0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

3 wyniki dla tematu: wypadek-przy-pracy-a-obowiazki-pracodawcy

Artykuły:

Wydatki związane z wypadkiem pracownika w kosztach podatkowych

Wyjaśniamy, czy wydatki związane z wypadkiem pracownika i jego powypadkową rehabilitację podlegają zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów w działalności gospodarczej pracodawcy. Szczególnie wówczas, gdy wszystkie obowiązki pracodawcy były spełnione.

8 stycznia 2024

Wzór rejestru wypadków

W razie wypadku przy pracy pracodawca jest obowiązany podjąć niezbędne działania. Wśród jego obowiązków jest poradzenie rejestru wypadków. Jakie dane zawiera taki rejestr i w jakiej formie powinien być prowadzony? Pobierz bezpłatny wzór rejestru wypadków!

21 listopada 2022

Wypadek przy pracy - jakie są obowiązki pracodawcy?

Jakie zdarzenia mogą być zakwalifikowane jako wypadek przy pracy? Jak rozróżnić czynniki zewnętrzne i wewnętrzne, które mogły się do niego przyczynić i jakie obowiązki ciążą na pracodawcy? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na te i inne pytania!

8 kwietnia 2019

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów