Marketing internetowy
Content marketing - Co to jest duplicate content i jaki ma wpływ na pozycjonowanie? (cz. 5)
Wiele razy w sieci można spotkać się sytuacją kopiowania tekstów z innych serwisów w celu szybkiego zapełnienia strony internetowej materiałami. Zjawisko to nazywamy duplicate content. Chcesz wiedzieć o nim więcej! Przeczytaj nasz artykuł!
17 czerwca 2019
Jak zarabiać na handmade? - Poznaj MyBaze
Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty wykonywane ręcznie. Często wybierają także autorską twórczość wytwarzaną na małą skalę, czyli handmade. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, w jak sposób można wykorzystać ten trend w e-commerce?
29 września 2016
Menu strony internetowej - jak je zaprojektować?
Zastanawiasz się, czy twoja strona internetowa jest dobrze zaprojektowana? Czy wiesz na co jeszcze zwrócić uwagę? Sprawdź, jak powinno wyglądać dobrze zaprojektowane menu strony. Dowiedz się więcej na ten temat, czytając nasz artykuł!
21 września 2018
Program partnerski w e-commerce - jakie płyną z niego korzyści?
Program partnerski zdobywa coraz większą popularność jako środek reklamy. Może on przynieść wiele korzyści obu stronom - zarówno dla właściciela strony internetowej, jak i dla reklamodawcy. Sprawdź, co możesz zyskać dzięki programom partnerskim.
8 lutego 2021
Pozycjonowanie stron - czym jest i na czym polega?
Czy skuteczne pozycjonowanie stron małych firm to walka z wiatrakami? 80% osób zwraca uwagę tylko na pierwsze 10 wyników wyszukiwania. Zapewnij sobie wysoką pozycję i naucz się pozycjonowania! Z pewnością zapewni to większą rozpoznawalność Twojej strony.
29 września 2016
Anchor text - rodzaje i znaczenie dla pozycjonowania strony
Wiesz, czym jest anchor text i w jaki sposób może wpływać na skuteczne pozycjonowanie Twojej strony internetowej? Poznaj rodzaje anchor textów i dowiedz się jak oraz które z nich najlepiej jest wykorzystywać na swojej witrynie aby odnieść sukces.
22 listopada 2017
Media społecznościowe - trend na lata, czy tylko kilka sezonów?
Media społecznościowe to obecnie potęga. Są najczęściej odwiedzanymi stronami internetowymi, ośrodkiem życia społecznego, handlu internetowego i marketingu. Czy przenoszenie się życia towarzyskiego i gospodarczego do sieci to trwała tendencja?
14 grudnia 2021
Sprzedaż alkoholu przez internet - prawo i ustawy
Kwestia handlu alkoholem przez internet wydawać by się mogło, że jest oczywista. Czy oby na pewno? Dlaczego w takim razie jest tak wiele sklepów internetowych, oferujących alkohol? Sprawdź, jak polskie przepisy regulują sprzedaż alkoholu przez internet.
7 kwietnia 2021
Polskie start-upy, które podbijają świat
Start-upy można rozwijać nie tylko w Stanach Zjednoczonych - także w Polsce istnieje wiele możliwości rozkręcenia firmy. Przedsiębiorstwo w formie start-upu można założyć, działając niemal w każdej branży! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
2 lutego 2021
Identyfikacja wizualna sklepu - jak ją stworzyć?
Kreowanie wizerunku firmy każdy wręcz intuicyjnie zacznie od tworzenia jej loga, strony internetowej, wizytówek - słusznie! To właśnie elementy identyfikacji wizualnej marki! Dowiedz się, jak wygląda perfekcyjna identyfikacja wizualna sklepu!
29 września 2016
Instagram w e-commerce - nowe możliwości
Mnogość mediów społecznościowych i ich różnorodność wymuszają pewną selekcję miejsce w sieci, w których może zaistnieć firma. Dokonując wyboru portalu społecznościowego, na którym będziemy się promować, nie wykluczajmy takich portali jak Instagram.
9 kwietnia 2021
RTB w e-commerce jako sposób na generowanie ruchu
Wiesz czym jest real-time bidding (RTB)? Jeśli chcesz się dowiedzieć i poznać jego zalety przeczytaj nasz artykuł. Zobacz, krok po kroku na czym dokładnie polega i jakie niesie ze sobą korzyści taka forma reklamy internetowej.
26 kwietnia 2018
Google Analytics bez tajemnic - sprawdź, co możesz zyskać
Chcesz wiedzieć więcej na temat tego kto odwiedza Twoją witrynę internetową, jak się po niej porusza i skąd na nią trafia? Poznaj możliwości jakie daje Google Analytics i przekonaj się jak przydatnym narzędziem może się okazać właśnie dla Ciebie.
29 września 2016
Poznaj CTR i pracuj efektywniej w e-commerce
Prowadzisz kampanie w internecie i nie wiesz jak ją zmierzyć? Zobacz, dlaczego mierzenie efektów kampanii marketingowych w sieci jest takie ważne i czym dokładnie jest jeden z podstawowych wskaźników - CTR (click-through rate).
29 września 2016
Treści promujące sklep internetowy i sposoby ich rozpowszechniania
Chcesz poznać sposoby reklamy Twojego biznesu za pomocą ciekawych treści promujących sklep internetowy? Zobacz, jak możesz polepszyć wyniki sprzedaży wykorzystując content, który obecnie jest bardzo cennym narzędziem działań marketingowych.
19 stycznia 2021