Serwis Biznesu
Biznesplan - co powinien zawierać najlepszy?
Biznesplan jest określeniem wywodzącym się z języka angielskiego i oznacza plan biznesu. Tworzony jest na wewnętrzne i zewnętrzne potrzeby przedsiębiorstwa. Pomaga w zdobywaniu dotacji czy kredytów oraz nowych kontrahentów. Sprawdź, co powinien zawierać.
8 czerwca 2022
Czym charakteryzuje się branża e-commerce?
E-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się branż w Polsce. W 2015 roku sięgnęła 5% wartości całego handlu detalicznego. Dowiedz się, czym się charakteryzuje oraz jaką strategię handlową wybrać przy prowadzeniu sklepu internetowego.
18 września 2017
Sampling - wzmocnij sprzedaż bezpośrednią!
W jaki sposób przekonać potencjalnego klienta do kupna produktu? Można oczywiście powiedzieć, że jest on najlepszy na rynku. Tylko ile osób w to uwierzy? Stosując sampling dajesz możliwość wypróbowania produktu. Jaki masz z tego zysk? Przeczytaj!
8 marca 2017
Social lending, czyli pożyczki społecznościowe
Nie masz środków, aby prowadzić biznes? Może pomoże tzw. social lending, czyli pożyczki społecznościowe?
17 stycznia 2022
Leasing - alternatywa dla zakupu gotówkowego oraz kredytu
Co jest bardziej korzystne leasing czy kredyt? A może leasing alternatywą dla zakupu gotówkowego oraz kredytu?
24 sierpnia 2021
Różne style przywództwa i ich charakterystyka
Jak prowadzić firmę, żeby prowadzić ją dobrze? Nie wiadomo, czy istnieje jedna poprawna odpowiedź na takie pytanie. Wiadomo natomiast, jakie style przywództwa zarządzający ma do wyboru. W niniejszym artykule prezentujemy metody zarządzania z omówieniem.
17 lutego 2022
Model CRUSH - jak zainteresować pokolenie Y ?
Jak zaangażować odbiorcę danej marki? Jak wzbudzić jego zainteresowanie lub skłonić do zakupu Twojego produktu czy usługi? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czym jest model CRUSH i jak dzięki niemu dotrzeć do młodego i zmieniającego się pokolenia Y!
7 marca 2017
Dysk w chmurze – na czym polega wirtualne przechowywanie danych?
Dysk w chmurze umożliwia dostęp do dokumentów prawie w każdym miejscu i z dowolnego urządzenia. Pojemność i darmowy dostęp to główne, ale nie jedyne cechy dobrego dysku. Sprawdź, na czym polega składowanie danych w chmurze i jak wybrać najlepszy dysk?
6 marca 2022
Reklama porównawcza a nieuczciwa konkurencja
Reklama porównawcza budzi najwięcej kontrowersji wśród wszystkich dostępnych form promocji. Wątpliwości spowodowane są przede wszystkim konsekwencjami prawnymi tego czynu, jak również względami etycznymi. Dowiedz się, jakie są cechy reklamy porównawczej?
4 marca 2021
Strona responsywna czy mobilna – co jest lepszym rozwiązaniem?
Strona responsywna dostosowuje się do danego urządzenia i rozdzielczości, natomiast strona mobilna dedykowana jest wyłącznie urządzeniom mobilnym i zawiera najważniejsze informacje oraz mniejszą liczbę grafik. Co zatem wybrać? Przeczytaj nasz artykuł!
6 marca 2017
Sygnały wskazujące na konieczność zmiany pracy
Średnio co trzy lata pracownicy powinni poszukać nowego pracodawcy. Zbyt małe zarobki, nuda, rutyna czy brak możliwości rozwoju to sygnały, które wskazują na konieczność zmiany pracy. Na co jeszcze należy zwrócić uwagę? Odpowiedź znajdziesz w artykule.
28 sierpnia 2021
Performance marketing - postaw na widoczne efekty!
Performance marketing to doskonałe narzędzie do uzyskania szybkich i skutecznych efektów. Przy takiej kampanii rozliczamy się za wykonaną konwersję, którą może być kliknięcie w reklamę czy nowy lead. Poznaj wskaźniki pomiaru efektywności takich działań.
3 marca 2017
Porównywarki cen w e-commerce - możliwości dla sprzedawcy
Porównywarki cen przynoszą wiele korzyści, zarówno sprzedawcy, jak i kupującemu. Przedsiębiorca, który nie korzysta z tej formy promocji, może bardzo dużo stracić i dać się zepchnąć na dalsze pozycje w wyścigu po klienta. Poznaj zalety porównywarek cen!
28 czerwca 2019
System wynagrodzeń - poznaj jego modele!
System wynagrodzeń wpływa w każdej firmie na wydajność pracowników. To od niego w dużej mierze zależy zmotywowanie podwładnych. Jakie są rodzaje systemów wynagrodzeń i który z nich wybrać? Przeczytaj koniecznie nasz artykuł i dowiedz się więcej!
2 marca 2017
Wielokanałowość sprzedaży, czyli zachodni trend na polskim rynku
Zobacz, jak łatwo radykalnie poprawić wyniki sprzedaży wykorzystując system wielokanałowej dystrybucji informacji. Omnichannel (wielokanałowość sprzedaży) to nic innego, jak równoczesne wykorzystywanie wielu dróg dotarcia z wiedzą o produkcie do odbiorcy.
26 lutego 2020