0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

Marketing internetowy

Tworzenie nazwy firmy – od czego zacząć?

Stworzenie dobrej nazwy firmy to często podstawa skutecznej strategii marketingowej. Obiecujące nazwy i przyciągające slogany, sprawiają, że marka staje się rozpoznawalna. Sprawdź, czym jest dobra nazwa oraz od czego zacząć jej tworzenie!

7 września 2018

Marketing internetowy

Wyszukiwarki internetowe – historia rozwoju i przyszłość (cz. 1) - początki

Z wyszukiwarki internetowej korzystał każdy, kto kiedykolwiek używał też internetu. Czy wiesz, kiedy powstały pierwsze wyszukiwarki internetowe, podobne do tych, których używamy obecnie? Przeczytaj nasze opracowanie i poznaj ich historię już dziś!

28 sierpnia 2021

Marketing internetowy

Zakładanie sklepu internetowego - proste zasady e-handlu

Myślisz o pomnożeniu kapitału? Chcesz rozpocząć działalność w internecie i stworzyć kolejny kanał dystrybucji towarów w swoim biznesie? Może szukasz źródła zarobku dla nowo powstałej firmy? Dowiedz się, jak zakładanie sklepu internetowego może pomóc!

18 lutego 2022

Marketing internetowy

Wyszukiwarki internetowe – historia rozwoju i przyszłość (cz. 2) - era HTML

Co wiesz na temat wyszukiwarek internetowych, które powstały przed rokiem 1990? Nie było to Google, Yahoo ani inne, tak obecnie popularne. Przeczytaj nasz artykuł i poznaj ciekawą historię pierwszych wyszukiwarek - wyszukiwarek ery HTML.

29 września 2016

Marketing internetowy

Wyszukiwarki internetowe – historia rozwoju i przyszłość (cz. 3) - Yahoo

Sprawdź, czy wiesz wszystko o wyszukiwarce internetowej Yahoo. Przeczytaj nasz artykuł i poznaj dokładnie jej pasjonującą historię i sposób funkcjonowania, w jaki sposób wkroczyła na rynek i jak wyglądały jej początki.

12 października 2021

Marketing internetowy

Wyszukiwarki internetowe – historia rozwoju i przyszłość (cz. 4) – Bing cz. I

Czy poza Google istnieją inne wyszukiwarki internetowe? Sprawdź propozycję Microsoftu, którą jest Bing! Dowiedz się wszystkiego, co warto wiedzieć na jej temat. Poznaj historię i przyszłość kolejnej dostępnej na rynku wyszukiwarki internetowej.

2 października 2020

Marketing internetowy

Nazwa firmy - jak sprawić by została w pamięci klientów

Stworzenie dobrej nazwy dla firmy to spore wyzwanie obarczone wielką odpowiedzialnością. Wybór nazwy niesie ze sobą wiele konsekwencji, dlatego stojąc przed dylematem, jaka nazwa firmy będzie najlepsza, dowiedz się na co warto zwrócić szczególną uwagę!

20 czerwca 2020

Marketing internetowy

Wyszukiwarki internetowe – historia rozwoju i przyszłość (cz. 4) – Bing cz. II

Wyszukiwarka internetowa Bing od Microsoftu - funkcje, historia, grupa docelowa. Wszystko o wyszukiwarkach online w jednym miejscu! Przeczytaj nasze opracowanie i poszerz swoją wiedzę na temat wyszukiwarek internetowych!

14 listopada 2019

Marketing internetowy

Bit czy bajt? Wyjaśniamy kod binarny komputera!

Czym jest kod binarny? W jaki sposób odróżnić jednostkę o nazwie megabit megabajta? W jaki sposób zmierzyć, czy komputer jest wydajny? Jak informatycy liczą i dlaczego tak ważne są dla nich zera i jedynki? Przeczytaj odpowiedzi na te pytania!

25 stycznia 2022

Marketing internetowy

Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym cz.1 - podstawowe pojęcia

W każdym sklepie internetowym przetwarzane są dane osobowe. W myśl ustawy powinny one być chronione w szczególny sposób. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak powinna wyglądać ochrona danych osobowych w sklepie internetowym!

21 lipca 2022

Marketing internetowy

Link building - wymiana linków z innym serwisami

Prowadzisz swoją stronę internetową bądź blog? Na bieżąco dodajesz nowe treści, a ruch na stronie jest niezmiennie taki sam? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czym jest link building. Zobacz, jak może pomóc Ci w poprawie statystyk Twojego serwisu!

25 czerwca 2022

Marketing internetowy

Jaki sklep internetowy wybrać, by spełniał oczekiwania?

Zastanawiasz się nad założeniem własnego sklepu internetowego, ale nie wiesz od czego zacząć? Na początku, sklep internetowy powinien mieć odpowiednio dobraną platformę e-commerce do potrzeb przedsiębiorcy. Dowiedz się, jakie oprogramowanie wybrać!

4 marca 2020

Marketing internetowy

Reklamy szyte na miarę - targetowanie behawioralne

Targetowanie behawioralne pomaga dopasować komunikat reklamowy do zainteresowań konkretnego użytkownika. Na czym polega? Jakie są jego zalety i jak powiązane jest z nim pojęcie retargetowania? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!

20 lutego 2022

Marketing internetowy

Współczynnik CTR. Jak kliknięcia myszką przełożyć na sukces w sieci?

Zastanawiasz się czym jest współczynnik CTR i za co jest odpowiedzialny? Wiesz, jaki jest jego wpływ na osiągnięcie sukcesu w internecie? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na temat współczynnika klikalności. Sprawdź, jak go obliczyć!

15 listopada 2019

Marketing internetowy

Guerilla marketing, czyli partyzantka bez ograniczeń

Guerilla marketing to niestandardowa forma promocji, która nie wymaga dużego budżetu. Jej skuteczność zależy głównie od pomysłowości twórcy. Guerilla zbliżony jest do znanego od lat marketingu wirusowego. Co dokładnie oznacza ten termin? Sprawdź!

26 października 2018

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów