Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat marketing wirusowy

Marketing internetowy - charakterystyka głównych narzędzi

Czym jest marketing internetowy i jakie są jego główne narzędzia? Przedsiębiorcy, którzy chcą nadążać za rozwojem technologii i trendów w marketingu, muszą szybko wyłapywać zmieniające się nurty. Jednak niekwestionowanym zwycięzcą współczesnego marketingu jest marketing internetowy. Przeczytaj, jak z niego korzystać! czytaj dalej

Marketing wirusowy - najciekawsze przykłady

Marketing wirusowy - najciekawsze przykłady Marketing wirusowy to niezwykle ciekawe zjawisko. Nie chodzi tylko o szeroki zasięg takich kampanii marketingowych, ale przede wszystkim o ciekawą, inteligentną i błyskotliwą promocję marki. Jak działać w tym obszarze? Zobacz najciekawsze przykłady. czytaj dalej

Virale - czym są i jaką pełnią rolę w marketingu?

Virale - definicja Stworzenie reklamy, która zdobędzie miliony udostępnień i odbiorców to sztuka trudna do osiągnięcia. Można jednak wykorzystać wskazówki marketingu wirusowego i udostępnić filmik, który stając się viralem dotrze do milionów. Dowiedz się, czym są virale. czytaj dalej

Marketing internetowy - efektywność kampanii marketingowych w sieci

Marketing internetowy - korzyści Marketing internetowy w ostatnich latach podniósł swoją rangę. Pojawiło się również nowe podejście do interakcji klienta z marką, czyli Customer Experience Management (CXM). Dowiedz się czym jest CXM i sprawdź skuteczność Twojego marketingu internetowego! czytaj dalej

Guerilla marketing, czyli partyzantka bez ograniczeń

Guerilla marketing - kreatywna forma promocji Guerilla marketing to niestandardowa forma promocji, która nie wymaga dużego budżetu. Jej skuteczność zależy głównie od pomysłowości twórcy. Guerilla zbliżony jest do znanego od lat marketingu wirusowego. Co dokładnie oznacza ten termin? Sprawdź! czytaj dalej

Marketing wirusowy, czyli jak działają virale?

marketing wirusowy Marketing wirusowy to jeden z najskuteczniejszych i jednocześnie najciekawszy rodzaj promocji marki. Jak przeprowadzić kampanię wirusową? Jak dokładnie działają virale? Odpowiadamy w naszym opracowaniu - przeczytaj i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Copywriting a content marketing

copywriting Dla wielu osób copywriting i content marketing wydaje się być tym samym. Owszem, oba pojęcia mają ze sobą wiele wspólnego, ale zdecydowanie różnią się od siebie w pewnej kwestii. Jakiej? Dowiesz się tego z naszego artykułu. czytaj dalej

Marketing wirusowy - jak sprawić, aby odbiorca promował Twoją markę?

marketing wirusowy Dzisiejsze społeczeństwo staje się coraz bardziej krytyczne wobec tradycyjnych form przekazu. Dziś, aby przyciągnąć uwagę nie można bazować na schematach – trzeba pokusić się o coś, czego jeszcze nie było. Tak działa marketing wirusowy! czytaj dalej