Marketing internetowy
Prawo do zapomnienia - jak usunąć swoje ślady z internetu?
Wzmianki o nas czasem pojawiają się w serwisach informacyjnych czy na blogach. Jak tego uniknąć? Najlepszym sposobem jest oczywiście prewencja, ale co zrobić, jeśli niewygodne dane już są w cyberprzestrzeni? Przysługuje Ci prawo do zapomnienia!
12 czerwca 2018
Mała firma - jak ją skutecznie wypromować?
Między małą a dużą firmą można zauważyć różnicę nie tylko w rozmiarze zatrudnienia oraz obrotach. Inny jest cały system ich funkcjonowania. W jaki sposób może się promować mała firma? Jakie techniki może podpatrzeć u większych przedsiębiorstw? Sprawdź!
12 sierpnia 2020
Tania reklama przedsiębiorstwa - 4 sposoby
Rozreklamowanie firmy jeśli w kasie nie ma wielu pieniędzy, to bardzo trudne zadanie. Nie należy jednak załamywać rąk - z pomocą przychodzi internet. Poznajcie cztery praktyczne wskazówki, dzięki którym tania reklama nie będzie miała przed wami tajemnic!
11 listopada 2019
Konkursy a marketing produktu i promocja marki
W jakim celu organizowane są konkursy z nagrodami? Konkursy to jeden z najskuteczniejszych sposobów przekonania klientów do wybranej marki. Sprawdź, jak możesz wykorzystać konkurs do promocji swojej marki.
20 lipca 2021
Sezonowość w sprzedaży internetowej. Dowiedz się, jak ją wykorzystywać!
Wielu przedsiębiorców uważa, że sprzedaż sezonowa nie dotyczy ich branży. Jednak prawie w każdej branży ma miejsce sezonowość w sprzedaży internetowej. Dlatego też warto przygotować się do niej, by móc z niej czerpać większe zyski. Jak? Podpowiadamy.
29 września 2016
Porównywarki cenowe - nieuczciwe zagrania na rynku e-commerce
Zakupy w internecie to w dzisiejszych czasach długi proces - klienci sklepów internetowych zaczynają często od oglądania towaru na różnych stronach internetowych i korzystają z takich narzędzi, jak porównywarki cenowe. Stwarza to pole do sporych nadużyć.
1 października 2019
Czy newsletter to skuteczne narzędzie promocji?
Czy newsletter jest skuteczną formą promocji? Jak sprawdza się na tle innych form reklamy internetowej? Czy spełnia swoją informacyjną funkcję, czy raczej traktowany jest jako spam? Dowiedz się dlaczego newsletter nie musi powodować bólu głowy odbiorcy.
26 listopada 2020
Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym cz.3 - powierzenie przetwarzania danych
Ochrona danych osobowych w e-przedsiębiorstwie jest niezwykle ważna. Czy wiesz, w jaki sposób powinno zostać dokonane powierzenie przetwarzania danych w sklepie internetowym? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
9 czerwca 2022
Spersonalizowana oferta - poznaj swojego klienta
Każdy przedsiębiorca doskonale zdaje sobie sprawę, że w celu zdobycia klienta, należy go dobrze poznać. Taka wiedza jest ważna, żeby oferta w e-sklepie została dostosowana do potrzeb konsumenta. Sprawdź, czym dokładnie jest spersonalizowana oferta!
30 marca 2018
Zakupy grupowe wczoraj i dziś - co się zmieniło?
Zakupy grupowe już nie utrzymują tak silnej pozycji na rynku jak kiedyś. Czy wynika to ze zmian w podejściu do klienta? Dlaczego popularność zakupów grupowych spadła? Poznaj odpowiedzi na te i inne pytania, czytając nasz artykuł!
29 września 2016
Poznaj ciekawe nazwy firm polskich i zagranicznych!
Ciekawe nazwy firm wymagają dużego nakładu pracy. Przede wszystkim decydując się na jakąkolwiek z nich, trzeba dokładnie zbadać kontekst. Niedokładna znajomość języka czy kultury może przyczynić się do ogromnej wpadki, z której trudno będzie się wycofać!
24 kwietnia 2020
Omnichannel wśród marek odzieżowych - trend, a może już rutyna?
Rynkiem rządzi superkonsument. Jest świadomy swoich potrzeb i wyedukowany. To on wymusza nowe ścieżki dotarcia do niego. Przeczytaj artykuł i poznaj wyniki raportu "Omnichannel marek odzieżowych" przygotowanego przez IRCenter razem z firmą LeadR.
10 lipca 2018
Shopper marketing (cz. 1) – definicja i wpływ na pozyskiwanie klientów
O ile marketing sensoryczny ma miejsce w punkcie sprzedaży i działa przede wszystkim na zmysły, tak shopper marketing to różnego rodzaju działania, które rozpoczynają się w środowisku punktu sprzedaży, czyli jeszcze przed podjęciem decyzji o zakupie.
29 września 2016
Tablet, notebook czy smartfon - które urządzenie mobilne wybrać?
Wolno działający i wiecznie zawieszający się komputer zabiera wiele godzin cennego czasu. Wniosek jest jeden - na tego typu urządzeniach nie należy oszczędzać, gdyż w przyszłości może się to bardzo zemścić. Jakie urządzenie mobilne wybrać?
9 października 2020
Internet zmienia nawyki zakupowe Polaków
Internet ułatwia wiele codziennych czynności - od kontaktu z innymi ludźmi, poprzez pracę, aż po robienie zakupów. Dzięki częstemu sięganiu po taką formę nabywania produktów zostały zmienione nawyki zakupowe Polaków! Sprawdź, jak i gdzie kupują Polacy.
29 września 2016