0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Serwis Biznesu

Marketing internetowy

Dobre nazwy dla firm

Nazwa firmy to istotny element, który gwarantuje pozycję na rynku. Dobre nazwy dla firm są obecnie warte miliony. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na temat powiązania tożsamości firmy z jej nazwą!

23 sierpnia 2020

Marketing internetowy

Blogi lifestylowe - czy warto w nie inwestować?

Blogi lifestylowe rosną jak grzyby po deszczu. Jaka jest właściwie ich tematyka? Czy styl życia może być interesujący? Przede wszystkim, czy warto w nie inwestować i przeprowadzać kampanie reklamowe z takimi blogerami? Dowiedz się więcej!

13 lutego 2022

Marketing internetowy

Jakie typy klientów występują w e-commerce?

Cena jest dla Ciebie najważniejsza? A może doceniasz anonimowość dzięki zakupom online? Nieustanie brakuje Ci czasu? A może poszukujesz trudno dostępnych towarów? Zobacz, jakie typy klientów e-commerce najbardziej pasują do Twojej osoby?

30 stycznia 2020

Marketing internetowy

Favikona - czym jest i do czego się przydaje?

Favikona to niewielki, mimo to znaczący element strony internetowej. Czym jest i jakie są jej funkcje? Czy potrzebujesz favikony na swojej witrynie? Skąd ją wziąć i jakie powinna mieć wymiary? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania!

25 stycznia 2020

Marketing internetowy

Marka osobista na Instagramie - przykłady polskich sukcesów

Wizerunek małych i średnich firm jest obecnie w pewnym stopniu uzależniony od mediów społecznościowych, takich jak Instagram. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak powinna się tworzyć marka osobista na Instargramie.

4 kwietnia 2017

Marketing internetowy

Landing page - kiedy jest skuteczny i jak go zaprojektować?

Landing page jest pojęciem znanym w środowisku marketingowym i reklamowym. Jest nieodzownym elementem każdej kampanii i ma znaczny wpływ na wzrost konwersji na stronie. Poznaj kilka przydatnych wskazówek, dzięki którym stworzysz skuteczny landing page!

23 czerwca 2019

Marketing internetowy

Jak długo trwa pozycjonowanie strony internetowej?

Pozycjonowanie stron www to proces, którego efektów nie zobaczymy szybko. Czas trwania zależny jest w dużej mierze od stworzonego planu i jego dokładnej realizacji punkt po punkcie. Dowiedz się, jak szybko można dostrzec efekty pozycjonowania stron!

10 sierpnia 2021

Marketing internetowy

Jaki powinien być dobry copywriter? Pisz zawodowo i zarabiaj na tym!

Niemal każdy chce być mistrzem w swojej dziedzinie, doskonalić się i szkolić. Jaki powinien być więc dobry copywriter? Jakie cechy powinien posiadać i jakie teksty tworzyć, by zarabiać na pisaniu? W naszym artykule odpowiadamy na te i inne pytania!

10 sierpnia 2018

Marketing internetowy

Zabezpieczenie strony internetowej - co warto wiedzieć?

Zabezpieczenie strony internetowej to zagadnienie, z którym zmagają się właściciele witryn. Niestety wielu z nich wciąż nie traktuje tego tematu wystarczająco poważnie. Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się, dlaczego ochrona strony jest tak istotna!

29 września 2016

Marketing internetowy

Wystawianie aukcji na Allegro - czy jest opłacalne?

Allegro to jedna z głównych platform sprzedażowych w internecie. Znana jest już chyba przez wszystkich, ale czy wiemy, jak powinno wyglądać wystawianie aukcji na Allegro? Jaką strategię sprzedaży wybrać - kup teraz czy licytacja? Dowiedz się więcej!

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Youtuberzy - czy warto w nich inwestować?

Niektórzy twierdzą, że YouTube już niedługo zastąpi telewizję. Filmików jest coraz więcej, tematy obejmują coraz szerszy krąg zagadnień, a twórcy stają się coraz bardziej popularni. Taki stan przyciąga reklamodawców. Czy Youtuberzy to dobra inwestycja?

29 września 2016

Marketing internetowy

Skuteczne case study - 9 złotych zasad tworzenia

Skuteczne case study może pomóc w sprzedaży, tym samym w zdobyciu nowych klientów. Warto pisać studia przypadku ponieważ przynoszą one konkretne korzyści. Do pisania jednak trzeba podejść z głową. Poznaj 9 złotych zasad tworzenia case study!

3 czerwca 2020

Marketing internetowy

Obowiązek informacyjny w sklepie internetowym

E-commerce to branża obwarowana szczególnie dużą liczbą przepisów. Przedsiębiorca musi uważać, żeby nie naruszyć żadnego z nich. Co ciekawe, do najczęściej łamanych należy obowiązek informacyjny w sklepie internetowym. Dlaczego?

14 lutego 2019

Marketing internetowy

Hashtagi jako element komunikacji w mediach społecznościowych

Hashtag to element, który umożliwia zwiększenie zasięgu oraz klikalności wpisu w mediach społecznościowych. Jednak nie wszędzie hashtagi spełniają swoje zadanie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak poprawnie i gdzie należy stosować hashtagi!

4 lutego 2021

Marketing internetowy

Dysk twardy - jak wybrać żeby nie żałować?

Kiedyś dane zapisywano na specjalnych taśmach perforowanych albo na nośnikach zewnętrznych. Obecnie dyski twarde goszczą w zdecydowanej większości elektronicznych gadżetów. Przyjrzyjmy się ich najpopularniejszym modelom. Sprawdź, jak wybrać dysk twardy.

18 listopada 2020

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów