Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

3 wyniki dla tematu: jak-sprzedawac-wiecej

Artykuły:

Język korzyści i język straty, czyli skuteczne sposoby komunikacji marketingowej

Język korzyści i język straty to skuteczne formy komunikacji. Zamiast mówić o produkcie (czyli o cechach jakie posiada), mówimy o odbiorcy (czyli, co zyska dana osoba korzystając z tego produktu lub co straci, jeśli się na niego nie zdecyduje). Sprawdź!

12 października 2021

Poznaj swojego klienta, by odnieść sukces

Kompleksowa wiedza na temat profilu klienta pozwala na to, by lepiej do niego dotrzeć. Poznaj swojego klienta pod kątem wieku, wykształcenia , płci czy zainteresowań. Jakie korzyści daje stworzenie profilu klienta? Dowiedz się, czytając dalej!

30 września 2021

Najlepsze strategie cenowe - przykłady

Wśród wielu strategii prowadzenia biznesu jedne z najważniejszych to strategie cenowe. Właściwa wycena Twoich produktów i usług może wpłynąć na opinie klientów o firmie i zbudować odpowiednią pozycje marki wśród odbiorców. Przeczytaj więcej w artykule.

3 stycznia 2018

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów