Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat prognozowanie popytu

Metody prognozowania popytu w badaniach marketingowych

Metody prognozowania popytu w badaniach marketingowych Metody prognozowania popytu, jako ważna część badań marketingowych, powinny być dla przedsiębiorcy jednym z najważniejszych etapów na drodze powiększania sprzedaży. Prześledźmy pojęcie prognozowania popytu oraz najważniejsze metody jego przewidywania. czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 10) - Badania statystyczne w marketingu cz. II

badania statystyczne Warto podkreślić, że e-commerce posiada pewne cechy charakterystyczne, inne niż w przypadku handlu tradycyjnego. E-sklepy mają wysoki popyt potencjalny - czyli liczbę osób, którzy wchodzą na stronę. jak to zmierzyć? Poprzez badania statystyczne! czytaj dalej