0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Artykuły z dnia: 2017-03-23

Artykuły:

Karta szkolenia wstępnego BHP - wzór do pobrania

Każdy pracodawca ma obowiązek zapewnić nowemu pracownikowi szkolenie w zakresie przepisów bezpieczeństwa oraz higieny pracy i zapoznać z zasadami BHP związanymi z jego stanowiskiem. Dowodem odbycia takiego szkolenia jest karta szkolenia wstępnego BHP.

23 marca 2017

Nieodpłatne przekazanie towarów w świetle ustawy o VAT

Prowadząc działalność przedsiębiorca ponosi różne koszty związane z reklamą i reprezentacją. Dowiedz się, kiedy nieodpłatne przekazanie towarów podlega opodatkowaniu VAT oraz jakie są konsekwencje podatkowe przekazania prezentów o niskiej wartości!

23 marca 2017

Motorower i motocykl w firmie – jak odliczać VAT?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, jeżeli Twoja branża na to pozwala, możesz wykorzystywać motorower lub motocykl w firmie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak odliczyć podatek VAT od kosztów związanych z jego eksploatacją!

23 marca 2017

Segmentacja rynku - wzorce i procedury cz. II

W poprzednich częściach cyklu koncentrowaliśmy się na kwestiach teoretycznych procesu segmentacji. W tej części zostanie omówiona segmentacja w odniesieniu do właściwej strategii marketingowej. Dowiedz się, jak w praktyce dokonać segmentacji!

23 marca 2017

Segmentacja rynku - strategia marketingowa cz. III

Omawiana w naszym cyklu segmentacja rynku bezpośrednio związana jest ze strategią marketingową danej firmy. Dowiedz się, czym jest strategia marketingowa, jak ją stworzyć oraz jakie znaczenie przy jej powstawaniu mają badania marketingowe.

23 marca 2017

Badania produktów cz. I

Badania marketingowe skoncentrowane na badaniu produktu pozwalają na precyzyjne uzyskanie informacji na temat potrzeb, preferencji i oczekiwań klientów danej firmy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wyglądają badania marketingowe w praktyce!

23 marca 2017

Badania produktów cz. II

Badania produktów powinny być dla przedsiębiorcy jednym z priorytetów - dają one obraz tego, czego oczekują odbiorcy danej marki. W dalszej perspektywie pomagają one dopasować produkt do potrzeb klientów. Dowiedz się więcej o marketingowych badaniach pro

23 marca 2017

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów