Serwis Biznesu
Analiza konkurencji – nie daj się zaskoczyć
Każdy przedsiębiorca marzy, by w swojej branży nie posiadać żadnej konkurencji. Jest to jednak właściwie niemożliwe. Tylko dobrze przeprowadzona analiza konkurencji może przybliżyć Twoją firmę do osiągnięcia sukcesu i wysokiej pozycji na rynku.
4 czerwca 2019
Jak zarabiać w sieci - poznaj kilka wskazówek
Zarabianie przez internet wydaje się bardzo łatwe. W praktyce jednak bywa różnie. Jak zarabiać w sieci? Istnieje kilka form e-pracy. Kto ma szanse na powodzenie i jakie umiejętności są do tego potrzebne? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
15 lutego 2022
Social Media - marketing społecznościowy to przyszłość?
Dzisiaj, aby marka zaistniała w internecie, powinna wykorzystywać social media marketing. To zdecydowanie podstawowa forma promocji firmy. Gdzie najlepiej prowadzić profil? Jak to robić, aby działania były skuteczne? Przeczytaj w artykule.
16 marca 2017
Rozliczenie pozycjonowania stron - wady i zalety różnych modeli
Rozliczenie pozycjonowania stron z agencją SEO nie jest prostą sprawą. Mamy do dyspozycji różne modele rozliczeń a każdy z nich skupia się na innych aspektach. Sprawdź, które modele są najczęściej wybierane i na co zwrócić uwagę przy ich wyborze.
11 stycznia 2022
Persona - kreowanie klienta modelowego w content marketingu
Persona polega na stworzeniu modelu idealnego klienta na podstawie dostępnych danych. Jak stworzyć taki model? Skąd wziąć dane do niego? Jakie ma zastosowanie? Jakie daje korzyści dla firmy? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w naszym artykule.
15 marca 2017
Shockvertising, czyli jak skutecznie wykorzystać szok w reklamie?
Shockvertising (szok w reklamie) jest chętnie i często wykorzystywany. Z pewnością wpływa na to fakt lepszego zapamiętywania treści, które w pewien sposób szokują. Czy to dozwolony i etyczny sposób reklamy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
29 maja 2019
Jaki system operacyjny wybrać na smartfon, tablet i PC?
Znudzony okienkami Windowsa? Szukasz czegoś zupełnie nowego? Poznaj naszą ściągę - specjalista pomoże ci wybrać system operacyjny specjalnie dla ciebie! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej!
18 marca 2022
Marketing behawioralny – czym jest i kiedy go używać?
Marketing behawioralny polega na stworzeniu skutecznej reklamy, która trafi do grupy docelowej określonej na podstawie wcześniejszej analizy. A wszystko to jest możliwe bez przeprowadzania ankiet! Sprawdź, co powinieneś wiedzieć na temat tej metody.
19 czerwca 2019
Konflikt w pracy może mieć zalety - dowiedz się, jakie!
Konflikt w pracy staje się coraz bardziej powszechnym zjawiskiem. Wiele osób stara się za wszelką cenę unikać takich sytuacji w środowisku pracowniczym. Sprawdź, czy konflikt może być pożyteczny i dowiedz się, jak skutecznie unikać niedopowiedzeń!
9 stycznia 2022
Praca tymczasowa - charakterystyka
Przeglądając portale z ogłoszeniami o pracę, często można natrafić na oferty pracy tymczasowej. Praca tymczasowa to specyficzna forma zatrudnienia, która ma charakter okresowy i ma miejsce pomiędzy trzema podmiotami. Dowiedz się więcej.
6 maja 2022
Marketing internetowy – czy zastąpi tradycyjne strategie marketingowe?
Marketing internetowy staje się coraz popularniejszy. Specjaliści z branży twierdzą, że w 2018 roku firmy przeznaczą na niego więcej pieniędzy niż na reklamy tradycyjne. Przeczytaj artykuł i poznaj prognozy marketingu online na 2017 rok.
10 marca 2017
Referral marketing - niech o twojej firmie zrobi się głośno!
Referral marketing ma na celu rozpowszechnianie pozytywnej opinii na temat marki, produktu czy też usługi potencjalnym klientom. Na jakiej zasadzie działa? Czy warto wprowadzić go do swojej firmy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
19 czerwca 2019
Generator synonimów - poznaj narzędzie do modyfikacji tekstów!
Każdemu, kto zajmuje się SEO, znany jest generator synonimów. Narzędzie to służy do szybkiej modyfikacji tekstu, co zdecydowanie ułatwia pracę przy tworzeniu wysokiej jakości treści. Jak działa tego rodzaju narzędzie? Odpowiedź znajdziesz w artykule.
20 marca 2021
Handel internetowy - korzyści i ograniczenia w e-commerce
Z dnia na dzień w sieci pojawia się coraz więcej e-sklepów. Nie bierze się to z niczego. Konsumenci coraz częściej wybierają taką formę zakupów. Sprawdź, jakie korzyści niesie za sobą handel internetowy, a jakie ograniczenia stawia firmie i klientowi.
17 października 2021
Marketing dla seniorów, czyli jak formułować przekaz do osoby starszej
Seniorzy to grupa docelowa, która sprawia reklamodawcom wiele trudności. Podstawowym problemem jest brak zrozumienia jej struktury oraz zróżnicowanych potrzeb. Jak stosować marketing dla seniorów, nie łamiąc przy tym podstawowych zasad etyki?
20 lutego 2022