9 wyników dla tematu: marketing-szeptany

Artykuły:

Co to jest marketing szeptany?

Marketing szeptany to przydatne i skuteczne narzędzie marketingowe służące rozprzestrzenianiu dobrego wizerunku marki za pomocą dzieleniu się pochlebnymi opiniami na łamach for internetowych. Jak wykorzystać marketing szeptany w swojej firmie? Przeczytaj!

25 października 2021

Marketing szeptany - czy ma jeszcze sens?

Sprawdź, czym jest marketing szeptany oraz czy jest nadal skuteczne narzędzie w rękach marketingowców? Czy w świecie nasyconym licznymi przekazami reklamowymi taka forma marketingu ma jeszcze sens, czy jest ona zupełnie bezcelowym działaniem?

25 marca 2020

Nietypowe formy promocji firmy, czyli jak się reklamować?

W dzisiejszych czasach firmy stają przed dużym wyzwaniem promocji marki. Jakie są nietypowe formy promocji firmy? Które działania promocyjne są bardziej skuteczne - online czy offline? Jakie są rodzaje reklamy? Przeczytaj i poznaj odpowiedzi na pytania.

26 marca 2018

Marketing szeptany – jak go efektywnie wykorzystać?

Pozytywny wizerunek firmy to podstawowa kwestia przy zdobywaniu zaufania potencjalnych klientów, którzy często przy wyborze produktu lub usługi kierują się opinią i rekomendacją innych osób. Dowiedz się, w jaki sposób może Ci pomóc marketing szeptany.

29 grudnia 2017

Marketing zintegrowany - wszystko, co należy o nim wiedzieć

Czym jest marketing zintegrowany? Jakie działania reklamowe obejmuje ten rodzaj marketingu i który z kanałów promocji firmy może okazać się najbardziej skuteczny? Jakie korzyści może przynieść Twojej marce? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.

19 października 2017

Referral marketing - niech o twojej firmie zrobi się głośno!

Referral marketing ma na celu rozpowszechnianie pozytywnej opinii na temat marki, produktu czy też usługi potencjalnym klientom. Na jakiej zasadzie działa? Czy warto wprowadzić go do swojej firmy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

10 marca 2017

Czy marketing szeptany naprawdę jest skuteczny?

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że plotka rozpowszechnia się szybko i dociera do szerokiego grona. Sekret sukcesu wielu przedsiębiorstw tkwi w zaangażowaniu użytkowników oraz stosowaniu takich praktyk jak marketing szeptany. Jak on działa?

25 września 2016

Szeptem o reklamie, czyli marketing szeptany w praktyce (cz. 1)

Wielokrotnie pisaliśmy już o przesyceniu społeczeństwa reklamami, które doprowadziło do uodpornienia się konsumentów na przekazy marketingowe. Czy marketing szeptany lepiej dociera do odbiorców? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

25 września 2016

Szeptem o reklamie, czyli marketing szeptany w praktyce (cz. 2)

W kolejnej części cyklu kontynuujemy omawianie zagadnień związanych z buzz marketingiem. Nowatorskiej formie promocji, która skrzydła rozwinęła w dobie dynamicznego rozwoju sieci internetowej. Jak dokładnie działa marketing szeptany?

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów