Marketing internetowy
Segmentacja rynku dla e-biznesu - kryteria (cz.1)
W czasach kiedy marketing nie opiera się już na intensywnej emisji reklamy, bez selekcji odbiorców, ważną rolę w dążeniu do sukcesu pełni segmentacja rynku. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na czym polega segmentacja rynku dla e-bieznesu!
20 grudnia 2016
Pakiety biurowe za darmo - warto wiedzieć (cz. 2)
Kupno biurowego oprogramowania dla małej firmy jest przeważnie dużym wydatkiem dla przedsiębiorcy. Na rynku istnieją jednak pakiety biurowe do bezpłatnego ściągnięcia w sieci. W artykule znajdziesz ich opis i funkcje.
17 września 2019
Systemy operacyjne - warto wiedzieć (cz. 1)
Używając nielegalnego software’u w firmie, można zapłacić ogromne kary. W internecie można znaleźć wiele darmowych alternatyw dla płatnego oprogramowania. Bezpłatne systemy operacyjne oferują podobne, jeśli nie identyczne funkcje. Sprawdź!
25 października 2016
Hasło systemowe - pamiętaj, by zabezpieczyć nim komputer!
Najczęściej stosowanym sposobem na zwiększenie bezpieczeństwa naszego komputera jest wprowadzenie hasła użytkownika - podstawowe hasła do kont użytkowników to nie wszystko. Możesz wzbogacić zabezpieczenia o hasło systemowe. Sprawdź, jak tego dokonać!
26 stycznia 2022
Linki przychodzące - przydatne wskazówki
Co to są linki przychodzące i czy są ważnym czynnikiem wpływającym na wyniki wyszukiwania w Google? Czy warto wymieniać się linkami z innymi użytkownikami i czy jest to bezpieczne? Przeczytaj nasz artykuł a znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania!
19 czerwca 2019
CRM online - system wspomagający obsługę klientów
CRM jest systemem wspomagającym zarządzanie relacjami z klientami w obszarze operacyjnym oraz analitycznym. Jego celem jest wzrost satysfakcji naszych kontrahentów, a tym samym zwiększenie przychodów firmy. Sprawdź, jak wykorzystać CRM w działalności!
19 lipca 2018
E-faktura – dlaczego wciąż jej nie doceniamy?
Zmiany w prawie przyczyniły się do zwiększenia popularności faktur elektronicznych. Czy e-faktura jest tak samo ważna jak faktura papierowa? Jakie udogodnienia i korzyści niesie za sobą e-faktura? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
5 grudnia 2020
Analiza SEO - wykonaj ją samodzielnie i bezpłatnie!
Analiza SEO służy przede wszystkim do przeprowadzania wnikliwej analizy statystyk i funkcjonowania elementów strony. internetowej. Zobacz, jak przeprowadzić fachowy audyt SEO bez konieczności zlecania tego zadania specjalistom!
3 października 2016
Generowanie leadów sprzedażowych - na czym polega?
Prowadzenie działalności w internecie to nieograniczone możliwości marketingowe. Jak stworzyć skuteczną kampanię promocyjną, aby móc wpłynąć na wzrost obrotów firmy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, na czym polega generowanie leadów sprzedażowych!
3 października 2016
Sprzęt do biura - na co zwrócić uwagę wybierając komputer dla firmy?
Przy organizowaniu biura najważniejszym elementem jest właściwy dobór sprzętu komputerowego. Czy wiesz, na jakie parametry należy szczególnie zwracać uwagę oraz jakie podzespoły wybrać? Sprawdź, odpowiedzi znajdziesz w naszym artykule!
20 stycznia 2018
Memy w marketingu - czym są i jak je tworzyć?
Memy internetowe to nieodłączna część dzisiejszej cyberprzestrzeni. Natomiast memy w marketingu i reklamie to potężne, coraz popularniejsze narzędzie. Sprawdź definicję i poznaj sposób wykorzystania go przy promocji firmy w internecie i social mediach.
21 października 2017
E-commerce - jaka jest przyszłość handlu internetowego?
E-handel to branża uznawana obecnie za najbardziej dochodową oraz przyszłościową. Przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w handel internetowy, a specjaliści prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Sprawdź, jaka jest przyszłość e-commerce!
30 września 2016
Jak dobierać odpowiednie słowa kluczowe?
Odpowiednio dobrane słowa kluczowe mogą zdziałać wiele dobrego, jeśli chodzi o pozycjonowanie Twoich tekstów. Czy wiesz, jakimi kryteriami się kierować przy ich wyborze? Podpowiadamy! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej!
27 sierpnia 2021
Dobór słów kluczowych w sprzedaży. Czy mniej znaczy lepiej?
Dobór słów kluczowych zależy przede wszystkim od cyklu zakupowego, którego słowa te dotyczą. Dowiedz się, jak dobierać słowa kluczowe i od czego zależy właściwa długość słowa kluczowego. Sprawdź też, jak za pomocą słów kluczowych przyciągnąć klientów!
7 września 2020
Social media w e-commerce - czy są niezbędne?
Wykorzystaj social media w e-commerce do promowania swojej firmy. Dowiedz się, jak odpowiednio korzystać z mediów społecznościowych aby zwiększyć rozpoznawalność swojej firmy w sieci! Zobacz, co możesz dzięki temu zyskać.
15 czerwca 2021