Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat obieg informacji

2018-11-16

Patronaty

Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie, czyli o zarządzaniu dokumentacją

Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie - ostatnie spotkanie w Gdańsku! Chcesz dowiedzieć się w jaki sposób prawidłowo kierować obiegiem dokumentów? Zapoznaj się z najnowszymi trendami już 6 grudnia na konferencji z cyklu „EOIF - Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie”. Zapraszamy na prelekcje wybitnych specjalistów! czytaj dalej
2014-11-04

HR w praktyce

Team briefing - antidotum na niesprawną komunikację

team briefing Pracownicy powinni wiedzieć, jak odbierana jest ich praca i jak wpływa na ogólny obraz firmy. Ważne także, żeby byli zmotywowanymi do kolejnych działań oraz poinformowani o nadchodzących zmianach. Team briefing może w tym pomóc. Sprawdź! czytaj dalej

Po co firmie sekretariat?

sekretariat w firmie Pierwsze miejsce, z którym mają styczność kontrahenci firmy lub przedstawiciele mediów - sekretariat - jest często traktowane niepoważnie przez menadżerów i innych pracowników wyższego stopnia. Poznaj zalety posiadania sprawnego sekretariatu w firmie. czytaj dalej