaży. Czy stosowanie ich jest etyczne? Czy przynoszą wymierne korzyści? Warto dowiedzieć się takich rzeczy! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

17 kwietnia 2021

Marketing internetowy

Oprogramowanie dla sklepu internetowego - trudny wybór

E-sklep powinien być funkcjonalny, responsywny, łatwy w użytkowaniu i estetyczny. Żeby móc posiadać te wszystkie cechy, przedsiębiorca musi zainwestować w naprawdę dobre oprogramowanie dla sklepu internetowego. Jak je wybrać?

20 marca 2018

Marketing internetowy

Marketing Automation - aplikacje i narzędzia

Wśród wielu możliwości prowadzenia kampanii marketingowych wyróżnia się działanie określane jako Marketing Automation. Dla wielu osób to pojęcie jest co najmniej niejasne, warto jednak zapoznać się z nim bliżej i poznać zasady jego funkcjonowania.

26 lipca 2018

Marketing internetowy

Jak sprawić, żeby klient odszedł? 10 efektywnych metod

Żeby klient został dobrze obsłużony, bardzo często zostaje zaangażowanych bardzo wiele zasobów firmy. Czy takie działanie jest naprawdę konieczne? Odpowiadamy na to przewrotnie, przedstawiając swego rodzaju antyporadnik właściwej obsługi klienta.

27 lutego 2020

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów