Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: research-online-purchase-offline

Artykuły:

Efekt ROPO w e-commerce - czym jest i na czym polega?

Szeroka dostępność Internetu znacząco wpłynęła na sposób dokonywania zakupów, zarówno w sieci jak i stacjonarnie. Wielu konsumentów kupuje różnego rodzaju produkty po wcześniejszym uzyskaniu informacji na ich temat. Sprawdź, na czym polega efekt ROPO!

26 lutego 2018

Co przedsiębiorca powinien wiedzieć o cross-channel?

Klienci często kupują w internecie produkty, które oglądali i testowali w sklepach stacjonarnych. Czy wiesz, czym jest to spowodowane? Poznaj efekty cross-channel i zadbaj, by Twoi klienci kupowali u Ciebie.

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów