Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat targetowanie behawioralne

Drip campaign - marketing kropla po kropli

Drip campaign - czym jest? Drip campaign to innowacyjna metoda polegająca na przesyłaniu dopasowanych e-maili do potencjalnych klientów. Ten rodzaj kampanii e-mail marketingowej łączy w sobie personalizację i automatyzację treści. Sprawdź, na czym dokładnie polega ta metoda. czytaj dalej

Marketing behawioralny – czym jest i kiedy go używać?

Marketing behawioralny - cechy Marketing behawioralny polega na stworzeniu skutecznej reklamy, która trafi do grupy docelowej określonej na podstawie wcześniejszej analizy. A wszystko to jest możliwe bez przeprowadzania ankiet! Sprawdź, co powinieneś wiedzieć na temat tej metody. czytaj dalej

Marketing behawioralny, czyli jak ściśle dopasować się do klienta

Marketing behawioralny - jak go prowadzić? Dopasowanie się do klienta może być niezwykle opłacalne, stworzenie z nim więzi, spowoduje, że będziemy mieli większy wpływ na jego decyzje. Tak właśnie działa marketing behawioralny. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak go dobrze prowadzić! czytaj dalej

Reklamy szyte na miarę - targetowanie behawioralne

Targetowanie behawioralne - czym jest? Targetowanie behawioralne pomaga dopasować komunikat reklamowy do zainteresowań konkretnego użytkownika. Na czym polega? Jakie są jego zalety i jak powiązane jest z nim pojęcie retargetowania? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat! czytaj dalej