Marketing internetowy
Katalogi internetowe - czy dodawanie do nich ma sens?
Katalogi internetowe były do niedawna niezwykle popularną metodą link buildingu i efektywnym sposobem na podniesienie pozycji strony w wyszukiwarce. Czym dziś jest dodawanie adresu WWW do tego typu stron? Sprawdź, czy wpisy do katalogów mają jeszcze sens!
18 stycznia 2022
Negatywne opinie o firmie w sieci – jak reagować?
Internet pozwala zachować anonimowość, a dzięki temu internauci często szczerze piszą tam to, co myślą. Negatywne opinie o firmie w sieci bardzo szybko się rozprzestrzeniają. Jak należy na nie reagować? W jaki sposób dbać o wizerunek w internecie?
20 grudnia 2019
O wzajemnej pomocy w biznesie, czyli marketing afiliacyjny
Afiliacja w Polsce jest jeszcze stosunkowo mało popularna i jeszcze niewiele sklepów decyduje się na prowadzenie programu partnerskiego. Dowiedz się, na czym polega marketing afiliacyjny i jak rozpocząć promocję w oparciu o ten typ marketingu.
11 listopada 2016
Prezentacja multimedialna? Zacznij od scenariusza!
Prezentacja multimedialna to narzędzie przydatne w każdej firmie. Zanim ją zrobisz, poświęć chwilę na scenariusz - przekonasz się, że warto!
14 stycznia 2022
Ofiara cyberprzestępców - kto najczęściej nią zostaje?
Eksperci z Kaspersky Lab podzielili się najnowszym raportem dotyczącym bezpieczeństwa w sieci. Pod uwagę wzięto poziom cyberzagrożeń w takich krajach jak USA, Chiny, Rosja, Niemcy oraz Polska w 2013 r. Kim jest statystyczna ofiara cyberprzestępców?
24 września 2016
Yahoo zawiesza działalność na polskim rynku
W 2012 roku Marissa Mayer objęła funkcję prezesa Yahoo i od tego czasu firma prowadząca najpopularniejszą niegdyś wyszukiwarkę internetową na świecie - Yahoo, obudziła się z letargu. Dlaczego wycofuje się z Polski? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz sięj!
24 września 2016
Europejskie social media - gdzie są najpopularniejsze?
Strona internetowa to wciąż najpopularniejsze narzędzie w e-marketingu - tak wynika z najnowszego badania Eurostatu. Trzydzieści procent europejskich firm korzysta z przynajmniej jednego z social media, a tylko osiem wypracowało osobną politykę.
24 września 2016
Sieć światłowodowa - nowe polskie inwestycje
W zeszłym tygodniu doszło do podpisania listu intencyjnego pomiędzy Polskimi Inwestycjami Rozwojowymi (dalej: PIR), a firmą Hawe w sprawie współfinansowania tworzenia nowych rozwiązań technologicznych, takich jak sieć światłowodowa.
24 września 2016
Lajki i udostępnienia nie wpływają na pozycję w Google
Facebook to potężne narzędzie marketingowe, które dzięki możliwościom "Lubię to" oraz "Udostępnij" może skierować na wybraną stronę dużą liczbę użytkowników. Czy zastanawialiście się jaką rolę pełnią wspomniane funkcje w wyszukiwarce Google?
24 września 2016
Pinterest dostępny w polskiej wersji językowej
Pojawia się zatem potrzeba powstawania nowych środowisk internetowych, w ramach których użytkownicy mogliby dzielić się swoim doświadczeniami dnia codziennego. Jednym z takich miejsc jest Pinterest. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na jego temat!
14 marca 2020
Najbardziej znane marki na Facebooku - raport
Analitycy, badający brandy w sieci, skupili się przede wszystkim na badaniu liczby i stopnia zaangażowania fanów w pierwszym półroczu 2013 roku. Jakie marki na Facebooku są najpopularniejsze? Odpowiadamy w naszym artykule!
24 września 2016
Social media w biznesie - YouTube (cz.4)
YouTube to drugi największy w Polsce portal społecznościowy. Agencja TUBE.AD ustaliła jego zasięg na 13,4 mln użytkowników. To oznacza, że jest odwiedzany przez ⅔ wszystkich polskich internautów. Dlaczego YT cieszy się taką popularnością?
24 września 2016
DataSift: innowacyjna wyszukiwarka konkurencją dla Google?
Która wyszukiwarka internetowa jest najlepsza? Zdecydowana większość ankietowanych bez zastanowienia wymieniłaby Google. Trudno się temu dziwić, skoro jest nie tylko najpopularniejsza, lecz również stale rozwijana o dodatkowe funkcje. Czym jest DataSift?
24 września 2016
Konkurencja dla Google? Million Short zagraża gigantowi
Gdy wpisujesz jakąś frazę do Google, strony, z których wyniki dostaniesz, można łatwo przewidzieć - zazwyczaj są to Facebook, Wikipedia, Youtube.com… Nadchodzą zmiany - pojawił się Million Short, interesująca alternatywa dla Google.
24 września 2016