0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Marketing internetowy

Marketing internetowy

Negatywne opinie o firmie w sieci – jak reagować?

Internet pozwala zachować anonimowość, a dzięki temu internauci często szczerze piszą tam to, co myślą. Negatywne opinie o firmie w sieci bardzo szybko się rozprzestrzeniają. Jak należy na nie reagować? W jaki sposób dbać o wizerunek w internecie?

20 grudnia 2019

Marketing internetowy

O wzajemnej pomocy w biznesie, czyli marketing afiliacyjny

Afiliacja w Polsce jest jeszcze stosunkowo mało popularna i jeszcze niewiele sklepów decyduje się na prowadzenie programu partnerskiego. Dowiedz się, na czym polega marketing afiliacyjny i jak rozpocząć promocję w oparciu o ten typ marketingu.

11 listopada 2016

Marketing internetowy

Prezentacja multimedialna? Zacznij od scenariusza!

Prezentacja multimedialna to narzędzie przydatne w każdej firmie. Zanim ją zrobisz, poświęć chwilę na scenariusz - przekonasz się, że warto!

14 stycznia 2022

Marketing internetowy

Ofiara cyberprzestępców - kto najczęściej nią zostaje?

Eksperci z Kaspersky Lab podzielili się najnowszym raportem dotyczącym bezpieczeństwa w sieci. Pod uwagę wzięto poziom cyberzagrożeń w takich krajach jak USA, Chiny, Rosja, Niemcy oraz Polska w 2013 r. Kim jest statystyczna ofiara cyberprzestępców?

24 września 2016

Marketing internetowy

Yahoo zawiesza działalność na polskim rynku

W 2012 roku Marissa Mayer objęła funkcję prezesa Yahoo i od tego czasu firma prowadząca najpopularniejszą niegdyś wyszukiwarkę internetową na świecie - Yahoo, obudziła się z letargu. Dlaczego wycofuje się z Polski? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz sięj!

24 września 2016

Marketing internetowy

Europejskie social media - gdzie są najpopularniejsze?

Strona internetowa to wciąż najpopularniejsze narzędzie w e-marketingu - tak wynika z najnowszego badania Eurostatu. Trzydzieści procent europejskich firm korzysta z przynajmniej jednego z social media, a tylko osiem wypracowało osobną politykę.

24 września 2016

Marketing internetowy

Sieć światłowodowa - nowe polskie inwestycje

W zeszłym tygodniu doszło do podpisania listu intencyjnego pomiędzy Polskimi Inwestycjami Rozwojowymi (dalej: PIR), a firmą Hawe w sprawie współfinansowania tworzenia nowych rozwiązań technologicznych, takich jak sieć światłowodowa.

24 września 2016

Marketing internetowy

Lajki i udostępnienia nie wpływają na pozycję w Google

Facebook to potężne narzędzie marketingowe, które dzięki możliwościom "Lubię to" oraz "Udostępnij" może skierować na wybraną stronę dużą liczbę użytkowników. Czy zastanawialiście się jaką rolę pełnią wspomniane funkcje w wyszukiwarce Google?

24 września 2016

Marketing internetowy

Pinterest dostępny w polskiej wersji językowej

Pojawia się zatem potrzeba powstawania nowych środowisk internetowych, w ramach których użytkownicy mogliby dzielić się swoim doświadczeniami dnia codziennego. Jednym z takich miejsc jest Pinterest. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na jego temat!

14 marca 2020

Marketing internetowy

Najbardziej znane marki na Facebooku - raport

Analitycy, badający brandy w sieci, skupili się przede wszystkim na badaniu liczby i stopnia zaangażowania fanów w pierwszym półroczu 2013 roku. Jakie marki na Facebooku są najpopularniejsze? Odpowiadamy w naszym artykule!

24 września 2016

Marketing internetowy

Social media w biznesie - YouTube (cz.4)

YouTube to drugi największy w Polsce portal społecznościowy. Agencja TUBE.AD ustaliła jego zasięg na 13,4 mln użytkowników. To oznacza, że jest odwiedzany przez ⅔ wszystkich polskich internautów. Dlaczego YT cieszy się taką popularnością?

24 września 2016

Marketing internetowy

DataSift: innowacyjna wyszukiwarka konkurencją dla Google?

Która wyszukiwarka internetowa jest najlepsza? Zdecydowana większość ankietowanych bez zastanowienia wymieniłaby Google. Trudno się temu dziwić, skoro jest nie tylko najpopularniejsza, lecz również stale rozwijana o dodatkowe funkcje. Czym jest DataSift?

24 września 2016

Marketing internetowy

Konkurencja dla Google? Million Short zagraża gigantowi

Gdy wpisujesz jakąś frazę do Google, strony, z których wyniki dostaniesz, można łatwo przewidzieć - zazwyczaj są to Facebook, Wikipedia, Youtube.com… Nadchodzą zmiany - pojawił się Million Short, interesująca alternatywa dla Google.

24 września 2016

Marketing internetowy

Jak skutecznie wykorzystać e-mail marketing w kampanii?

E-mail marketing to jedno z najczęściej stosowanych narzędzi reklamowych w sieci. Aby stworzyć skuteczną kampanię internetową potrzeba dużo starań i dopracowania wszystkich elementów wchodzących w skład mailingu.

24 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów