Serwis Biznesu
Location-based marketing - przyszłość marketingu mobilnego
Location-based marketing polega na wykorzystaniu informacji o położeniu konsumenta w danym miejscu. Dzięki rosnącej popularności urządzeń mobilnych wykorzystanie marketingu opartego na lokalizacji wzrasta. Sprawdź, jak można zastosować go w sprzedaży.
21 listopada 2021
Charakterystyka i rodzaje badań marketingowych cz. III
Ten rozdział naszego cyklu omawiającego badania marketingowe poświęcamy badaniom jakościowych, które przy odpowiednim ich zaprojektowaniu, okazują się być znacznie skuteczniejsze od badań ilościowych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.
18 kwietnia 2021
Segmentacja rynku - wzorce i procedury cz. I
Segmentacja rynku pozwala spośród grupy wszystkich potencjalnych klientów firmy wybrać takie segmenty, do których można kierować precyzyjnie dopasowane komunikaty reklamowe. Dowiedz się, na czym polegają wzorce i procedury segmentacji rynku.
10 maja 2022
E-mail marketing – dwa proste sposoby na komunikację marketingową
E-mail marketing to nośnik posiadający największy zasięg reklamowy. Ani reklama graficzna, ani media społecznościowe nie docierają do takiej liczby odbiorców jak mailing. Dowiedz się, jakie jeszcze są jego zalety i jak go wykorzystać w swojej firmie.
5 lutego 2018
Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. I
Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii marketing nieustannie zmienia swoje oblicze. Powstają nowe kanały komunikacji i narzędzia do ich testowania oraz badania. Dowiedz się, czemu dokładnie służą badania marketingowe oraz jakie są ich rodzaje.
27 maja 2020
Badania marketingowe - charakterystyka i rodzaje cz. II
Właściwie dobrana grupa docelowa odbiorców naszych produktów stanowi ważny element strategii marketingowej i bezpośrednio wpływa na sprzedaż. Dowiedz się, jak dobrać target dla swojej firmy i jak mogą Ci w tym pomóc badania marketingowe!
8 lipca 2019
Blog firmowy jako narzędzie promocji e-commerce
Blog firmowy to doskonałe narzędzie do promowania marki w internecie. Na blogu możemy dzielić się wiedzą ekspercką na temat naszych produktów, a publikowane treści wspomogą pozycjonowanie strony. Sprawdź, jakie inne korzyści przynosi prowadzenie bloga.
17 marca 2017
Art branding - połącz sztukę z biznesem!
Art branding to nic innego, jak wykorzystanie sztuki do promocji swojej firmy. Myślisz pewnie, że na takie rozpowszechnianie swojego wizerunku stać tylko ekskluzywne firmy? Nic bardziej mylnego! Przeczytaj nasz artykuł i wprowadź już dzisiaj art branding!
2 grudnia 2021
Analiza konkurencji – nie daj się zaskoczyć
Każdy przedsiębiorca marzy, by w swojej branży nie posiadać żadnej konkurencji. Jest to jednak właściwie niemożliwe. Tylko dobrze przeprowadzona analiza konkurencji może przybliżyć Twoją firmę do osiągnięcia sukcesu i wysokiej pozycji na rynku.
4 czerwca 2019
Jak zarabiać w sieci - poznaj kilka wskazówek
Zarabianie przez internet wydaje się bardzo łatwe. W praktyce jednak bywa różnie. Jak zarabiać w sieci? Istnieje kilka form e-pracy. Kto ma szanse na powodzenie i jakie umiejętności są do tego potrzebne? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
15 lutego 2022
Social Media - marketing społecznościowy to przyszłość?
Dzisiaj, aby marka zaistniała w internecie, powinna wykorzystywać social media marketing. To zdecydowanie podstawowa forma promocji firmy. Gdzie najlepiej prowadzić profil? Jak to robić, aby działania były skuteczne? Przeczytaj w artykule.
16 marca 2017
Rozliczenie pozycjonowania stron - wady i zalety różnych modeli
Rozliczenie pozycjonowania stron z agencją SEO nie jest prostą sprawą. Mamy do dyspozycji różne modele rozliczeń a każdy z nich skupia się na innych aspektach. Sprawdź, które modele są najczęściej wybierane i na co zwrócić uwagę przy ich wyborze.
11 stycznia 2022
Persona - kreowanie klienta modelowego w content marketingu
Persona polega na stworzeniu modelu idealnego klienta na podstawie dostępnych danych. Jak stworzyć taki model? Skąd wziąć dane do niego? Jakie ma zastosowanie? Jakie daje korzyści dla firmy? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w naszym artykule.
15 marca 2017
Shockvertising, czyli jak skutecznie wykorzystać szok w reklamie?
Shockvertising (szok w reklamie) jest chętnie i często wykorzystywany. Z pewnością wpływa na to fakt lepszego zapamiętywania treści, które w pewien sposób szokują. Czy to dozwolony i etyczny sposób reklamy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
29 maja 2019
Jaki system operacyjny wybrać na smartfon, tablet i PC?
Znudzony okienkami Windowsa? Szukasz czegoś zupełnie nowego? Poznaj naszą ściągę - specjalista pomoże ci wybrać system operacyjny specjalnie dla ciebie! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej!
18 marca 2022