8 wyników dla tematu: marketing-wirusowy

Artykuły:

Marketing wirusowy - jak wykorzystać virale

Odpowiednio wdrożona strategia marketingowa oparta na marketingu wirusowym może być skutecznym narzędziem w promocji Twojej firmy. Marketing wirusowy skupia się na jak najszybszym rozprzestrzenieniu się konkretnej treści. Jak go wykorzystać? Dowiedz się!

5 października 2021

Marketing internetowy - charakterystyka głównych narzędzi

Przedsiębiorcy, którzy chcą nadążać za rozwojem technologii i trendów w marketingu, muszą szybko wyłapywać zmieniające się nurty. Jednak niekwestionowanym zwycięzcą współczesnego marketingu jest marketing internetowy. Przeczytaj, jak z niego korzystać!

24 stycznia 2018

Marketing wirusowy - najciekawsze przykłady

Marketing wirusowy to niezwykle ciekawe zjawisko. Nie chodzi tylko o szeroki zasięg takich kampanii marketingowych, ale przede wszystkim o ciekawą, inteligentną i błyskotliwą promocję marki. Jak działać w tym obszarze? Zobacz najciekawsze przykłady.

4 stycznia 2018

Virale - czym są i jaką pełnią rolę w marketingu?

Stworzenie reklamy, która zdobędzie miliony udostępnień i odbiorców to sztuka trudna do osiągnięcia. Można jednak wykorzystać wskazówki marketingu wirusowego i udostępnić filmik, który stając się viralem dotrze do milionów. Dowiedz się, czym są virale.

27 września 2017

Marketing internetowy - efektywność kampanii marketingowych w sieci

Marketing internetowy w ostatnich latach podniósł swoją rangę. Pojawiło się również nowe podejście do interakcji klienta z marką, czyli Customer Experience Management (CXM). Dowiedz się czym jest CXM i sprawdź skuteczność Twojego marketingu internetowego!

30 maja 2017

Guerilla marketing, czyli partyzantka bez ograniczeń

Guerilla marketing to niestandardowa forma promocji, która nie wymaga dużego budżetu. Jej skuteczność zależy głównie od pomysłowości twórcy. Guerilla zbliżony jest do znanego od lat marketingu wirusowego. Co dokładnie oznacza ten termin? Sprawdź!

25 września 2016

Marketing wirusowy, czyli jak działają virale?

Marketing wirusowy to jeden z najskuteczniejszych i jednocześnie najciekawszy rodzaj promocji marki. Jak przeprowadzić kampanię wirusową? Jak dokładnie działają virale? Odpowiadamy w naszym opracowaniu - przeczytaj i dowiedz się więcej!

25 września 2016

Copywriting a content marketing

Dla wielu osób copywriting i content marketing wydaje się być tym samym. Owszem, oba pojęcia mają ze sobą wiele wspólnego, ale zdecydowanie różnią się od siebie w pewnej kwestii. Jakiej? Dowiesz się tego z naszego artykułu.

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów