Marketing internetowy
Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym cz.1 - podstawowe pojęcia
W każdym sklepie internetowym przetwarzane są dane osobowe. W myśl ustawy powinny one być chronione w szczególny sposób. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak powinna wyglądać ochrona danych osobowych w sklepie internetowym!
21 lipca 2022
Link building - wymiana linków z innym serwisami
Prowadzisz swoją stronę internetową bądź blog? Na bieżąco dodajesz nowe treści, a ruch na stronie jest niezmiennie taki sam? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czym jest link building. Zobacz, jak może pomóc Ci w poprawie statystyk Twojego serwisu!
25 czerwca 2022
Jaki sklep internetowy wybrać, by spełniał oczekiwania?
Zastanawiasz się nad założeniem własnego sklepu internetowego, ale nie wiesz od czego zacząć? Na początku, sklep internetowy powinien mieć odpowiednio dobraną platformę e-commerce do potrzeb przedsiębiorcy. Dowiedz się, jakie oprogramowanie wybrać!
4 marca 2020
Reklamy szyte na miarę - targetowanie behawioralne
Targetowanie behawioralne pomaga dopasować komunikat reklamowy do zainteresowań konkretnego użytkownika. Na czym polega? Jakie są jego zalety i jak powiązane jest z nim pojęcie retargetowania? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
20 lutego 2022
Współczynnik CTR. Jak kliknięcia myszką przełożyć na sukces w sieci?
Zastanawiasz się czym jest współczynnik CTR i za co jest odpowiedzialny? Wiesz, jaki jest jego wpływ na osiągnięcie sukcesu w internecie? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na temat współczynnika klikalności. Sprawdź, jak go obliczyć!
15 listopada 2019
Guerilla marketing, czyli partyzantka bez ograniczeń
Guerilla marketing to niestandardowa forma promocji, która nie wymaga dużego budżetu. Jej skuteczność zależy głównie od pomysłowości twórcy. Guerilla zbliżony jest do znanego od lat marketingu wirusowego. Co dokładnie oznacza ten termin? Sprawdź!
26 października 2018
Testy A/B - dowiedz się o nich wszystkiego i wybieraj dobrze
Testy A/B mogą w skuteczny sposób pomóc w procesie dostosowywania produktu lub usługi do potrzeb klientów. W jaki sposób je poprawnie wykonywać i jakich błędów należy unikać? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
12 maja 2020
AIDA w e-commerce. Czy da się dostosować stary schemat do nowych realiów?
Według schematu AIDA zwrócenie uwagi klienta, a ostatecznie zachęcenie go do zakupu produktu składa się z czterech etapów. Czy ten sposób budowania przekazu marketingowego może zadziałać w świecie e-commerce? Sprawdź!
10 lipca 2018
Skuteczny opis produktu - jak go stworzyć?
Prowadzisz swój własny sklep internetowy i chcesz poprawić wyniki sprzedaży? Czy wiesz, że dobrze napisany opis produktu może Ci pomóc? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zachęcić klientów do zakupów i stworzyć skuteczną treść!
10 lipca 2018
Blog ekspercki – jak go dobrze prowadzić?
Znaczenie content marketingu jest doskonale znane niemal wszystkim współczesnym przedsiębiorcom. Nie każdy jednak wie, jak powinien wyglądać blog ekspercki. Chcesz dowiedzieć się, jak go poprawnie założyć i prowadzić? Przeczytaj nasz artykuł!
18 stycznia 2019
Multiscreening - jeden ekran to za mało!
Multiscreening (po polsku wieloekranowość) staje się codziennością. Oglądając wybrany program coraz częściej sięgamy po drugie urządzenie - śledzimy statystyki meczu, który właśnie oglądamy lub przeglądamy social media w poszukiwaniu ciekawych treści.
28 stycznia 2021
Dobry artykuł - jak go stworzyć i po czym poznać?
Czy dobry artykuł obroni się sam? Jak go napisać, żeby był ciekawy? Co zrobić żeby stworzyć dobry tekst? Przeczytaj i sprawdź kilka zasad niełatwej sztuki zainteresowania czytelnika swoją treścią.
29 września 2016
Co to jest outsourcing i jak może pomóc rozwinąć firmę?
Szukasz ciekawych rozwiązań dla swojej firmy? Chcesz zarządzać w nowoczesny sposób? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, co to jest outsourcing i dlaczego warto wdrożyć ten rodzaj strategii w zarządzaniu swoim przedsiębiorstwem.
6 sierpnia 2021
Nazwa dla firmy - jak ją stworzyć, aby zachwycić odbiorców?
Dobra nazwa dla firmy - jak ją stworzyć, aby przyciągała odbiorców? Czy to taka łatwa sprawa? Jakich narzędzi do tego potrzebujemy? Przeczytaj artykuł i poznaj wszystkie etapy tworzenia najlepszej nazwy dla firmy.
2 lutego 2022
Jaki jest klucz do sukcesu w e-commerce?
Chcąc osiągnąć sukces w e-commerce musimy skupić się przede wszystkim na kliencie. Dzisiaj nie wystarczy jedynie sprzedawać, trzeba zrobić coś, co pozwoli naszym potencjalnym klientom poznać nas bliżej. Poznaj klucz do sukcesu w e-commerce!
6 marca 2021