0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

13 wyników dla tematu: reklamacja

Artykuły:

Reklamacja towaru w przepisach ustawy konsumenckiej

Czy prawdą jest, że reklamacja towaru nie wymaga posiadania paragonu? Czy zgodny z prawem jest napis przy kasie "po odejściu od kasy, reklamacja nie będzie uwzględniania"? Jakie prawa i obowiązki ma sprzedawca oraz klient podczas reklamacji towaru?

15 kwietnia 2019

Reklamacja przy sprzedaży między przedsiębiorcami

Reklamacja przysługuje każdemu konsumentowi, który kupił dany towar lub usługę. Ponadto takie prawo przysługuje przedsiębiorcom, gdy dokonują transakcje między sobą. Jakie więc są różnice w reklamacji między konsumentem i sprzedawcą a przedsiębiorcami.

11 kwietnia 2019

Kto ponosi koszty zwrotu oraz wysyłki przesyłki?

Koszty zwrotu przesyłki należą się osobie, która w ciągu 14 dni odstąpiła od umowy zawartej na odległość lub przez internet. Są jednak sytuacje, kiedy sprzedawca nie ma obowiązku zwracać kosztów przesyłki, dodatkowo to konsument je ponosi.

1 kwietnia 2019

Odpowiedź na reklamację po terminie - czym grozi przedsiębiorcom?

Brak odpowiedzi w terminie na złożoną przez konsumenta reklamację oznacza, że przedsiębiorca uznał reklamację za uzasadnioną. O czy powinni pamiętać przedsiębiorcy i jak uniknąć problemów? Jak odpowiedź na reklamację po terminie traktują sądy?

9 listopada 2018

Gwarancja rozruchowa - czy jest prawnie skuteczna?

Przeglądając różne oferty sprzedaży internetowej (np. na Allegro), można się spotkać ze stwierdzeniem, że sprzedawca daje tzw. gwarancję rozruchową. Czym jest gwarancja rozruchowa i czy jest prawnie skuteczna? Czy chroni kupującego? Sprawdź.

13 lutego 2018

Reklamacja - zagrożenie czy szansa?

Reklamacja przez niektórych sprzedawców traktowana jest jako zło konieczne. Czy to na pewno słuszne podejście? Reklamacja może przynieść zarówno pozytywne, jak i negatywne skutki. To zależy od Ciebie i od tego, w jaki sposób zostanie rozpatrzona.

25 września 2016

Reklamacja i zwrot towaru w sklepie internetowym

Klienci sklepów internetowych mogą zwrócić nabyty towar bez podania przyczyny. Spotkała Cię taka sytuacja? Sprawdź, jak należy zaksięgować reklamację lub zwrot towaru w sprzedaży przez internet! Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł!

25 września 2016

Wymiana, zwrot, reklamacja - co powinien wiedzieć właściciel e-sklepu?

Robienie zakupów w internecie niesie ze sobą większe ryzyko niż kupowanie towarów w sklepie stacjonarnym, dlatego polskie prawo chroni interesy konsumentów, dokonujących zakupu przez sieć. Wymiana, zwrot, czy reklamacja dostępne także w świecie online.

25 września 2016

Czy przyjęcie reklamacji musi boleć? Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych

Reklamator jest systemem obsługi reklamacji on-line, prostym w obsłudze oraz bogatym w możliwości konfiguracji i personalizacji programu. Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł - jak powinno wyglądać przyjęcie reklamacji?

25 września 2016

Zwroty i reklamacje w sklepie internetowym

Jak udokumentować zwroty i reklamacje, gdy dla celów sprzedaży wystawiamy faktury, ale także same tzw. paragony niefiskalne, ponieważ korzystamy ze zwolnienia z kasy? Dowiedz się czytając nasz artykuł!

24 września 2016

Czy zwrot towaru kupionego przez internet jest możliwy?

Przedsiębiorco, zwrot towaru kupionego przez internet jest możliwy wyłącznie w przypadku gdy przedstawisz konkretny powód. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.

18 września 2016

Zawieranie umów poza lokalem przedsiębiorstwa - zmiany w prawie

Od 25 grudnia w życie wejdzie znowelizowana Ustawa o ochronie praw konsumenta - sprawdź jej założenia!

13 października 2014

Uznana reklamacja - zwrot towaru i korekta przychodu

Przeczytaj, jak korygować przychód przy zwrocie towaru.

15 września 2014

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów