Marketing internetowy
Konkurencja dla Google? Million Short zagraża gigantowi
Gdy wpisujesz jakąś frazę do Google, strony, z których wyniki dostaniesz, można łatwo przewidzieć - zazwyczaj są to Facebook, Wikipedia, Youtube.com… Nadchodzą zmiany - pojawił się Million Short, interesująca alternatywa dla Google.
24 września 2016
Jak skutecznie wykorzystać e-mail marketing w kampanii?
E-mail marketing to jedno z najczęściej stosowanych narzędzi reklamowych w sieci. Aby stworzyć skuteczną kampanię internetową potrzeba dużo starań i dopracowania wszystkich elementów wchodzących w skład mailingu.
24 września 2016
Social media w biznesie - co należy o nich wiedzieć?
Social media to dla firm wspaniały kanał reklamowy, jednak aby korzystać z niego w pełni, należy nauczyć się podstawowych zasad. Przeczytaj nasze opracowanie i dowiedz się, co to za zasady i w czym może ci pomóc opanowanie ich w pełni.
24 września 2016
Social media w biznesie - Facebook (cz. 1)
Założenie firmowego fanpage’a na tak popularnym portalu jak Facebook jest całkowicie darmowe i nie pochłania wiele czasu. Schody zaczynają się w momencie, kiedy strona marki już istnieje i trzeba się zabrać za umiejętne jej prowadzenie.
20 czerwca 2021
Prowadzenie bloga pomaga w pozycjonowaniu strony internetowej
Prowadzenie bloga w Polsce najczęściej wykonywane jest pod wpływem impulsu czy nudy, choć trend ten powoli ulega przekształceniu. Prowadzenie bloga to doskonała alternatywa do znalezienia swojego miejsca w sieci i wypowiadanie się na różne życiowe tematy.
4 grudnia 2019
Content marketing - co to jest i jak to funkcjonuje?
Nie wystarcza już tradycyjne pozycjonowanie stron, oparte przede wszystkim na wymianie linków oraz wpisach do przeróżnych katalogów. Ważną rolę zaczęła odgrywać treść, która znajduje się na stronach internetowych. Tak działa content marketing!
1 września 2016
Facebook ułatwia organizowanie konkursów na osi czasu
Dla firm organizowanie konkursów na osi czasu profilu przedsiębiorstwa będzie łatwiejsze i zgodnie z regulaminem. Facebook ogłosił informację, że rezygnuje z szeregu obostrzeń i zezwala na prowadzenie konkursów przy wykorzystaniu „Lubię to!”.
21 sierpnia 2016
Marketing mobilny w działalności gospodarczej
Marketing mobilny to szereg działań kształtujących świadomość marki i zachęcających do wyboru konkretnego produktu przy wykorzystaniu elektronicznej drogi kontaktu. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej!
21 sierpnia 2016
E-mail marketing (mailing) w przedsiębiorstwie
Wysyłanie wiadomości reklamowych za pośrednictwem poczty elektronicznej to jedna z najpopularniejszych metod dotarcia do klienta z najnowszą ofertą przedsiębiorstwa. Warto przygotować mailing poprawnie, aby nie został potraktowany jako spam .
2 grudnia 2020
Google+, Facebook - serwisy społecznościowe warte uwagi
Coraz więcej przedsiębiorców wykorzystuje serwisy społecznościowe takie jak Facebook czy Google+ do promowania swojej firmy. Jest to nowoczesna forma pozyskiwania klientów, która posiada wiele zalet oraz nie wymaga nakładów pieniężnych.
1 września 2016
Pozycjonowanie to nie tylko Google
Każda nowoczesna firma, wychodząc naprzeciw wymogom doby Internetu, zdecydowanie stawia na marketing internetowy, do którego można zaliczyć pozycjonowanie. Ten zabieg stał się jednym z elementów decydującym o promocji firmy.
24 sierpnia 2016
Dobra domena internetowa – dlaczego jest tak ważna?
Nie dziwi nikogo fakt, że w dzisiejszych czasach Internet jest jedną z ważniejszych form promocji i autokreacji. W wirtualnym świecie dana firma dociera do znacznie większego grona odbiorców, niż ma to miejsce w realnym świecie.
8 stycznia 2019
Branding – dlaczego marka jest tak ważna i co wnosi do Twojej firmy?
Każdej firmie zależy przede wszystkim na tym, żeby być rozpoznawalną na rynku, wybić się i skupić na sobie uwagę jak największej ilości konsumentów. Przedsiębiorca musi wykreować swoją markę tak, by była wyjątkowa, a do tego lubiana.
13 grudnia 2021
Przesyłanie faktur w formie elektronicznej
Jeżeli przedsiębiorca ma zamiar skorzystać z przekazu faktur w formie elektronicznej, a nie papierowej, do tej pory musiał zastosować się do rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r.
17 lipca 2019