Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat marketing szeptany

Referral marketing - niech o twojej firmie zrobi się głośno!

Referral marketing - cechy Referral marketing ma na celu rozpowszechnianie pozytywnej opinii na temat marki, produktu czy też usługi potencjalnym klientom. Na jakiej zasadzie działa? Czy warto wprowadzić go do swojej firmy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Marketing szeptany – jak efektywnie wykorzystać buzz marketing?

Marketing szeptany wspiera budowanie wizerunku firmy Pozytywny wizerunek firmy to podstawowa kwestia przy zdobywaniu zaufania potencjalnych klientów, którzy często przy wyborze kierują się opinią i rekomendacją innych osób. Dowiedz się, w jaki sposób może Ci pomóc marketing szeptany. czytaj dalej

Nietypowe formy promocji firmy, czyli jak się reklamować?

formy promocji firmy Dzisiejszym czasom bliska jest maksyma – „wszystko już było”. Dlatego też firmy mają nieco utrudnioną drogę do klienta. W związku z tym przedsiębiorstwa, aby zyskać przychylność i zainteresowanie, muszą sięgać po nietypowe formy promocji firmy. czytaj dalej

Czy marketing szeptany naprawdę jest skuteczny?

marketing szeptany Doskonale zdajemy sobie sprawę, że plotka rozpowszechnia się szybko i dociera do szerokiego grona. Sekret sukcesu wielu przedsiębiorstw tkwi w zaangażowaniu użytkowników oraz stosowaniu takich praktyk jak marketing szeptany. Jak on działa? czytaj dalej

Marketing szeptany - czy ma jeszcze sens?

marketing szeptany Sprawdź, czy marketing szeptany to nadal skuteczne narzędzie w rękach marketingowców? Czy w świecie nasyconym licznymi przekazami reklamowymi taka forma marketingu ma jeszcze sens, czy jest ona zupełnie bezcelowym działaniem? czytaj dalej

Promujemy start-up - skuteczne wskazówki

start-up Pojęcie start-up upowszechniło się wraz z wielkim boomem na nowe technologie. Nazywa się tak młodą firmę - niekoniecznie z branży IT - która dopiero szykuje się na podbój rynku i cechuje się wielkim potencjałem. czytaj dalej

Szeptem o reklamie, czyli marketing szeptany w praktyce (cz. 1)

marketing szeptany Wielokrotnie pisaliśmy już o przesyceniu społeczeństwa reklamami, które doprowadziło do uodpornienia się konsumentów na przekazy marketingowe. Czy marketing szeptany lepiej dociera do odbiorców? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Szeptem o reklamie, czyli marketing szeptany w praktyce (cz. 2)

marketing szeptany W kolejnej części cyklu kontynuujemy omawianie zagadnień związanych z buzz marketingiem. Nowatorskiej formie promocji, która skrzydła rozwinęła w dobie dynamicznego rozwoju sieci internetowej. Jak dokładnie działa marketing szeptany? czytaj dalej