0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

8 wyników dla tematu: rodzaje-umow-o-prace

Artykuły:

Umowa o pracę - poznaj podstawowe informacje

Umowa o pracę jest czynnością prawną, która polega na złożeniu przez pracownika i pracodawcę zgodnych oświadczeń woli. Sprawdź, jaka jest definicja umowy o pracę oraz co umowa o pracę powinna zawierać! Przeczytaj więcej o rodzajach umowy o pracę!

11 marca 2024

Czym charakteryzuje się stosunek pracy?

Kodeks pracy określa cechy stosunku pracy. Jeśli w umowie o pracę występuje minimum jedna z cech, przyjmuje się, że zawarty został stosunek pracy bez względu na to, jaki tytuł widnieje na umowie. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!

29 sierpnia 2023

Formy zatrudnienia - podobieństwa i różnice

Pracodawca może zatrudnić pracownika, wykorzystując różne formy zatrudnienia. Do najpopularniejszych form należy umowa o pracę, umowy cywilnoprawne czy modne ostatnio samozatrudnienie. Przeczytaj artykuł, w którym opisane są różne formy zatrudnienia!

3 kwietnia 2023

Umowa na czas określony po umowie bezterminowej - Kodeks pracy

W Kodeksie pracy ustanowiono zasadę swobody nawiązywania stosunków pracy oraz ustalania warunków pracy i wynagrodzenia. Podlega ona jednak ograniczeniom. Czy umowa na czas określony po umowie bezterminowej jest dopuszczalna? O tym piszemy w artykule.

29 marca 2023

Nakładanie się dat umowy o pracę u tego samego pracodawcy

Pracodawcę może równocześnie łączyć z tym samym pracownikiem jedna umowa o pracę. Uznaje się jednak za dopuszczalne kontynuowanie w tym samym czasie dwóch umów o pracę. Czym skutkuje nakładanie się dat umowy o pracę u tego samego pracodawcy? Przeczytaj!

10 października 2022

Umowa o pracę - wzór z szerokim omówieniem

Umowa o pracę stanowi podstawowy dokument, który potwierdza nawiązanie stosunku pracy. Zobacz co powinna zawierać umowa o pracę oraz poznaj rodzaje umów o pracę. W artykule udostępniamy do pobrania darmowy wzór umowy o pracę w formacie PDF oraz DOCX!

16 lipca 2019

Umowa o pracę - jakie elementy powinna zawierać?

Sporządzając umowę o pracę, przedsiębiorca powinien zwrócić szczególną uwagę aby uwzględnić w niej wszystkie konieczne informacje, które określa Kodeks pracy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie niezbędne elementy powinna zawierać umowa o pracę!

28 sierpnia 2017

Zmiany w dokumentacji pracowniczej w 2016 r.

Jakie zmiany w dokumentacji pracowniczej nastąpiły po znowelizowaniu przepisów oraz jakie dokumenty powinny się znaleźć w części B akt osobowych pracownika? Przeczytaj i dowiedz się więcej na ten temat. Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule!

11 października 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów