Serwis Biznesu
Marketing behawioralny – czym jest i kiedy go używać?
Marketing behawioralny polega na stworzeniu skutecznej reklamy, która trafi do grupy docelowej określonej na podstawie wcześniejszej analizy. A wszystko to jest możliwe bez przeprowadzania ankiet! Sprawdź, co powinieneś wiedzieć na temat tej metody.
19 czerwca 2019
Konflikt w pracy może mieć zalety - dowiedz się, jakie!
Konflikt w pracy staje się coraz bardziej powszechnym zjawiskiem. Wiele osób stara się za wszelką cenę unikać takich sytuacji w środowisku pracowniczym. Sprawdź, czy konflikt może być pożyteczny i dowiedz się, jak skutecznie unikać niedopowiedzeń!
9 stycznia 2022
Praca tymczasowa - charakterystyka
Przeglądając portale z ogłoszeniami o pracę, często można natrafić na oferty pracy tymczasowej. Praca tymczasowa to specyficzna forma zatrudnienia, która ma charakter okresowy i ma miejsce pomiędzy trzema podmiotami. Dowiedz się więcej.
6 maja 2022
Marketing internetowy – czy zastąpi tradycyjne strategie marketingowe?
Marketing internetowy staje się coraz popularniejszy. Specjaliści z branży twierdzą, że w 2018 roku firmy przeznaczą na niego więcej pieniędzy niż na reklamy tradycyjne. Przeczytaj artykuł i poznaj prognozy marketingu online na 2017 rok.
10 marca 2017
Referral marketing - niech o twojej firmie zrobi się głośno!
Referral marketing ma na celu rozpowszechnianie pozytywnej opinii na temat marki, produktu czy też usługi potencjalnym klientom. Na jakiej zasadzie działa? Czy warto wprowadzić go do swojej firmy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
19 czerwca 2019
Generator synonimów - poznaj narzędzie do modyfikacji tekstów!
Każdemu, kto zajmuje się SEO, znany jest generator synonimów. Narzędzie to służy do szybkiej modyfikacji tekstu, co zdecydowanie ułatwia pracę przy tworzeniu wysokiej jakości treści. Jak działa tego rodzaju narzędzie? Odpowiedź znajdziesz w artykule.
20 marca 2021
Handel internetowy - korzyści i ograniczenia w e-commerce
Z dnia na dzień w sieci pojawia się coraz więcej e-sklepów. Nie bierze się to z niczego. Konsumenci coraz częściej wybierają taką formę zakupów. Sprawdź, jakie korzyści niesie za sobą handel internetowy, a jakie ograniczenia stawia firmie i klientowi.
17 października 2021
Marketing dla seniorów, czyli jak formułować przekaz do osoby starszej
Seniorzy to grupa docelowa, która sprawia reklamodawcom wiele trudności. Podstawowym problemem jest brak zrozumienia jej struktury oraz zróżnicowanych potrzeb. Jak stosować marketing dla seniorów, nie łamiąc przy tym podstawowych zasad etyki?
20 lutego 2022
Biznesplan - co powinien zawierać najlepszy?
Biznesplan jest określeniem wywodzącym się z języka angielskiego i oznacza plan biznesu. Tworzony jest na wewnętrzne i zewnętrzne potrzeby przedsiębiorstwa. Pomaga w zdobywaniu dotacji czy kredytów oraz nowych kontrahentów. Sprawdź, co powinien zawierać.
8 czerwca 2022
Czym charakteryzuje się branża e-commerce?
E-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się branż w Polsce. W 2015 roku sięgnęła 5% wartości całego handlu detalicznego. Dowiedz się, czym się charakteryzuje oraz jaką strategię handlową wybrać przy prowadzeniu sklepu internetowego.
18 września 2017
Sampling - wzmocnij sprzedaż bezpośrednią!
W jaki sposób przekonać potencjalnego klienta do kupna produktu? Można oczywiście powiedzieć, że jest on najlepszy na rynku. Tylko ile osób w to uwierzy? Stosując sampling dajesz możliwość wypróbowania produktu. Jaki masz z tego zysk? Przeczytaj!
8 marca 2017
Social lending, czyli pożyczki społecznościowe
Nie masz środków, aby prowadzić biznes? Może pomoże tzw. social lending, czyli pożyczki społecznościowe?
17 stycznia 2022
Leasing - alternatywa dla zakupu gotówkowego oraz kredytu
Co jest bardziej korzystne leasing czy kredyt? A może leasing alternatywą dla zakupu gotówkowego oraz kredytu?
24 sierpnia 2021
Różne style przywództwa i ich charakterystyka
Jak prowadzić firmę, żeby prowadzić ją dobrze? Nie wiadomo, czy istnieje jedna poprawna odpowiedź na takie pytanie. Wiadomo natomiast, jakie style przywództwa zarządzający ma do wyboru. W niniejszym artykule prezentujemy metody zarządzania z omówieniem.
17 lutego 2022
Model CRUSH - jak zainteresować pokolenie Y ?
Jak zaangażować odbiorcę danej marki? Jak wzbudzić jego zainteresowanie lub skłonić do zakupu Twojego produktu czy usługi? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czym jest model CRUSH i jak dzięki niemu dotrzeć do młodego i zmieniającego się pokolenia Y!
7 marca 2017