Marketing internetowy
Shopper marketing (cz. 2) – definicja i wpływ na pozyskiwanie klientów
Shopper marketing ma za zadanie uruchomienie wszelkich możliwych kanałów komunikacji z klientami, tak żeby wzbudzić ich zainteresowanie konkretnym sklepem internetowym. Dowiedz się czym kieruje się shopper dokonując zakupów w sieci!
29 września 2016
Strona produktu w sklepie internetowym - co powinna zawierać?
Nie wiesz, czy strona produktu w Twoim sklepie internetowym jest dobrze przygotowana? Sprawdź, co powinna zawierać, żeby pozytywnie wpływać na generowane wyników sprzedaży. Ona także decyduje o sukcesie Twojego sklepu. Przeczytaj i dowiedz się więcej!
29 września 2016
Chmura - aplikacje internetowe w biznesie cz.1. Aplikacje office
W niepamięć odeszły czasy, w których instalacja oprogramowania wiązała się z korzystaniem z dyskietek, płyt CD czy pendrive'ów. Dzisiaj aplikacje office bez problemu odnajdziemy w chmurach danych, co znacznie ułatwia działalność naszego biznesu!
30 maja 2019
Reklamy na Instagramie - jak je tworzyć?
Czy wiesz, że od kilku miesięcy można umieszczać reklamy na Instagramie? Proces jest naprawdę prosty i potrzebujesz do tego celu jedynie konta na Facebooku. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak tworzyć tego rodzaju reklamy!
19 czerwca 2019
Google Analytics narzędziem e-commerce
Budowanie dobrze prosperującego przedsiębiorstwa polega na różnorakich działaniach, mających na celu jak najbardziej efektywne docieranie do klienta z jak najlepszą ofertą firmy. Jednym z elementów takich działań jest system typu Google Analytics.
29 września 2016
Kampania reklamowa z blogerami - najlepsze przykłady
Kampania reklamowa z blogerami - czy warto? Zdecydowanie tak! Prześcigają się oni w niezwykłych pomysłach, a reklamy z ich udziałem są szeroko komentowane. Zanim zdecydujesz się na podjęcie współpracy z blogerami, poznaj ich popularne reklamy!
29 września 2016
Femvertising - sztuka komunikowania się marki ze współczesną kobietą
Czy rzeczywiście większość konsumentów to kobiety? A jeśli tak, to jak stworzyć reklamę, która będzie dostosowana do ich potrzeb i wymagań? Dowiedz się, czym jest femvertising i czego od marek oczekują kobiety.
10 lipca 2018
Księga znaku. Czy moja firma jej potrzebuje?
Księga znaku jest jednym z najważniejszych elementów wizerunku marki. W czym może pomóc księga znaku twojej firmie? Czy warto inwestować w stworzenie profesjonalnej identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa? Dowiedz się więcej na ten temat!
10 lipca 2018
Sklep internetowy - skutki zbyt wolnej strony
Internauci nie są zwolennikami stron internetowych, które ładują się zdecydowanie zbyt długo. Obecnie wszystko dzieje się bardzo szybko, dlatego nikt nie będzie czekać na otwarcie się serwisu. Tym bardziej sklep internetowy musi nadążać za klientami.
6 maja 2021
Prawo do zapomnienia – metoda walki z inwigilacją Google? (cz. 2)
Czy wiesz, że kiedy korzystasz z wyszukiwarki, Google gromadzi coraz więcej Twoich danych osobowych? Uważaj na inwigilację działań w internecie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czym jest prawo do zapomnienia!
16 grudnia 2020
Czy wiesz, ile warta jest Twoja strona? Wycena stron internetowych
Każda strona internetowa ma swoją wartość. Wiele czynników może spowodować jej zwiększenie lub obniżenie. Jak wygląda wycena stron internetowych i jakie narzędzia do tego służą? Przeczytaj nasz artykuł, by poznać odpowiedź na to i inne pytania!
31 stycznia 2021
Jak zaprojektować profesjonalne logo firmy?
Zakładasz firmę lub organizujesz jakieś przedsięwzięcie? Myślisz o budowie pozytywnego wizerunku wśród odbiorców? Zadbaj przede wszystkim o dobre logo! Jak je zaprojektować i skąd wziąć pomysł? Od czego zacząć? Sprawdź!
10 lipca 2018
Jak wygenerować własny kod QR i na tym skorzystać?
Urządzenia mobilne opanowały rynek, a wraz z nimi dużą popularność zyskały kody QR . Poniżej w kilku prostych krokach wyjaśniamy, jak wygenerować własny kod QR. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej!
11 sierpnia 2021
SEO copywriting, czyli skuteczne treści stron internetowych
Zawartość strony internetowej ma olbrzymie znaczenie dla jej skutecznego pozycjonowania. Jak zatem przygotować właściwą dla serwisu www treść - zarówno dla odbiorców, jak i robotów Google? Sprawdź, czym jest naprawdę skuteczny SEO copywriting.
18 lutego 2022
Logistyka w e-commerce - jaki model logistyczny wybrać?
Przywykliśmy, że w sklepie internetowym najważniejszy jest jego wygląd i działania marketingowe. Jednak także takie kwestie jak logistyka w e-commerce są niezwykle istotne. Sprawdź, jaki model logistyczny jest dla Ciebie najlepszy.
30 listopada 2020